Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Toruń: Nadbudowa II piętra nad istniejącym budynkiem technicznym z laboratorium oraz salą szkoleniowo - seminaryjną
Numer ogłoszenia: 146710 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników, Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6500044 w.149, 123, fax 056 6500333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipts-metalchem.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BADAWCZO - ROZWOJOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa II piętra nad istniejącym budynkiem technicznym z laboratorium oraz salą szkoleniowo - seminaryjną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane opisane w: a) dokumentacji projektowej obejmującej: - projekt budowlany, - przedmiar robót. b) decyzji Prezydenta Miasta Torunia udzielającej pozwolenia na budowę w oparciu o zatwierdzony projekt budowlany. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej przy zachowaniu należytej staranności. Wykonawca powinien wykonać wszystkie prace łącznie z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienia wadium - w kwocie 10 000 PLN. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w: pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: PL15109015060000000050020189 Bank Zachodni WBK I Oddział w Toruniu, ul. Krasińskiego 2, przy czym decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Dokumenty, stanowiące potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1. Oferenci nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy oraz spełniający wymogi art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami), tj. a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. - posiadać wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu d rejestr lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, polegające na wybudowaniu lub przebudowaniu co najmniej jednego budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000m3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten spełnić musi co najmniej jeden z tych wykonawców, - dysponować osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, osiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależących do właściwej izby samorządu zawodowego, takimi jak: kierownik budowy, kierownik robót sanitarnych i kierownik robót elektrycznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, warunek ten musza spełnić łącznie. c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 1 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia , muszą spełnić łącznie każdy z warunków. d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcą może być osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zmówienie albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Dokument pełnomocnictwa musi wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz musi być przez nich podpisany. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Ocena spełniania tych wymagań odbędzie się na zasadzie: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. formularza oferty (zał. nr 1 SIWZ) oraz z wymienione poniżej dokumenty: 1.2 oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3. oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 p. z. p. - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.4. .aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5.dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.6. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.7. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.8. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.9. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest oddzielnie złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w ppkt. 1.2.- 1.9. 1.10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.4, 1.6, 1.7, 1.9 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie W pkt. 1.8 niniejszego rozdziału składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.11 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na wybudowaniu lub przebudowaniu co najmniej jednego budynku o kubaturze nie mniejszej iż 1 000m3., z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( referencje) . 1.12. wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Do wykazu należy dołączyć aktualne tj. ważne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych. 1.13. aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej n kwotę nie mniejsza niż 1 mln. PLN Dokumenty wymienione w pkt 1.11 i 1.12. wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają łącznie., zaś wymóg z pkt 1.13. spełniają łącznie. 1.14. pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia lub w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona, a upoważnienie nie wynika z innych dokumentów przedłożonych razem z ofertą. A nadto: 1.15.wypełniony przedmiar robót stanowiący integralną część siwz, 1.16. wypełniony harmonogram wykonania robót, 1.17. dokument potwierdzający wpłatę wadium 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. VI winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i posiadać podpis osoby uprawnionej bądź upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. Oferta, dokumenty i oświadczenia muszą być sporządzone w języku polskim w formie pisemnej. Dokumenty składane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 4.Oferta powinna być zszyta lub spięta w sposób trwały (np. zbindowana). 5.Każda strona kopii dokumentu, o którym mowa w niniejszym punkcie winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem. 6. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, dopiski czy przekreślenia) winny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela. W przeciwnym wypadku nie będą przez Zamawiającego brane pod uwagę. 7. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipts.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT INŻYNIERII MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I BARWNIKÓW, ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Torun, NIEODPŁATNIE.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 08:00, miejsce: INSTYTUT INŻYNIERII MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I BARWNIKÓW, ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Torun,sekretariat, pok. 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 jednodniowych wyjazdów edukacyjnych organizowanych w ramach projektu "Dwujęzyczne Przedszkolaki Kujaw i Pomorza"
- Roboty budowlane wraz z dostawą i montażem mebli laboratoryjnych w pracowni 84 i pom.: 84a, 85a oraz w pracowni 165 i pom.: 167, 168a, 169a w kostce C6 na Wydziale Chemii UMK w Toruniu.
- Zagospodarowanie wód opadowych z połaci dachów budynków nr 6,7,8,9 na terenie KPWK OHP w Toruniu wraz z zabezpieczeniem i osuszeniem fundamentów oraz przeprowadzenie remontu elewacji budynku nr 6
- Dostawa odczynników do szybkiej identyfikacji mikroorganizmów i materiałów diagnostycznych zużywalnych do spektrometru masowego Maldi TOF produc. Bruker
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwóch wizyt studyjnych krajowych"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Ośrodków Szkolenia i Wychowania KPWK OHP, położonych w miejscowościach: Grudziądzu i Toruniu w II półroczu 2025
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- "Utworzenie Izby Przyjęć dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego Ośrodka Onkologii Dziecięcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych
- "Zwiększenie dostępności toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
- "Modernizacja infrastruktury sportowej w Chodkowie-Działkach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.