eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa mebli wraz z monta¿em do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawyPN/27-2015/DOP-p).

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-10-07

Lublin: Dostawa mebli wraz z monta¿em do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/27-2015/DOP-p).
Numer og³oszenia: 146691 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej , Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa mebli wraz z monta¿em do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/27-2015/DOP-p)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i monta¿ mebli do jednostek UMCS w Lublinie obejmuj±ca nastêpuj±ce czê¶ci: Czê¶æ I : Dostawa ³awek wraz z monta¿em : Wydzia³ Prawa i Administracji - Plac M.C. Sk³odowskiej 5, Lublin;Czê¶æ II: Dostawa sto³ów wraz z monta¿em: Wydzia³ Prawa i Administracji - Plac M.C. Sk³odowskiej 5, Lublin;Czê¶æ III: Dostawa szaf kartotekowych wraz z monta¿em: Wydzia³ Biologii i Biotechnologii, ul. Akademicka 19, Lublin;Czê¶æ IV: dostawa mebli wraz z monta¿em dla Alter Idem: ACK Chatka ¯aka ul. Radziszewskiego 16, Lublin;Czê¶æ V: dostawa mebli tapicerowanych do jednostek wraz z monta¿em; Czê¶æ VI: dostawa mebli wraz z monta¿em : DS BABILON ul. Radziszewskiego 17, Lublin;Czê¶æ VII: dostawa mebli wraz z monta¿em : Wydzia³ Prawa i Administracji pl. M. Curie -Sk³odowskiej 5.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty Za³±czniku nr 1 do siwz. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia minimalne wymagania. Wykonawcy przystêpuj±cy do niniejszego postêpowania mog± zaproponowaæ rozwi±zania równowa¿ne o parametrach takich samych lub przewy¿szaj±cych je, jednak ich obowi±zkiem jest udowodnienie równowa¿no¶ci. Zamawiaj±cy zaakceptuje rozwi±zania równowa¿ne, o ile spe³nione s± minimalne parametry podanych materia³ów lub komponentów.Zamawiaj±cy wymaga, by oferowane meble by³y fabrycznie nowe, kompletne, spe³niaj±ce wymagania funkcjonalno-techniczne okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewnia: transport wraz z za³adunkiem i roz³adunkiem, ubezpieczenie transportu oraz wszystkie inne koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wymaga, aby okres gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia wynosi³ minimum 24 miesi±ce, licz±c od dnia protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. Okres gwarancji jest równy okresowi rêkojmi za wady..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.10.00-6, 39.14.13.00-5, 39.14.33.10-2, 39.11.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania niniejszego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek spe³ni Wykonawca, je¶li wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie:Czê¶æ III: min. jedn± dostawê wraz z monta¿em szaf kartotekowych metalowych na kwotê brutto min. 15000 z³ ;Czê¶æ VII: min. jedn± dostawê wraz z monta¿em mebli (bez krzese³ i mebli tapicerowanych) na kwotê brutto: 15000,00 z³. Dla Czê¶ci I, II, IV, V, VI Zamawiaj±cy nie okre¶la sposobu oceny spe³niania warunku.UWAGA: Przez warto¶æ jednej dostawy Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ dostaw wykonywanych w ramach jednej umowy. W przypadku kwot w walutach obcych dokonane zostanie przeliczenie wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia opublikowania og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania niniejszego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania niniejszego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania niniejszego warunku.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. III.4, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zawartej umowy, wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, za zgod± obu stron, w przypadku gdy:- zmianie ulegn± obowi±zuj±ce przepisy, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego;- zaistniej± okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy;- wyst±pi± zdarzenia si³y wy¿szej jako zdarzenia zewnêtrznie niemo¿liwe do przewidzenia, którym nie mo¿na by³o zapobiec;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1203.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1203.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ³awek wraz z monta¿em : Wydzia³ Prawa i Administracji - Plac M.C. Sk³odowskiej 5, Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.11.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sto³ów wraz z monta¿em: Wydzia³ Prawa i Administracji - Plac M.C. Sk³odowskiej 5, Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.12.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostawa szaf kartotekowych wraz z monta¿em: Wydzia³ Biologii i Biotechnologii, ul. Akademicka 19, Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siz.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.14.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli wraz z monta¿em dla Alter Idem: ACK Chatka ¯aka ul. Radziszewskiego 16, Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli tapicerowanych do jednostek wraz z monta¿em.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.11.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mebli wraz z monta¿em: DS BABILON ul. Radziszewskiego 17, Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Dostawa mebli wraz z monta¿em: Wydzia³ Prawa i Administracji pl. M. Curie -Sk³odowskiej 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.