eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa środków czystości dla potrzeb prawidłowego funkcjonowania żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-09

Wrocław: Dostawa środków czystości dla potrzeb prawidłowego funkcjonowania żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
Numer ogłoszenia: 146624 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123294 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości dla potrzeb prawidłowego funkcjonowania żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Rodzaj zamówienia: dostawa 2.Przedmiot zamówienia: dostawa środków czystości dla potrzeb prawidłowego funkcjonowania żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków, zgodnie z nomenklaturą CPV(Wspólny Słownik Zamówień ): 39830000-9 środki czyszczące, 39800000-0 środki czyszczące i polerujące, 24950000-8 specjalistyczne produkty chemiczne, 24960000-1 różne środki chemiczne 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)Dostawa środki czystości polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od potrzeb realizowaniu bieżących zamówień Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy. 2)Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie wskazanej w zamówieniu 3)Wykonawca odpowiada za utratę bądź uszkodzenie przewożonych środków czystości do momentu jego odebrania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego 4)W przypadku dostarczenia środków czystości niezgodnych ze specyfikacją i złożoną ofertą czy wadliwych, Zamawiający zwróci niezgodny, czy wadliwy towar na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia towaru zgodnego z wymogami Zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji 5)Rodzaj i ilości w/w artykułów podano w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6)Podane w formularzu cenowym ilości określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia w zakresie nie większym niż 20%. 7)Ilość i rodzaj artykułów Zamawiający będzie podawał faxem. 8)Każda dostawa musi być zrealizowana w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni kalendarzowych, liczonych od daty złożenia zamówienia za pośrednictwem faxu. 9)Środki czystości, należy dostarczać do żłobków według załączonego wykazu załącznik nr 5 wskazanego w zamówieniu. Środki czystości będą wnoszone przez pracownika Wykonawcy do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego, wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 10)Środki czystości będą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami polskimi. 11)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 12)Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 13)Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2012r. 14)Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone produkty na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii produktów. 15)Jeżeli w treści SIWZ Wykonawca uzna że został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie to jest dopuszczona oferta na produkt równoważny. Równoważne - znaczy takie same lub nie gorsze pod względem jakości, gęstości itp. 16)Każdy produkt z dostarczanego asortymentu musi posiadać niezbędne atesty, potwierdzenia przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach bądź powiadomienie Prezesa Urzędu RPLWMiPB lub powiadomienie Urzędu o wpisie do właściwego rejestru zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679) dla wszystkich klas wyrobu medycznego lub/i ustawy o produktach biobójczych z dnia 13.09.2002r. (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 39 poz. 252 z późn. Zm.) jeżeli dotyczy, oraz karty charakterystyki produktu, które Wykonawca dostarczy wraz z produktem przy pierwszej dostawie na każdy żłobek. 17)Dostarczone produkty muszą być zapakowane w opakowaniu oryginalnym. 18)W przypadku zaproponowania środków czystości równoważnych, Wykonawca jest obowiązany wykazać że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP i § 3 Rozporządzeniem Prezesa Ministra Finansów w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. 87 z dnia 24 maja 2006 poz. 605 19)Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 24.95.00.00 - Specjalistyczne produkty chemiczne 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne 18.14.10.00 - Rękawice robocze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Benita Grażyna Błasiak, ul. Parkowa 12, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155426,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 190935,62

  • Oferta z najniższą ceną: 190935,62 / Oferta z najwyższą ceną: 211918,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.