eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieŚwiadczenie usług restauracyjnych wraz z udostępnieniem sal konferencyjnych dla potrzeb organizacji szkoleń dla uczestników Projektu -Integracja poprzez edukację społeczno-zawodową grupy zawierciańskich Romów- nr projektu POKL 01.03.01-00-231/10 na rzecz społeczności romskiej wydzielonych na pakiety.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-24

Zawiercie: Świadczenie usług restauracyjnych wraz z udostępnieniem sal konferencyjnych dla potrzeb organizacji szkoleń dla uczestników Projektu -Integracja poprzez edukację społeczno-zawodową grupy zawierciańskich Romów- nr projektu POKL 01.03.01-00-231/10 na rzecz społeczności romskiej wydzielonych na pakiety.
Numer ogłoszenia: 146615 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług restauracyjnych wraz z udostępnieniem sal konferencyjnych dla potrzeb organizacji szkoleń dla uczestników Projektu -Integracja poprzez edukację społeczno-zawodową grupy zawierciańskich Romów- nr projektu POKL 01.03.01-00-231/10 na rzecz społeczności romskiej wydzielonych na pakiety..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr I - przedmiotem zamówenia są usługi restauracyjne i udostępnienie sali konferencyjnej dla potrzeb organizacji jednodniowego szkolenia z zakresu -Pierwsza Pomoc- dla ok. 35 uczestników Projektu na rzecz społeczności romskiej + 5 osób obsługi szkolenia w terminie : 11 czerwca 2011r. 1. Usługi restauracyjne obejmują : trzy posiłki dla ok. 40 osób, składające sie z: a/ śniadania podanego w formie bufetu : parówki na gorąco, wędlina ( min. 3 rodzaje)sery ( min. 2 rodzaje),świeże warzywa (pomidor, ogórek) , pieczywo jasne i ciemne, dżem, masło, mleko, kulki czekoladowe, płatki śniadaniowe, kawa, herbata, cukier, cytryna; b/ serwis kawowy w przerwie szkolenia : kawa, herbata, cukier, cytryna, mleko do kawy,woda mineralna, napoje owocowe, ciasteczka ( min. 4 rodzaje); c/ posiłku zorganizowanego na świeżym powietrzu przy ognisku: kiełbaski z ogniska, bigos, żurek, pieczywo, smalec ze skwarkami, ogórek kiszony, surówka warzywna, napoje. 2. Wynajem sali szkoleniowej w godzinach od 9.00 do 15.00 dla 40 osób, wyposażonej w projektor multimedialny, ekran do projekcji, tablicę flipchart z pisakami i zapasem papieru,stoły, krzesła oraz kącik kawowy. Ilość zamawianych usług restauracyjnych wskazana w siwz Pakiet I - dla 40 osób stanowi maksymalny ich zakres. Zamawiający zastrzega sobie jednak prawa do zmiany liczby osób ( a tym samym korzystających z wyżywienia) do 30% na dwa dni przed terminem wykonania zamówienia. W takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną liczbą usług dla 40 osób określoną w siwz, a ilością rzeczywiście zrealizowana na podstawie zlecenia Zamawiajacego.Wykonawca zapewni wykonanie całego przedmiotu zamówienia w jednym obiekcie (usługi restauracyjne, wynajem sali szkoleniowej, zaplecze rekreacyjne).Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną zmianie. Miejsce realizacji zamówienia. Obiekt restauracyjny z zapleczem rekreacyjnym i szkoleniowym, położony poza miastem Zawiercie na terenie Jury Krakowsko-Częstochowskiej, w odległości maksimum 70 km od Zawiercia, usytuowany wśród lasów. Wykonawca złoży oświadczenie, że oferowany obiekt posiada salę restauracyjną i salę szkoleniową dla minimum 40 osób oraz zaplecze do imprez plenerowych : plac zabaw dla dzieci oraz miejsce do biesiady przy ognisku. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest :w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL 01.03.01-00-23/10- Integracja poprzez edukację i aktywizację społeczno-zawodową grupy zawierciańskich Romów,Poddziałanie 1.3.1 Projektu na rzecz społeczności romskiej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Pakiet II - przedmiotem zamówienia są usługi restauracyjne i udostępnienie sali konferencyjnej dla potrzeb przeprowadzenia prelekcji z zakresu edukacji prozdrowotnej w dniach : 15 czerwca 2011-15 osób, 16 czerwca 2011-30 osób, 17 czerwca 2011-30 osób- uczestników Projektu na rzecz społeczności romskiej. 1. Usługi restauracyjne obejmują: a/ serwis kawowy w przerwie prelekcji: kawa, herbata, cukier, cytryna, mleko do kawy, woda mineralna, napoje owocowe, ciasteczka (min.4 rodzaje);b/ posiłek w formie obiadu : zupa, mięso/ryby, ziemniaki/ryż, zestaw surówek, soki owocowe.Usługi restauracyjne przewidziane są: w dniu 15 czerwca 2011 dla 15 osób,w dniu 16 czerwca 2011 dla 30 osób w tym 15 dzieci,w dniu 17 czerwca 2011 dla 30 osób w tym 15 dzieci. 2. Wynajem sali szkoleniowej w dniach 15-17 czerwca 2011r. w godzinach od 10-13 ej dla ok. 30 osób, wyposażonej w projektor multimedialny, ekran do projekcji, tablicę flipchart z zapasem pisaków i papieru, stoły, krzesła oraz kącik kawowy.Ilość zamawianych usług wskazana w siwz Pakiet II - 30 osób stanowi maksymalny ich zakres. Zamawiający zastrzega sobie jednak prawa do zmiany liczby osób ( a tym samym korzystających z wyżywienia) do 30% na dwa dni przed terminem wykonania zamówienia. W takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną liczbą usług dla 30 osób określoną w siwz, a ilością rzeczywiście zrealizowana na podstawie zlecenia Zamawiajacego.Wykonawca zapewni wykonanie całego przedmiotu zamówienia w jednym obiekcie ( usługi restauracyjne, wynajem sali szkoleniowej, zaplecze rekreacyjne).Ceny zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną zmianie.Miejsce realizacji zamówienia: Obiekt restauracyjny z zapleczem szkoleniowym i rekreacyjnym (plac zabaw dla dzieci) położony na terenie miasta Zawiercia. Wykonawca złoży oświadczenie, że oferowany obiekt posiada salę restauracyjną i szkoleniową dla min. 30 osób oraz plac zabaw dla dzieci.Przedmiot zamówienia współfinansowany jest : w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL 01.03.01-00-23/10- Integracja poprzez edukację i aktywizację społeczno-zawodową grupy zawierciańskich Romów,Poddziałanie 1.3.1 Projektu na rzecz społeczności romskiej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków w postepowaniu wg wzoru stanowiącego załacznik nr 1 do siwz. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków w postepowaniu wg wzoru stanowiącego załacznik nr 1 do siwz. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków w postepowaniu wg wzoru stanowiącego załacznik nr 1 do siwz. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków w postepowaniu wg wzoru stanowiącego załacznik nr 1 do siwz. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków w postepowaniu wg wzoru stanowiącego załacznik nr 1 do siwz. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy- sporządzony wg wzoru stanowiącego załacznik nr 3 (Pakiet nr I ) i załacznik nr 4 (Pakiet nr II) do siwz wraz z wypełnionymi załacznikami - odpowiednio w zależności na które lub na ile pakietów Wykonawca składa ofertę. 2. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załacznik nr 5 do siwz (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). 3. Upoważnienie lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy dla osoby składajacej ofertę , jeżeli nie wynika to z dokumentów rejestrowych ( np.: z odpisu KRS, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza sie zmianę istotnych postanowień umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopszawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu ul. Piłsudskiego 47.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu ul. Piłsudskiego 47.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL 01.03.01-00-23/10- Integracja poprzez edukację i aktywizację społeczno-zawodową grupy zawierciańskich Romów,Poddziałanie 1.3.1 Projektu na rzecz społeczności romskiej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr I - przedmiotem zamówenia są usługi restauracyjne i udostępnienie sali konferencyjnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr I - przedmiotem zamówenia są usługi restauracyjne i udostępnienie sali konferencyjnej dla potrzeb organizacji jednodniowego szkolenia z zakresu -Pierwsza Pomoc-dla ok. 35 uczestników Projektu na rzecz społeczności romskiej + 5 osób obsługi szkolenia w terminie : 11 czerwca 2011r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - przedmiotem zamówienia są usługi restauracyjne i udostępnienie sali konferencyjnej dla potrzeb przeprowadzenia prelekcji z zakresu edukacji prozdrowotnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi restauracyjne i udostępnienie sali konferencyjnej dla potrzeb przeprowadzenia prelekcji z zakresu edukacji prozdrowotnej w dniach : 15 czerwca 2011-15 osób, 16 czerwca 2011-30 osób, 17 czerwca 2011-30 osób. - uczestników Projektu na rzecz społeczności romskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.