Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Siewierz: Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. Z o.o.
Numer ogłoszenia: 146597 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o. , ul. Zbigniewa Oleśnickiego 21, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 32 6741142, faks 32 6741471.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-siewierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. Z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. Z o.o. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - Zadania od 1 do 3. 1.1 Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie Zadanie lub Zadania. Dodatkowe informacje na temat możliwości składania ofert częściowych: 1.2 Zadanie nr 1 składa się z 5 pakietów, Zadanie nr 2 składa się z 8 pakietów, Zadanie nr 3 składa się z 5 Wykonawcy mogą składać oferty z całości przedmiotu zamówienia, lub w wybranych przez siebie zadaniach i poszczególnych pakietach..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2, 33.14.11.10-4, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 18.42.43.20-9, 33.14.12.00-2, 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Posiadanie koncesji, zezwolenia lub licencji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dowodami, o których mowa powyżej, jest dołączenie do wykazu 2 referencji potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw lub usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin realizacji dostawy - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.szpital-siewierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bip.szpital-siewierz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.09.2016.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o. w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 Zadanie nr 1/pakiet nr 1 - leki I Zadanie nr 1/pakiet nr 2 - leki II Zadanie nr 1/pakiet nr 3 - leki III Zadanie nr 1/pakiet nr 4 - leki IV Zadanie nr 1/pakiet nr 5 - leki V.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o. w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zadanie nr 2/pakiet nr 1 - Linia naczyniowa + opatrunki specjalistyczne Zadanie nr 2/pakiet nr 2 - Bronchoskopia Zadanie nr 2/pakiet nr 3 - Opatrunki Zadanie nr 2/pakiet nr 4 - Cewniki + Zestawy Zadanie nr 2/pakiet nr 5 - Rękawice diagnostyczne Zadanie nr 2/pakiet nr 6 - Różne Zadanie nr 2/pakiet nr 7 - Błony RTG Zadanie nr 2/pakiet nr 8 - System podciśnieniowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 18.42.43.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.12.00-2, 33.14.16.13-0, 44.61.90.00-2, 33.15.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o. w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zadanie nr 3/pakiet nr 1 - Dezynfekcja dużych powierzchni i narzędzi Zadanie nr 3/pakiet nr 2 - Dezynfekcja i mycie małych powierzchni Zadanie nr 3/pakiet nr 3 - Dezynfekcja i antyseptyka ran, błon śluzowych i skóry Zadanie nr 3/pakiet nr 4 - Dezynfekcja rąk Zadanie nr 3/pakiet nr 5 - Mycie i pielęgnacja skóry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji dostawy - 3
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych specjalistycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- 23/2025 Sukcesywne dostarczanie środków czystości i artykułów gospodarczych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa rękawic chirurgicznych z lateksu lekko pudrowane, rękawic nitrylowych o zwiększonej grubości i odporności na przenikanie, rękawic diagnostycznych lateksowych, (...) w podziale na 24 części
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych oraz produktów toaletowych z podziałem na pakiety.
- Dostawa produktów leczniczych - powtórka
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych i siatek przepuklinowych
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.