To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-16
Lublin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 146578 - 2016; data zamieszczenia: 16.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134165 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów, 30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących. 3.3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 3.3.1. Wykonawca gwarantuje, że używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje naruszenia i utraty praw gwarancji urządzenia, do którego są przeznaczone. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wyroby będą wysokiej jakości oraz że zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie materiałów eksploatacyjnych. 3.3.2. W przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów związanych z naprawą urządzeń, które uległy uszkodzeniu, w tym kosztów związanych z wydaniem opinii/ekspertyzy. Za uszkodzenie urządzenia - Zamawiający uznaje również wylanie się tuszu, zabrudzenie wnętrza urządzenia czy też inne uszkodzenia wynikające z wadliwego działania materiału eksploatacyjnego lub niezgodności materiału eksploatacyjnego ze wskazaną drukarką. 3.3.3. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.3.4. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany jest do dostarczania artykułów będących przedmiotem zamówienia w opakowaniach zbiorczych, nie uszkodzonych, z etykietą zawierającą nazwę handlową artykułu, ilość sztuk w opakowaniu oraz nazwę i adres producenta. 3.3.5. Strony dopuszczają możliwość zamian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie zadania, pod warunkiem, że wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania. 3.4. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3.5. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o ilości zapotrzebowane w SIWZ przez Zamawiającego, jeżeli potrzeby wynikające z bieżącej działalności, będą mniejsze. 3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych, jeżeli opis przedmiotu zamówienia został określony poprzez wskazanie nazwy produktu lub jego producenta. Wskazanie produktu, należy rozumieć jako wymagania minimalne, nie gorsze niż parametry produktów wskazane w SIWZ. Wskazane przez Zamawiającego nazwy handlowe czy producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymaganie minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Za rozwiązania równoważne przyjmuje się te, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 3.7. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karol Wielogórski Expert Print, Stany Duże 4, 08-125 Suchożebry, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79396,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58218,48
Oferta z najniższą ceną: 58218,48 / Oferta z najwyższą ceną: 268849,16
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa środków kontrastowych.
- Dostawa bielizny pościelowej do Pralni Szpitalnej
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wydziału ds. Wojskowych Prokuratury Okręgowej w Lublinie
- Usługa organizacji szkoleń dla opiekunów faktycznych z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu "Polityka Senioralna EFS+"
- Remont schodów wejściowych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy budynku Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Zamościu przy ul. Strefowej 5.
- Przebudowa ul. Podwale - drogi gminnej nr 106554L w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów komputerowych oraz komputerów dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach
- Sukcesywna dostawa akcesoriów drukujących na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i Delegatur
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych (tonery, tusze) oraz artykułów biurowych
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów do Sądu Najwyższego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.