eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana okien w budynku Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie, 00-139 Warszawa ul. Elektoralna 4/6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Warszawa: Wymiana okien w budynku Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie, 00-139 Warszawa ul. Elektoralna 4/6
Numer ogłoszenia: 146568 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Urząd Miar w Warszawie, ul. Elektoralna 4/6, 00-139 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6201187, 5819408, fax 0-22 6242306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gum.gov.pl/pl/bip/oum/warszawa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w budynku Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie, 00-139 Warszawa ul. Elektoralna 4/6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien drewnianych skrzynkowych na okna PCV szt. 50 oraz wymiany parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w budynku zajmowanym przez Okręgowy Urząd Miar w Warszawie przy ul. Elektoralnej 4/6 w Warszawie. Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) Zakup, dostawa oraz montaż okien PCV o łącznej powierzchni ok. 83 m2 oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. b) Transport okien i parapetów na miejsce zabudowy. c) Demontaż starych okien i parapetów. d) Roboty tynkarskie związane z naprawą ościeżnicy. e) Zakup wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. f) Wywóz starych okien i gruzu na wysypisko. g) Roboty porządkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22. ust. 1 i art.24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokument potwierdzający uprawnienia budowlane pracownika przewidzianego do kierowania zamówieniem wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wymagane dokumenty w pkt. 2 należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gum.gov.pl/pl/bip/oum/warszawa/pp/wszczecie

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-139 Warszawa ul. Elektoralna 4/6 pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 10:00, miejsce: 00-139 Warszawa ul. Elektoralna 4/6 pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.