Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-27
Warszawa: Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktycznym dla 96 dzieci z Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, z podziałem na 2 turnusy:
a) Turnus I: nad morzem, lub w górach
b) Turnus II: nad morzem, lub jeziorem
Numer ogłoszenia: 146558 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktycznym dla 96 dzieci z Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, z podziałem na 2 turnusy: a) Turnus I: nad morzem, lub w górach b) Turnus II: nad morzem, lub jeziorem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktycznym dla 96 dzieci w wieku 8 - 12 lat z Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, z podziałem na 2 turnusy: a.Turnus I: nad morzem, lub w górach b.Turnus II: nad morzem, lub jeziorem 1. Zamawiający preferuje, aby turnusy odbyły się w różnych miejscach w Polsce tak, aby dzieci mogły wybrać miejsce wyjazdu według własnych preferencji i zainteresowań. Zamawiający dopuszcza następujące warianty realizacji zamówienia: a.dwa turnusy odbywają się w różnych miejscach i różnym czasie np. jeden w górach jako pierwszy, drugi nad morzem jako drugi b.dwa turnusy odbywają się w różnych miejscach w jednym czasie np. jeden w górach, drugi nad morzem w tym samym terminie c.dwa turnusy odbywają się w jednym miejscu w różnym czasie (dotyczy zorganizowania wypoczynku nad morzem) d.dwa turnusy odbywają się w jednym miejscu w tym samym czasie (dotyczy zorganizowania wypoczynku nad morzem) Przewidywana liczba dzieci na każdym z turnusów nie może być większa niż 48 osób. 2. Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w: a) rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.) b) rozporządzeniu Ministra Edukacji i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania i nadzorowania przez publiczne przedszkola i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. Nr 135 poz. 1516) c) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz. U. Nr 57 poz. 358); d) ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.). 3.Zakres zamówienia: Miejsce realizacji usługi: Polska: Turnus I: nad morzem, lub w górach Turnus II: nad morzem, lub jeziorem z nieodpłatnym dostępem do kąpieliska i obiektów sportowych. Termin realizacji usługi: 14 dniowe turnusy, w okresie od 26.VI. do 31.VIII.2010 r., w terminach turnusów podanych przez wykonawcę. Liczba dzieci OGÓŁEM - 96, przy czym: a)liczba dzieci pozostających pod opieką 1 wychowawcy - do 12; b)ostateczna wielkość zamówienia może ulec zmianie w zależności od faktycznej liczby dzieci. 4. Wymagania dotyczące placówki wypoczynku: a)wykonawca wypoczynku letniego zapewni możliwość korzystania z kąpieliska położonego do 500 m od placówki, spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz zapewni opiekę wykwalifikowanych ratowników w liczbie stosownej do liczby uczestników turnusów; b)placówka musi znajdować się na terenie oświetlonym, strzeżonym, z dala od głównych szos, torowisk i dużych zakładów przemysłowych; c)placówka musi być zarejestrowana we właściwym Kuratorium Oświaty. 5. Dodatkowe wymagania: a)możliwość nieograniczonego korzystania z boiska bez konieczności dojazdu; b)plac zabaw; c)sala przystosowana do prowadzenia zajęć dydaktycznych; d)możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu sportowego niezbędnego do uatrakcyjnienia zajęć, w liczbie dostosowanej do liczby uczestników przebywających na poszczególnych turnusach, w tym, co najmniej piłki, skakanki, sprzęt do badmintona, i ping-ponga; e)możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV; f)stołówka na terenie obiektu. 6. Wymagania dotyczące zakwaterowania: a)zakwaterowanie dzieci wraz z kadrą możliwe jest w takich obiektach jak: dom wczasowy, ośrodek kolonijny, ośrodek sportu i rekreacji, w pokojach nie więcej niż 4-osobowych - zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania dzieci w namiotach, domkach kempingowych lub budynkach szkolnych; b)minimalne wyposażenie pokoi to: łóżka do spania (z wyłączeniem łóżek piętrowych, polowych, rozkładanych i tzw. dostawek), szafa ubraniowa, szafki małe stojące, półki oraz wieszaki, umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każde dziecko; c)1 łazienka na pokój (natrysk z bieżąca wodą + wc), pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste, wyposażone zgodnie z wymaganiami sanitarno-higienicznymi dla obiektów, w których zlokalizowany będzie wypoczynek. 7. Wymagania dotyczące wyżywienia: a)cztery posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja) zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, określonymi w obowiązujących przepisach prawa; b)posiłki mają być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych. Wsad do kotła wynosić będzie nie mniej niż 20 zł. Pierwszym posiłkiem będzie obiadokolacja w dniu przyjazdu dzieci, zaś ostatnim posiłkiem będzie śniadanie w dniu odjazdu; c)wykonawca wypoczynku zapewni dzieciom suchy prowiant (np.: woda, kanapki, owoc, wafelek) na drogę powrotną i w czasie wycieczek; d)wykonawca wypoczynku zapewni dzieciom przez cały dzień dostęp do napojów oraz pieczywa z masłem i dżemem; e)niedopuszczalne jest podawanie posiłków w formie szwedzkiego stołu, f)miejsce przeznaczone do spożycia posiłków - stołówka musi być wydzielona od pozostałych pomieszczeń, z których korzystają uczestnicy i znajdować się na terenie ośrodka wypoczynku; g)wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 8. Wymagania dotyczące zaplecza kulturalno-sportowego a)co najmniej jedna duża świetlica (pomieszczenie odrębne niż jadalnia) - sala z możliwością zorganizowania dyskotek, konkursów, turniejów itp. oraz przystosowana do prowadzenia zajęć edukacyjnych, rekreacyjno-sportowych; b)pomieszczenia przeznaczone na świetlice muszą znajdować się na terenie ośrodka wypoczynku; c)boisko i sprzęt sportowy do organizowania zawodów dostosowane do potrzeb uczestników; d)materiały do zajęć w ilości zabezpieczającej potrzeby wszystkich uczestników (np. gry planszowe, materiały plastyczne, techniczne, sprzęt sportowy); e)w obiekcie musi znajdować się także sprzęt nagłaśniający do prowadzenia dyskotek i konkursów. 9. Wymagania dotyczące programu: a)wykonawca w zakresie zorganizowanych turnusów ma przygotować program rekreacyjno-edukacyjny skierowany do dzieci w wieku 8-12 lat, program zajęć powinien być zorganizowany na czas pogody i niepogody; b)co najmniej dwie całodniowe wycieczki autokarowe z nieodpłatnym wstępem do zwiedzanych obiektów, z zabezpieczonym wyżywieniem, prowiantem i napojami; c)dwie wycieczki piesze; d)co najmniej cztery dyskoteki; e)co najmniej dwa ogniska połączone z pieczeniem kiełbasek; f)zorganizowanie zawodów sportowych z nagrodami, konkursów artystycznych z nagrodami; g)wykonawca zapewni program profilaktyki uzależnień spełniający standard jakości programów profilaktycznych (załącznik nr 8 do SIWZ) zgodnie z Programem Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy na rok 2010. Program powinien być prowadzony przez psychologa/pedagoga minimum 2 razy w tygodniu z każdą grupą, przez nie więcej niż 1 godzinę każdorazowo. 10 Wymagania dotyczące kadry: a)wychowawcami mogą być osoby posiadające kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.) b)jeden wychowawca powinien mieć pod opieką maksymalnie 12 uczestników; c)wychowawcy winni mieć skończone 18 lat i posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji wychowawcy w pracy z młodzieżą, zdobyte na obozie, lub kolonii co najmniej 1 raz w okresie ostatnich trzech lat; d)kierownikiem turnusu może być: nauczyciel, czynny instruktor harcerski od stopnia podharcmistrza włącznie lub inna osoba, posiadająca co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej; e)kierownik turnusu musi posiadać zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników wypoczynku, obowiązek ten nie dotyczy osób zajmujących stanowiska kierownicze w szkołach i placówkach; f)kierownik turnusu nie może być jednocześnie wychowawcą grupy; g)psycholog/pedagog, który będzie realizował program profilaktyczny na turnusie, powinien posiadać kwalifikacje do prowadzenia zajęć profilaktycznych, będzie również wspierać wychowawców w procesie opiekuńczo-wychowawczym, a zwłaszcza w trudnych sytuacjach podczas trwania turnusu; h)psycholog/pedagog nie może być jednocześnie wychowawcą grupy, ale powinien być dostępny dla dzieci przez co najmniej 8 godzin dziennie; i)psycholog/pedagog zakończy każdy turnus sprawozdaniem z realizacji programu profilaktycznego; j)opieka ratownika w czasie kąpieli pozostającego do dyspozycji uczestników przez cały okres wypoczynku 11. Opieka medyczna: a)całodobowa opieka medyczna - pielęgniarka na terenie ośrodka, dostępna przez cały czas trwania wypoczynku w zależności od potrzeb dzieci, lub zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej polegającej na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezienia uczestnika pobytu do przychodni bezpłatnym transportem w ramach ubezpieczenia zdrowotnego; b)zaopatrzenie ambulatorium placówki wypoczynku w podstawowe leki, środki opatrunkowe i higieniczne - wydawane uczestnikom bezpłatnie zgodnie z zaleceniami pielęgniarskimi lub lekarskimi. 12. Dojazd i powrót: a)wykonawca zapewni dojazd uczestnikom wypoczynku z Warszawy do miejsca wypoczynku i z powrotem oraz na wycieczki własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową klimatyzowanymi autokarami. Wyjazd w godzinach rannych, nie później niż o godz. 10.00, powrót w godzinach popołudniowych, nie później niż o godz. 20.00 b)wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki wychowawców w czasie powrotu dzieci oraz do czasu ich odbioru przez rodzica/opiekuna prawnego z miejsca przyjazdu; c)wykonawca odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci; d)ubezpieczenie dzieci i kadry od NW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie. 13. Istotne warunki zamówienia: a)wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, jak i pobytu, w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie za przedmiot zamówienia; b)wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników turnusu; c)zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli, w każdym czasie i każdym zakresie związanym z realizacją zadania. Zamawiającego reprezentować będzie oddelegowany pracownik. Wykonawca zapewni mu odpowiednie warunki pracy i zakwaterowania oraz pokryje koszty jego pobytu; d)zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w zaoferowanych obiektach przed rozstrzygnięciem postępowania, celem oceny zgodności oferty wykonawcy z wymaganiami treści SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 Nr 223 poz.2268) i jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, prowadzonego przez właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy marszałka województwa. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał co najmniej dwie usługi polegające na zorganizowaniu dla minimum 90 uczestników (dzieci lub młodzieży) wypoczynku letniego lub zimowego (w szczególności kolonii lub obozu). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w zakresie każdego z turnusów Wykonawca dysponuje: a.co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika wypoczynku (turnusu) b.co najmniej 4 osobami pełniącymi obowiązki wychowawców c.co najmniej jednym pedagogiem/psychologiem d.co najmniej jednym ratownikiem WOPR e.co najmniej jedną osobą pełniącą obowiązki pomocy medycznej (pielęgniarka) UWAGA!!! W przypadku gdy Wykonawca zorganizuje jednocześnie 2 turnusy w jednym miejscu i terminie (dotyczy wypoczynku nad morzem) Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca dysponuje: a.co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika wypoczynku (turnusów) b.co najmniej 8 osobami pełniącymi obowiązki wychowawców c.co najmniej jednym pedagogiem/psychologiem d.co najmniej jednym ratownikiem WOPR e.co najmniej jedną osobą pełniącą obowiązki pomocy medycznej (pielęgniarka) Szczegółowe warunki dotyczące powyższych osób: a) osoba wyznaczona do sprawowania funkcji kierownika wypoczynku letniego musi posiadać uprawnienia MEN (Dz.U. z 2009 r. Nr 218 poz. 1696 z dnia 2009 r.) Kierownikiem turnusu może być: - nauczyciel, czynny instruktor harcerski od stopnia podharcmistrza włącznie, lub inna osoba, posiadająca co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej, - kierownik turnusu musi posiadać zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników wypoczynku, obowiązek ten nie dotyczy osób zajmujących stanowiska kierownicze w szkołach i placówkach; b) osoby wyznaczone do sprawowania funkcji wychowawców muszą posiadać uprawnienia MEN (Dz. U. z 2009 r. Nr 218 poz. 1696 z dnia 2009 r.) Wychowawcami mogą być: - nauczyciele, - studenci szkół wyższych kierunków i specjalności, których program obejmuje przygotowanie pedagogiczne, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, - słuchacze kolegiów nauczycielskich i nauczycielskich kolegiów językowych, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, - osoby posiadające zaświadczenia o ukończeniu kursu dla wychowawców kolonijnych, obejmującego program określony w załączniku nr 4 do rozporządzenia, - instruktorzy harcerscy od stopnia przewodnika włącznie, - przodownicy turystyki kwalifikowanej oraz instruktorzy Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego, - trenerzy i instruktorzy sportowi; c) osoba wyznaczona do sprawowania funkcji psychologa/pedagoga musi posiadać kwalifikacje do prowadzenia zajęć profilaktycznych (przebyte kursy, szkolenia z zakresu profilaktyki uzależnień) d) osobą świadcząca całodobową opiekę medyczną musi być pielęgniarka z uprawnieniami zgodnie z ustawą o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. 1996 r. nr 91 poz. 410) która będzie obecna w placówce wypoczynku 24 h na dobę. e) osoba będąca ratownikiem, musi posiadać uprawnienia zawodowe WOPR w stopniu Ratownika Wodnego Morskiego lub uprawnienia zdobyte przed dniem 1 styczeń 2009 r. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy, zgodny z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści formularza ofertowego; 2. Wypełniony formularz cenowy, zgodny z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Opis miejsca wypoczynku wraz z programem zajęć (zgodnie z załącznikami nr 9 i 10 do SIWZ). 4. Dowód wniesienia wadium Uwaga! 1.W przypadku, gdy Wykonawca nie dołączy do oferty niniejszego dokumentu, a wadium zostało wniesione do Zamawiającego zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, powyższe nie zostanie uznane jako brak wniesienia wadium. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, wystarczającym dla skutecznego złożenia wadium w postępowaniu jest, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium wystawiony był na jednego z uczestników konsorcjum ubiegającego się o dane zamówienie, o ile treść pełnomocnictwa, o którym mowa w 14.2.5. SIWZ, bądź treść dokumentu wadialnego nie zawiera szczególnych, odmiennych postanowień w tym względzie. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niniejsze pełnomocnictwo musi określać: temat postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo, wykonawców (nazwy (firmy) ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie - pełnomocnika, zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uprawnionych Wykonawców występujących wspólnie oraz dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza jako element składowy oferty. UWAGA! W przypadku spółki cywilnej, której wspólnicy traktowani są jako Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie - zobligowani są załączyć powyżej wyszczególnione pełnomocnictwo. 6. Jeżeli oferta oraz załączniki, oświadczenia i dokumenty zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 7. W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: 1) wynagrodzenia umownego: a)zgodnie z § 3 ust. 7 wzoru umowy Wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, może ulec zmniejszeniu w następujących przypadkach: - późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu uczestnika, w takim przypadku Zamawiający zapłaci pełną stawkę ustaloną za osobodzień za faktycznie wykorzystane dni pobytu, a za dni nie wykorzystane, stawkę pomniejszoną o koszt wyżywienia tego uczestnika; - zmiany liczby uczestników turnusów b) pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego 2) zmiany osób przewidzianych do realizacji umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w Wydziale Zamówień Publicznych pok. nr 333..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy Al. KEN 61, Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia pok. nr 448..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji i realizacji 6-dniowego, tematycznego wyjazdu studyjnego do Francji
- Zorganizowanie 7-dniowego obozu dla łącznie 18 osób w ramach projektu "Lepszy start"
- Postępowanie na organizację wizyty studyjnej w Finlandii
- KOLONIA LETNIA NAD BAŁTYKIEM
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji 3-dniowego krajowego wyjazdu studyjnego do woj. zachodniopomorskiego szlakiem gospodarstw demonstracyjnych [...]
- "Organizacja kolonii nad morzem dla dzieci ze świetlic środowiskowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.