Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Grabowo: Dostawa 20 kompletów strojów ludowych dla osób dorosłych
w ramach zadania Remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3. Rozwój i odnowa wsi.
Numer ogłoszenia: 146505 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabowo , ul. Wł. Sikorskiego 1, 18-507 Grabowo, woj. podlaskie, tel. 086 2790021, faks 086 2790021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grabow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 20 kompletów strojów ludowych dla osób dorosłych w ramach zadania Remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3. Rozwój i odnowa wsi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 kompletów strojów ludowych dla osób dorosłych w tym: a. 10 kompletów damskich z północno-wschodniego Mazowsza, b. 5 kompletów męskich z północno-wschodniego Mazowsza, c. 3 kompletów damskich szlacheckich, d. 2 komplety męskie szlacheckie, e. 10 par butów żeńskich skórzanych, czarnych, z wysoką cholewką, na obcasie, sznurowanych na całej wysokości, f. 5 par butów męskich, prostych, wysokich, skórzanych, czarnych. Przedmiot zamówienia obejmuje także: Udzielenie okresu gwarancji jakości wykonania i rękojmi za wady fizyczne wykonanych i dostarczonych strojów ludowych nie krótszy niż 12 m-cy licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamiast dokumentów , o których mowa w pkt. a, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grabow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: urząd Gminy Grabowo
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 1
Kod 18-507 Grabowo
Pokój nr 11-Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Gmina Grabowo ul. Gen. Wł. Sikorskiego 1 Kod 18-507 Grabowo Pokój nr 11-Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3. Rozwój i odnowa wsi..
INNE PRZETARGI GRABOWO
więcej: przetargi GRABOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa odzieży ochronnej dla studentów na potrzeby Projektu nr FEDR.02.01-IP.01-0001/24 pn. "Edu - Fish - program edukacyjno-promocyjny w zakresie rybactwa"
- Dostawa specjalistycznego sprzętu oraz odzieży dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Biała.
- Dostawa umundurowania, sortów odzieży bhp i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2026
- Zakup wyposażenia do Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy "Opoka" w Przasnyszu
- ZAKUP Z DOSTAWĄ WYPOSAŻ. DLA JEDN. OSP W RAMACH REALIZ. PROG. OCHR. LUDN. I OBRONY CYW. NA LATA 2025/2026 W GM. CIĘŻKOWICE W RAM. ZADANIA - "DOPOSAŻENIE PODMIOTÓW OCHRONY LUDNOŚCI W POTRZEBNY SPRZĘT
więcej: Odzież specjalna i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





