eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-09

Bydgoszcz: sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 146490 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3709124, faks 52 3709125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych , podział na 21 grup.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania dostaw objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia powyższego Wykonawca złoży: a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienie w zakresie dostaw towarów stanowiących przedmiot zamówienia . tzn. wykaże się w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem min. 1 dostawy środków dezynfekcyjnych i lub środków czystości ( jakichkolwiek ) na kwotę min: w grupie 1 : 6231 zł brutto w grupie 2: 1581 zł brutto w grupie 3: 543 zł brutto w grupie 4: 1478zł brutto w grupie 5: 7047zł brutto w grupie 6: 1636 zł brutto w grupie 7: 7107 zł brutto w grupie 8: 1719zł brutto w grupie 9: 2079 zł brutto w grupie 10 : 851 zł brutto w grupie 11 : 2119 zł brutto w grupie 12: 510 zł brutto w grupie 13: 157 zł brutto w grupie 14: 6832 zł brutto w grupie 15: 3100 zł brutto w grupie 16: 2664 zł brutto w grupie 17: 1025 zł brutto w grupie 18: 688 zł brutto w grupie 19: 253 zł brutto w grupie 20 : 605 zł brutto w grupie 21 : 494 zł brutto Jeżeli Wykonawca składa ofertę na grupę np. nr 1 i 2 zobowiązany jest wykazać się wykonaniem min. 1 dostawy środków dezynfekcyjnych i lub środków czystości ( jakichkolwiek) na kwotę min. 7812 zł brutto , jeżeli Wykonawca składa ofertę na wszystkie grupy, zobowiązany jest wówczas wykazać się wykonaniem min. 1 dostawy j.w na kwotę min 48719 zł brutto . (W przypadku składania oferty wspólnej, przedmiotowy warunek Wykonawcy musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ). Pod pojęciem dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość zawartej na dany okres umowy lub też wartość jednostkową pojedynczej dostawy. W celu wykazania spełniana powyższego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty : a/ Wykaz wykonanych dostaw, w tym min. 1 dostawy na potwierdzenie spełniania warunku określonego wyżej , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie, zgodnie ze wzorem stanowiącym Zał. nr 6 do SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej, wykaz składa ten z Wykonawców, który potwierdza jego spełnianie) b/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. Nr 3 do SIWZ ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( wówczas należy powyższe załączyć do oferty ) .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w zakresie dostaw towarów stanowiących przedmiot zamówienia. W tym celu Wykonawca złoży : a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie dostaw towarów stanowiących przedmiot zamówienia. W tym celu Wykonawca złoży : a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu wykazania spełniana powyższego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty : a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. Nr 3 do SIWZ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Certyfikat CE/ deklaracja zgodności CE lub wpis/zgłoszenie/powiadomienie do Rejestru Produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych (Dz.U. 2010, nr 107, poz. 679)- dotyczy grupy :7 , 8, 9, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21. 2.Aktualne pozwolenie MZ na dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu na terenie RP lub świadectwo rejestracji produktu leczniczego; charakterystyka produktu leczniczego zatwierdzona przez MZ lub ulotka produktu leczniczego (Dz.U. 2001, nr. 126, poz. 1382)- dotyczy gr 1 pkt. B, gr 2 pkt. B, gr 5. 3.Pozwolenie MZ na obrót preparatami biobójczymi (Dz.U. 2002, nr. 175, poz. 1433, Dz.U. 2003, nr 16 , poz. 50) dotyczy grupy: 1 pkt. B, gr 2 pkt. B, gr 3 B, gr 4, gr 6, gr 7, gr 8, gr 9, gr 10, gr 11, gr 12, gr 13, gr 20 4. Aktualne karty charakterystyki i aktualizowane w trakcie trwania umowy potwierdzone przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora (REACH1907/2006/WE)- dotyczy grupy : 1 pkt. B, 2 pkt. B, 3 pkt. B, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21. 5.Dokumenty potwierdzające działanie bójcze preparatów zgodnie z Normami Europejskimi lub/i Normami Polskimi co najmniej II fazy dotyczące obszaru medycznego. W przypadku braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż preparat spełnia Normy Europejskie i/lub Normy Polskie dopuszcza się alternatywne badania zaakceptowane przez Prezesa URPLWMiPB np. badania PZH lub wyniki badań wykonywane przez akredytowane laboratoria z krajów UE- dotyczy grupy: 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 pkt. C, 16 pkt. B. 6. potwierdzenie działania bójczego z przeznaczeniem do obszaru spożywczego- dotyczy grupy 9 7. Oświadczenie producenta kontenerów, iż preparat dopuszczony jest do maszynowego mycia kontenerów PRIME LINE- dotyczy grupy 21 . 8. Materiały prezentujące oferowane preparaty (prospekty, opisy, ulotki) - dotyczy wszystkich grup 9. Dokument potwierdzający zgłoszenie do Krajowego systemu informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu - dotyczy grupy: 1 A, 1 C, 2 A, 2 C, 3 A. 10. partia próbna oferowanego przedmiotu zamówienia , w najmniejszych oryginalnych opakowaniach handlowych - dotyczy wszystkich poza 5, 12, 19

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy PZP. Wtedy zobowiązani są załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne - zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników ). 2. Zamawiający żąda aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj. np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki, aktualny rejestr handlowy itp. wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, do oferty należy załączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) producenta i nazwy handlowej oferowanego towaru pod warunkiem zachowania tego samego przeznaczenia, parametrów technicznych, funkcjonalnych - w przypadku braku dostępności danego towaru, b) wielkości opakowania handlowego , w przypadkach, w których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, z odpowiednim przeliczeniem jego ceny z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny umownej c) obniżenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, d) zmiany cen jednostkowych brutto na skutek zmiany ustawowej stawki podatku VAT, e) osób upoważnionych, o których mowa w § 6 umowy w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej umowy, a także zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy; f) terminu obowiązywania umowy - w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego towaru w ilości podanej w ofercie w okresie obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz , ul. Szpitalna 19 , budynek administracji , pokój nr 9- zamówienia publiczne ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz , ul. Szpitalna 19 , budynek administracji , kancelaria ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty do chirurgicznego mycia, dezynfekcji rąk i do pielęgnacji rąk ,preparaty do chirurgicznej dezynfekcji rąk , preparaty do pielęgnacji po zabiegach mycia i dezynfekcji rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do chirurgicznego mycia, dezynfekcji rąk i do pielęgnacji rąk ,preparaty do chirurgicznej dezynfekcji rąk , preparaty do pielęgnacji po zabiegach mycia i dezynfekcji rąk , grupa zawiera 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk w systemie zamkniętym , preparaty do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym, Preparaty do pielęgnacji po zabiegach mycia i dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk w systemie zamkniętym , preparaty do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym, Preparaty do pielęgnacji po zabiegach mycia i dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym, grupa zawiera 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty do mycia noworodków (wcześniaków i przenoszonych, Preparaty do mycia pacjentów z MRSA ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia noworodków (wcześniaków i przenoszonych, Preparaty do mycia pacjentów z MRSA , grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji skóry barwione , preparaty do dezynfekcji skóry - bezbarwne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji skóry barwione , preparaty do dezynfekcji skóry - bezbarwne , grupa zawiera 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji ran i błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji ran i błon śluzowych, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji błon śluzowych, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Chusteczki bezalkoholowe do dezynfekcji drobnego sprzętu, głowic USG, stetoskopów itp., Preparat do dezynfekcji powierzchni trudno dostępnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki bezalkoholowe do dezynfekcji drobnego sprzętu, głowic USG, stetoskopów itp., Preparat do dezynfekcji powierzchni trudno dostępnych, grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji inkubatorów, Preparat do dezynfekcji pokryw do inkubatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji inkubatorów, Preparat do dezynfekcji pokryw do inkubatorów , grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni nie zanieczyszczonych substancją organiczną z zastosowaniem do wyrobów medycznych i powierzchni mających kontakt z żywnością.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni nie zanieczyszczonych substancją organiczną z zastosowaniem do wyrobów medycznych i powierzchni mających kontakt z żywnością, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Preparat do dezynfekcji dużych powierzchni nie zanieczyszczonych substancją organiczną oraz mający zastosowanie w przypadku powierzchni zanieczyszczonych substancją organiczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji dużych powierzchni nie zanieczyszczonych substancją organiczną oraz mający zastosowanie w przypadku powierzchni zanieczyszczonych substancją organiczną, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Preparat chlorowy do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancją organiczną, Preparat chlorowy do inaktywacji miejscowych zanieczyszczeń w postaci rozlanej krwi, wydzielin i wydalin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat chlorowy do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancją organiczną, Preparat chlorowy do inaktywacji miejscowych zanieczyszczeń w postaci rozlanej krwi, wydzielin i wydalin , grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Preparat do dezynfekcji i mycia muszli klozetowych i pisuarów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji i mycia muszli klozetowych i pisuarów, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Preparat pianowy do dezynfekcji i mycia małych i trudnodostępnych powierzchni oraz wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat pianowy do dezynfekcji i mycia małych i trudnodostępnych powierzchni oraz wyrobów medycznych , grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji maszynowej oraz pielęgnacji manualnej narzędzi chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i dezynfekcji maszynowej oraz pielęgnacji manualnej narzędzi chirurgicznych , grupa zawiera 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Preparat do wstępnego nawilżania silnie zabrudzonych narzędzi przed dezynfekcją maszynową, mający również zastosowanie w myjni ultradźwiękowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do wstępnego nawilżania silnie zabrudzonych narzędzi przed dezynfekcją maszynową, mający również zastosowanie w myjni ultradźwiękowej, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Preparaty przeznaczone: A) Do mycia endoskopów w myjni dezynfekcyjnej INNOVA E3 firmy BHT B) Do dezynfekcji endoskopów elastycznych w myjni dezynfekcyjnej INNOVA E3 firmy BHT :.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty przeznaczone: A) Do mycia endoskopów w myjni dezynfekcyjnej INNOVA E3 firmy BHT B) Do dezynfekcji endoskopów elastycznych w myjni dezynfekcyjnej INNOVA E3 firmy BHT, grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Płynny preparat do mycia i dezynfekcji sprzętu laparoskopowego, oprzyrządowania do endoskopów, mający zastosowanie w przepływowej myjni ultradźwiękowej Medisafe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny preparat do mycia i dezynfekcji sprzętu laparoskopowego, oprzyrządowania do endoskopów, mający zastosowanie w przepływowej myjni ultradźwiękowej Medisafe, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi m.in. sprzętu okulistycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi m.in. sprzętu okulistycznego, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji precyzyjnych narzędzi obrotowych w stomatologii, Preparat do dezynfekcji ssaków i ślinociągów stomatologicznych w postaci żelu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji precyzyjnych narzędzi obrotowych w stomatologii, Preparat do dezynfekcji ssaków i ślinociągów stomatologicznych w postaci żelu, grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Preparat do dezynfekcji i mycia kontenerów do transportu sprzętu medycznego wykonanych z polipropylenu itp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji i mycia kontenerów do transportu sprzętu medycznego wykonanych z polipropylenu itp., grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Preparat do maszynowego mycia kontenerów narzędziowych PrimeLine firmy Aesculap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do maszynowego mycia kontenerów narzędziowych PrimeLine firmy Aesculap, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.