eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaDruk książki pt. -The signs of tradition in architecture-

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Nysa: Druk książki pt. -The signs of tradition in architecture-
Numer ogłoszenia: 146438 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Grodzka 19, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4091152; 4091150, fax 077 4352989.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk książki pt. -The signs of tradition in architecture-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk książki pt. -The signs of tradition in architecture- oraz transport wydrukowanej książki do siedziby Zamawiającego i jej rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem druk rozumie się: skład, łamanie, druk, introligatornię oraz dostawę skryptu do siedziby Zamawiającego. Parametry techniczne książki: a) objętość: około 300 stron, b) format 16,0 cm x 23,5 cm, c) druk czarno - biały (czcionka Century 9,5 pkt.), d) oprawa miękka, szyta, foliowana - błyszcząca, e) druk na papierze ofsetowym o gramaturze 80 g/m2, f) okładka - papier chromokard o gramaturze 250 g/m2 - kolorowa 4/0, g) tekst zawiera ok. 240 czarno-białych rysunków i fotografii, h) nakład: 130 egzemplarzy Zamawiający dostarczy materiał przeznaczony do druku w wersji elektronicznej na płycie CD, w dniu zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w postępowaniu. Tekst będzie przygotowany do druku, lecz naniesienie poprawek korektora może wiązać się z jego ponownym składem i łamaniem

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia - tj. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 2 usługi, których przedmiotem był druk wydawnictw odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i niżej wymienionych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), których przedmiotem był druk wydawnictw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot Zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty (nie mniej niż dwa) potwierdzające, że usługa została wykonana należycie - (należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ). Do oferty należy dołączyć również 1 egzemplarz książki (spośród książek, na które Wykonawca przedstawia referencje) wykonanej przez Wykonawcę w oprawie miękkiej, szytej, foliowanej. Załączony egzemplarz będzie oceniany przez komisję przetargową pod względem jakości wykonania. Wykonawca składa żądane dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu). Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika, wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby reprezentujące Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Jakość - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwsz.nysa.pl/przetargi/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie; ul. Grodzka 19; 48-300 Nysa, pokój nr 204. Cena SIWZ: odbiór osobisty pod adresem j.w. 5,00 zł, wysyłka pocztowa za pobraniem 15,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie; ul. Grodzka 19; 48-300 Nysa, pokój nr 215 biuro Rektora..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.