Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Słupsk: Usługi Ochrony dla WORD Słupsk.
Numer ogłoszenia: 146425 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Mierosławskiego 10, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8482135, 8482130, fax 059 8482130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Ochrony dla WORD Słupsk..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług: - stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia i osób (24 h), - konwojowania wartości pieniężnych do jednej jednostki obliczeniowej, - przewóz dokumentacji z Biura Obsługi Egzaminów WORD (dalej BOE) Słupsk do Wydziałów Komunikacji Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Słupsku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; zaświadczenie z ZUS/KRUS i US, posiadają koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: oświadczenie: polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 1 000 000 złotych wraz z potwierdzeniem opłaty wymaganej składki. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych; przedłożą stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków; e) inne - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 5. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Aktualna koncesję wydana na prowadzenie usług ochrony. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: 7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 1 000 000 złotych wraz z potwierdzeniem opłaty wymaganej składki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.slupks.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ul. Mierosławskiego 10, 76 - 200 Słupsk..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 18, I piętro) siedziby Zamawiającego, przy ul. Mierosławskiego 10, 76-200 Słupsk..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach.
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddział Państwowego Muzeum na Majdanku
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1,5,6,25 i Sądu Rejonowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1C wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





