Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: przebudowa drogi krajowej Nr 61 Warszawa - Augustów, odcinek przejście przez Rajgród Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, do kontaktów: Halina Mendyk, tel. (+48 85) 6645839 (procedura przetargowa); Sławomir Topczewski, tel. (+48 85) 6645815 (sprawy techniczne), ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. (+48 85) 6645800; 6645837; 6645838; 6645839, fax (+48 85) 6526157; 6513783, e-mail: zam.publiczne@bialystok.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi krajowej Nr 61 Warszawa - Augustów, odcinek przejście przez Rajgród. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Przebudowy drogi krajowej Nr 61 Warszawa - Augustów, odcinek przejście przez Rajgród od km 234+282 do km 238+799,50 z odcinkami dowiązania. Wykonanie robót będzie polegać na : - wzmocnieniu nawierzchni przedmiotowego odcinka drogi, - przebudowie i budowie nowych chodników wzdłuż modernizowanej drogi, - budowie ciągu pieszo - rowerowego, - wykonaniu odwodnienia, - przebudowie sieci telefonicznej, - przebudowie kabla światłowodowego OKO 34121 (16J), - przebudowie napowietrznych linii elektroenergetycznych NN, - wykonaniu kanalizacji deszczowej, - przebudowie istniejącego mostu nad rzeką Jegrznia, - rozbiórce istniejących przepustów oraz budowie nowych, ze stalowej blachy karbowanej (11 szt.). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, droga krajowa Nr 61 odcinek przejście przez Rajgród, województwo podlaskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 5 000 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.08.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 250 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r (Dz.U. z 9 lutego 2004 r Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone poniżej: 1.0. Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać: 1) średni przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 36 mln PLN. 2) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb > lub = 1). 3) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4,5 mln PLN. 4) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 2,0 mln PLN. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wyżej określone warunki spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.0. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli: Lp. / Stanowisko / Wymagana liczba osób / Doświadczenie w realizacji podobnych robót(w latach) / Doświadczenie jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót (w latach) 1 / 2 / 3 / 4 / 5 1. / Kierownik budowy i robót drogowych / 1 / 5 / 3 (w tym co najmniej 1 obiekt o porównywalnym charakterze i zakresie) 2. / Kierownik robót wodno. - kanalizacyjnych / 1 / 5/ 3 3. / Kierownik robót teletechnicznych / 1 / 5 / 3 4. / Kierownik robót energetycznych / 1 / 5 / 3 5. / Kierownik robót mostowych (upr. bez ograniczeń) / 1 / 5 / 3 ( w tym co najmniej 2 obiekty mostowe o porównywalnym charakterze i zakresie) 6. / Geodeta uprawniony (upr. 1,4) / 1 / 3 / - Uwaga: Przez wymagane doświadczenie zawodowe, dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika lub z-cy kierownika). Przez doświadczenie w zakresie podobnych robót rozumie się: a) doświadczenie w pracach związanych z budową lub przebudową dróg (z remontami, modernizacjami dróg) klasy nie niższej niż G - w zakresie robót drogowych, b) doświadczenie w pracach związanych z budową, przebudową, rozbudową obiektów mostowych o wartości robót min. 1 mln PLN w ciągach dróg co najmniej klasy G. 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wyżej określone warunki spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3.0. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione w poniższej. Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny "Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny)." a) Wytwórnię mas bitumicznych o wydajności min. 100 Mg/h z automatycznym sterowaniem oraz systemem dozowania stabilizatora zlokalizowana w odległości zapewniającej spełnienie warunku zachowania temperatury wbudowania mieszanki mineralno-bitumicznej, b) układarkę z podgrzewaną płytą wibracyjną i sprawną automatyką. c) żuraw samojezdny, listwy wibracyjne, wibratory pogrążalne. 3.1. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wyżej określone warunki spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 4.0 Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzonych datą składania ofert, co najmniej 2 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu, każde o wartości nie niższej niż 15,0 mln PLN, a ponadto wykonał: - minimum 15000 m2 nawierzchni z SMA na jednym zadaniu. Przez zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się roboty związane z budową lub przebudową dróg klasy nie niższej niż G. - 2 obiekty mostowe (budowa, przebudowa, rozbudowa) o wartości robót min. 1 mln PLN każdy na drogach klasy min. G. 4.1.Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wyżej określone warunki spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 5.0. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: - odwodnienie korpusu drogowego, - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - kanalizacja deszczowa, - roboty mostowe, - telekomunikacja, - energetyka. jednakże pod warunkiem, że Podwykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat wykonali min.: 2 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z podzleconymi robotami. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż wymagane. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.0 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. do Rozdziału 1 SIWZ. 2.0. Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu ("Potencjał techniczny") wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. do Rozdziału 1 SIWZ. 3.0. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. do Rozdziału 1 SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 4.0. Informację na temat Podwykonawców ("Podwykonawcy"), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) 2; III.2.1.1) 4; III.2.1.1) 5, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1)2 - III.2.1.1)5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt III.2.1.1)1. - III.2.1.1)5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt III.2.1.2) oraz III.2.1.3) winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsze ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 35 - 37869 z dnia 21.02.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA-O/BI-DE-16/417/8/D/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.05.2006, cena - 820 PLN. Warunki i sposób płatności: - w kasie GDDKiA O/BI, ul. Zwycięstwa 2, pokój 105, - za zaliczeniem pocztowym, - przelewem na rachunek bankowy: Kredyt Bank S.A. II O/Białystok, Nr 79150013441213400253030000. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.05.2006 godzina 11:50. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.05.2006, godzina 12:00, GDDKiA O/BI ul. Zwycięstwa 2, sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.03.2006.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
- Przebudowa i remont dróg gminnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





