Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Warszawa: Wykonanie projektu adaptacji budynku przy ul. Nowy Świat 18/20 pod potrzeby Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków
Numer ogłoszenia: 146341 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie ma zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu adaptacji budynku przy ul. Nowy Świat 18/20 pod potrzeby Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej adaptacji budynku Pałac Branickich, przy ul. Nowy Świat 18/20 w Warszawie, pod potrzeby Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków oraz Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).. Dane techniczne obiektu: 1) ilość kondygnacji - 3 + częściowe podpiwniczenie + strych użytkowy 2) powierzchnia zabudowy - 736,00 m2 3) powierzchnia całkowita - 2082,00 m2 4) powierzchnia użytkowa pomieszczeń biurowych - 1170,00 m2 5) kubatura - 10 727,00 m3 Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A/363 decyzją z dnia 01.07.1965r. 2. Zakres prac projektowych: 1) wykonanie dźwigu osobowego obsługującego wszystkie kondygnacje użytkowe oraz piwnice, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych. Szyb windowy powinien być zlokalizowany w północnym narożniku sieni, z przystankiem na poziomie sieni; 2) zaadaptowanie poddasza na pomieszczenia techniczne i magazyn oraz piwnicy na archiwum. W celu doświetlenia poddasza dopuszcza się wykonanie okien połaciowych w dachu, od strony północno-wschodniej. Zaleca się wykonanie izolacji cieplnej połaci dachowych oraz, w razie konieczności, wzmocnienie stropu poddasza; 3) dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów Prawa budowlanego, w tym przepisów przeciwpożarowych. Wytyczne przeciwpożarowe dla obiektu powinny posiadać akceptację Komendy Wojewódzkiej Straży Pożarnej; 4) wymiana instalacji elektrycznej w zakresie określonym na bazie wykonanej przez Wykonawcę inwentaryzacji istniejącej instalacji elektrycznej oraz informacji zarządcy (załącznik nr 5 do SIWZ) przy założeniu przeróbki na jeden układ pomiarowy. Wszelkie uzgodnienia ze STOEN - po stronie Wykonawcy; Zakres robót obejmuje wymianę oświetlenia; 5) wykonanie instalacji teletechnicznej i słaboprądowej oraz systemu kontroli dostępu i sygnalizacji włamania, napadu, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego; 6) wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej w zakresie określonym na bazie wykonanej przez Wykonawcę inwentaryzacji istniejącej instalacji wod.-kan. oraz informacji zarządcy (załącznik nr 5 do SIWZ); 7) wyposażenie budynku w centralną ciepłą wodę użytkową z węzła cieplnego lub z elektrycznych podgrzewaczy; 8) wymiana instalacji centralnego ogrzewania w zakresie określonym na bazie wykonanej przez Wykonawcę inwentaryzacji istniejącej instalacji c.o. oraz informacji zarządcy (załącznik nr 5 do SIWZ); 9) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 10) opracowanie nowego układu funkcjonalnego według zaleceń konserwatorskich oraz założeń, stanowiących załącznik Nr 6 do SIWZ; 11) opracowanie projektu wnętrz (w tym kolorystyka, wykończenie); 12) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej; 13) wymiana posadzek i położenie parkietu; 14) restauracja schodów klatek schodowych, konserwacja balustrad łącznie z usunięciem wtórnej kraty na ostatnim piętrze; 15) przeprowadzenie prac restauratorskich w hallu wejściowym (posadzka, stolarka drzwiowa, sztukateria, inne); 16) wykonanie zabezpieczeń mechaniczno-budowlanych (przegrody, drzwi, okna) zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca powinien uwzględnić konieczność opracowania ekspertyzy wytrzymałościowej stropów i wykonanie projektu konstrukcyjnego wzmocnienia w przypadku stropów, dla których zmienia się obciążenie użytkowe. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 150.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) zwaną dalej ustawą. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy; b) wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. brutto każde, obejmujące wykonanie projektu adaptacji pomieszczeń dla potrzeb biurowych. 2. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń w złożonej ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert; c) wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. brutto każde, obejmujących wykonanie projektu adaptacji pomieszczeń dla potrzeb biurowych - z podaniem opisu przedmiotu zamówienia, jego wartości, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że prace wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w lit. c), zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl , link do przeglądarki: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych (BZP) Urzędu m.st. Warszawy, ul. Corazziego 7, IV piętro, pokój Nr 6, 00-087 Warszawa, u Pana Piotra Kasprzaka..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 12:00, miejsce: BZP, ul. Corazziego 7, p. IV, pok. 6, 00-087 Warszawa. Otwarcie ofert nastąpi w BZP w Warszawie przy ul. Corazziego 7, IV p., pok. 16 (sala konferencyjna) 15.07.2008r. o godz. 13:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) W imieniu m. st. Warszawy postępowanie prowadzi Biuro Administracyjno-Gospodarcze (BAG) we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych (BZP) Urzędu m.st. Warszawy. 2) Wartość zamówienia jest niższa od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206.000 euro. 3) Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na Numer sprawy: ZP/PK/341/II-136/08. 4) Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej. 5) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Barbara Sopotnicka (BAG), tel.: 022 595-37-49; b) w zakresie formalno - prawym: Piotr Kasprzak (BZP), tel.: 022 595-33-83; fax: 022 595-33-68
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Krośnicy
- Zaproj. oraz wyk. rob. bud. w zakr. adapt. wybr. pom. bud. na potrzeby Warsz. Centrum Integracji w ramach zad. inwest. pn. "Rozbud. i adapt. bud. na potrz. utworz. Praskiego Centrum RE-START - etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





