eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Runowo Krajeńskie › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek gospodarczo - garażowy na cele służby leśnej na terenie działki nr 3288/1 w leśnictwie Witosław, gmina Mrocza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-17

Runowo Krajeńskie: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek gospodarczo - garażowy na cele służby leśnej na terenie działki nr 3288/1 w leśnictwie Witosław, gmina Mrocza
Numer ogłoszenia: 146334 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64447 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Runowo, Runowo Krajeńskie 55, 89-421 Runowo Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3897608, 3896313, faks 52 3897607.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek gospodarczo - garażowy na cele służby leśnej na terenie działki nr 3288/1 w leśnictwie Witosław, gmina Mrocza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek gospodarczo - garażowy na cele służby leśnej na terenie działki nr 3288/1 w leśnictwie Witosław, gmina Mrocza. 2. Istniejący budynek jest wolnostojącym obiektem gospodarczym, parterowym, bez poddasza użytkowego, nie podpiwniczonym, z dachem 2 - spadowym o konstrukcji drewnianej. Jest to budynek użytkowany przez służbę leśną w celu zaspokojenia potrzeb magazynowych. W ramach zadania zaprojektowano adaptacje obiektu na pomieszczenia garażowe (2 szt.) oraz pomieszczenia gospodarcze, tj. pom. kuchni gospodarczej, WC i pomieszczeń magazynowych. W wyniku przebudowy i zmiany sposobu użytkowania nie ulegnie zmianie kubatura budynku i powierzchnia zabudowy. 3. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania: - wymiana pokrycia dachowego, - roboty wewnętrzne ze stropem i ścianą nad garażem, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, - wykonanie posadzek, - wykonanie posadzki z kostki brukowej, - wykonanie instalacji wewnętrznej wod-kan ze zbiornikiem bezodpływowym, - wymiana instalacji elektrycznej, - uzupełnienie istniejącego ogrodzenia. 4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w n/w załącznikach: - Projekt budowlany - załącznik nr 10 do SIWZ, - Przedmiary robót - załącznik nr 11 do SIWZ, - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 12 do SIWZ. Uwaga! W Projekcie budowlanym, Przedmiarze robót oraz Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót znajduje się również opis i pozycje dotyczące rozebrania pokrycia dachowego z płyt azbestowocementowych, ręczny załadunek i wyładunek materiałów bud. oraz transport i utylizacja płyt eternitu, które nie wchodzą w zakres niniejszego zamówienia. Pozycje Przedmiaru robót nr 2, 3 i 4 (rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowocementowych, ręczny załadunek i wyładunek materiałów bud. oraz transport i utylizacja płyt eternitu) zostaną wykonane przez Wykonawcę wyłonionego zgodnie z procedurą zamówień publicznych przez Gminę Mrocza na podstawie złożonych przez Nadleśnictwo Runowo wniosków o dotację na demontaż, transport o unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. W związku z tym, Wykonawca nie określa ceny na te elementy zamówienia. 5. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp, przepisami ppoż oraz zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz poleceniami Inspektora nadzoru. 6. Wszelkie uwagi do dokumentacji technicznej Wykonawca winien wnieść przed złożeniem oferty. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, STWiOR oraz instrukcjami i poleceniami Inspektora Nadzoru; 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań będą odrzucone. 12. W związku z opisaniem przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgodnione będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 15. Wszelkie formalności i koszty dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy robót. 16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca po zakończeniu robót jest zobowiązany do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej całej osady leśnej. 18. Na całość wykonanych robót Wykonawca udzieli rękojmi na 36 miesięcy, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 19. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualne podane w SIWZ bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie opisy nazw własnych materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Remontowo - Budowlanych GRAC-BUD Grzegorz Mróz, Ostrowo 3, 89-115 Mrocza, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136293,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124140,05

  • Oferta z najniższą ceną: 124140,05 / Oferta z najwyższą ceną: 155289,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.