eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi sprzątania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-13

Łódź: Usługi sprzątania
Numer ogłoszenia: 14631 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego , ul. Kamińskiego 7/9, 91-427 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2055871, faks 042 2055873.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.znwl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania powierzchni przyległych terenów zewnętrznych nieruchomości, w tym pielęgnacja terenów zielonych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części: Część I zamówienia: (Zadanie nr 1): Piotrków Trybunalski, ul. POW 3: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 200 m2, (chodniki). Część II zamówienia: (Zadanie nr 2): 1) Sieradz, ul. Armii Krajowej 7 (działka nr 5272/2); - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 850 m2, (chodnik); 2) Sieradz, ul. Armii Krajowej 7 (działka nr 5272/4): - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 502 m2, (droga wewnętrzna); 3) Sieradz, ul. Armii Krajowej 7 (działka 5272/7): - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 1000 m2, (chodnik). Część III zamówienia: (Zadanie nr 3): Radomsko, ul. Reymonta 51: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 230 m2, w tym: 200 m2 (chodniki), 30 m2 (teren zieleni: trawniki). Część IV zamówienia: (Zadanie nr 4): Rawa Mazowiecka, ul. Jeżowska 10: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 1000 m2, w tym: 250 m2 (chodniki),750 m2 (teren zieleni: trawniki). Część V zamówienia: (Zadanie nr 5): 1) Warta, ul. Sieradzka 3 (działka nr 32/11): - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 1515 m2, w tym: 512 m2 (chodnik), 1000 m2 (teren zieleni); 2) Warta, ul. Sieradzka 5 (działka nr 32/12): - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 548 m2, w tym: 548 m2 (teren zieleni: trawnik); 3) Warta, ul. Sieradzka 7 (działka nr 32/13): - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 2842 m2, w tym: 1500 m2 (chodnik), 1342 m2 (teren zieleni); 4) Warta, ul. Sieradzka 7A (działka nr 32/4): - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 1959 m2, w tym: 959 m2 (chodnik), 1000 m2 (teren zieleni); 5) Warta, ul. Sieradzka 7A (działka nr 32/9): - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 931 m2 (chodnik); 6) Warta, ul. Sieradzka 7A (działka nr 32/15): - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 543 m2, w tym: 143 m2 (chodnik), 400 m2 (teren zieleni).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które wykonawca zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia ogólnych i szczególnych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne i niewystępowania okoliczności wykluczających udział w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawcy są zobowiązani złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, - wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do lokalnej ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znwl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziby Zamawiającego, pok. 318 (Sekretariat). Cena SIWZ: 15,00 zł + koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 318 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.