eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pielgrzymka › Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Twardocicach wraz z wykonaniem dodatkowego ujęcia wody

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Pielgrzymka: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Twardocicach wraz z wykonaniem dodatkowego ujęcia wody
Numer ogłoszenia: 146312 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87384 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pielgrzymka, Pielgrzymka 109A/1, 59-524 Pielgrzymka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8775013, faks 076 8775013 w. 116.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Twardocicach wraz z wykonaniem dodatkowego ujęcia wody.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Stacja Uzdatniania Wody w Twardocicach, tj. budynek parterowy z armaturą stacji i urządzeniami zewnętrznymi, zlokalizowane są na działce nr 263/6. Ujęcie wody jest poprzez dwie studnie zlokalizowane na działce sąsiadującej nr 265/8. Stacja dostarcza wodę pitna dla wszystkich miejscowości z terenu gminy. Modernizacja SUW zakłada: 1) w zakresie robót budowlanych na budynku technologicznym Stacji Uzdatniania Wody: - termoizolację zewnętrznych ścian i stropodachu, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę instalacji grzewczej, wentylacyjnej, - remont powierzchni ścian i posadzek, wymianę ceramiki sanitarnej 2) w zakresie robót elektrycznych: - wymianę instalacji rozdzielni głównej, - wymianę wewnętrznych instalacji technologicznych i oświetleniowych, - sterowanie, automatyka, monitoring i wizualizacja urządzeń, 3) w zakresie robót technologicznych: - wymianę istniejących urządzeń do napowietrzania wody, - wymianę zestawu do korekty pH, - wymianę istniejących filtrów ciśnieniowych, - wymianę istniejącego zespołu płukania filtrów, - wymianę istniejących urządzeń do dezynfekcji wody, - wymianę istniejącej instalacji technologicznej wraz z niezbędna armaturą, 4) w zakresie wykonania zastępczego ujęcia wody: - wykonanie otworu technologicznego, - wykonanie obudowy studni, - włączenie ujęcia do istniejącej instalacji technologicznej. Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji budowlanej stanowiącej integralną część zamówienia. Prace związane z modernizacją SUW prowadzone będą na czynnym obiekcie. Winny one być prowadzone w sposób zapewniający ciągłość w dostawie wody.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie finansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. Wniosek o dotację rozpatrzony pozytywnie, a finansowanie uzależnione jest od dostępności środków finansowych w ramach zadania.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTALCOMPACT Sp. z o.o., ul. Wierzbowa 23, 62-080 Tarnowo Podgórne, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1436821,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1334849,70

  • Oferta z najniższą ceną: 1334849,70 / Oferta z najwyższą ceną: 1925686,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.