eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 125000 euro, na dostawę zintegrowanego systemu obsługi biblioteki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-07

Leszno: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 125000 euro, na dostawę zintegrowanego systemu obsługi biblioteki
Numer ogłoszenia: 146276 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie , ul. Bolesława Chrobrego 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5299062, faks 065 5293109.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cdn.leszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 125000 euro, na dostawę zintegrowanego systemu obsługi biblioteki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zintegrowanego systemu obsługi biblioteki wraz z instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem, szkoleniem personelu dla Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie w asortymencie i ilościach określonych w pkt.3.3. 3.2.Główny przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48160000-7 Pakiety oprogramowania bibliotecznego, 48161000-4- Biblioteczny system zarządzania, 30216130-6- Czytniki kodu kreskowego, 30232000-4- Sprzęt peryferyjny. 3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zintegrowanego systemu obsługi biblioteki wykorzystującego format MARC21 wraz z udzieleniem licencji, instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem, szkoleniem personelu dla Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie. Wykonawca zobowiązany jest do: a)Dostarczenia zintegrowanego systemu obsługi biblioteki pracującego w architekturze klient-serwer obejmującego co najmniej funkcje wymienione w punkcie 3.3.2 - licencja na jeden serwer obsługujący do 10 równoczesnych użytkowników (zalogowanych pracowników). Liczba użytkowników bez logowania oraz dostępy przez przeglądarkę www - bez limitu(dotyczy klientów biblioteki). b)Dostarczenia rocznej polisy serwisowej LINUX na aktualizacje systemu Linux c)Zainstalowania: - systemu Linux na serwerze - zintegrowanego systemu obsługi biblioteki na serwerze - serwera bazy danych d)Skonfigurowania oprogramowania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego e)Dostarczyć oprogramowanie na trwałych nośnikach danych (CD, DVD) pozwalające na zainstalowanie oprogramowania oraz serwera bazy danych f)Wykonania konwersji danych ok. 210 000 w 43 bazach: - biblioteka w Lesznie - ok. 123 tys. Dokumentów w 34 bazach, - filia w Gostyniu - ok. 29 tys. dokumentów w 3 bazach, - filia w Kościanie - ok. 27 tys. dokumentów w 3 bazach, - filia w Rawiczu - ok. 31 tys. dokumentów w 3 bazach. g)Wykonania scalenia katalogów dla 43 baz danych h)Przeprowadzenia szkolenia dla użytkowników (około 20 uczestników) i administratora systemu w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym - minimum trzydniowe szkolenie po 6 godzin i)Dostawy wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem użytkowników 6 sztuk fabrycznie nowych - rok produkcji 2011-czytników kodów kreskowych współpracujących z dostarczonym systemem bibliotecznym j)Dostawy wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem użytkowników 1 sztuki fabrycznie nowej - rok produkcji 2011 - drukarki kodów kreskowych wraz z 20 000 szt. etykiet papierowych - półbłysk o wymiarach ok. 75x42 mm współpracującej z dostarczonym systemem bibliotecznym k)Udzielenia wsparcia serwisowego w okresie minimum 1 roku od zakończenia wdrożenia, które będzie obejmowało: - nieodpłatne usunięcie awarii oprogramowania - nieodpłatne diagnozowanie przyczyn ewentualnych awarii oprogramowania - nieodpłatne usunięcia usterki w oprogramowaniu będącej przyczyną awarii oraz odtworzenia danych na podstawie dostarczonej przez Zamawiającego kopii bezpieczeństwa - nieodpłatne porady i konsultacje telefoniczne dotyczące użytkowania systemu l)Bezpłatnego dostarczania przez okres minimum jednego roku od zakończenia wdrożenia aktualnych wersji zakupionego oprogramowania bibliotecznego 3.3.2 Zintegrowany system obsługi biblioteki musi obsługiwać następujące procesy biblioteczne: -katalogowanie i wyszukiwanie, -pobieranie danych poprzez Internet, -udostępnianie materiałów bibliotecznych, -prowadzenie inwentarzy i rejestrów ubytków, -zamawianie i rezerwowanie materiałów, -skontrum (inwentaryzację), -tworzenie i obsługę bibliografii. System musi umożliwiać czytelnikowi wyszukiwanie, zamawianie i rezerwowanie materiałów bibliotecznych poprzez WWW, rejestracji pracy czytelni. System powinien udostępniać dane poprzez protokół Z39.50 (do współpracy z multiwyszukiwarkami np. KARO lub FIDKAR). System powinien umożliwiać współpracę z technologią RFID. System musi być całkowicie spolonizowany (wszystkie informacje pojawiające się na ekranie powinny być w języku polskim). Dokumentacja systemu musi być w języku polskim. Oprogramowanie musi realizować wszystkie funkcje poprzez korzystanie ze wspólnej bazy danych na co najmniej 10 stanowiskach komputerowych znajdujących się w siedzibie głównej Biblioteki i w poszczególnych filiach. W tym celu oprogramowanie ma pracować w architekturze klient/serwer, tj. składać się z części serwerowej, która realizuje wszystkie funkcje systemu i zarządza bazą danych (nazywanej serwerem aplikacji) oraz klienckiej (użytkowej), która komunikuje się z serwerem aplikacji poprzez dedykowany protokół oparty na TCP/IP. Minimalne wymagania dotyczące funkcji które bezwzględnie musi spełnić zaoferowany system biblioteczny zostały opisane w załączniku nr 18.3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.16.00.00-7, 48.16.10.00-4, 30.21.61.30-6, 30.23.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.1 W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP: 5.1.2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; 5.2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 dostawy wraz z wdrożeniem zintegrowanego systemu obsługi biblioteki pedagogicznej o wartości powyżej 70 tys. zł.;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    6.4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy dostarczyć: 6.4.1. Wypełniony Formularz oferty - załącznik 18.1; 6.4.2. Wypełniony Formularz parametrów - załącznik 18.3 6.4.3. Wypełniony Formularz cenowy - załącznik 18.4 6.4.4. Dokumenty potwierdzające wymagane parametry w oferowanych sprzętach: oryginalny folder, dokumentacja producenta - dotyczy drukarki kodów kreskowych oraz czytników kodów kreskowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.cdn.leszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie 64-100 Leszno ul. Bolesława Chrobrego 15 pok. 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie 64-100 Leszno ul. Bolesława Chrobrego 15 pok. 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 21.07.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.