To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Białystok: Dostawa i montaż elementów Systemu Informacji Miasta Białegostoku (SIMB)
oraz konserwacja istniejących elementów SIMB
Numer ogłoszenia: 146273 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65410 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż elementów Systemu Informacji Miasta Białegostoku (SIMB) oraz konserwacja istniejących elementów SIMB.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż tabliczek z nazwami ulic, malowanych w technologii proszkowej (tło)z użyciem co najmniej folii I generacji (grafika), przystosowanych do montażu na ścianach budynków, murach, słupach oświetlenia drogowego, oraz na słupkach wraz z fundamentami tzw. nośnikami elementów, wykonanych zgodnie z dokumentacją SIMB, stanowiącą załącznik do SIWZ 2.Dostawa i montaż nośników elementów, o których mowa w ppkt 1. 3.Wymiary części informacyjnej (adresowej ) tabliczki wg SIMB: 1.tabliczki jednostronne z nazwami ulic i numerami domów montowane na ścianach budynków: 340 mm x 400 mm 340 mm x 500 mm 340 mm x 650 mm 450 mm x 650 mm 2.tabliczki jednostronne z nazwami ulic montowane na ścianach budynków, na słupach energetycznych i na nośnikach elementów: 240 mm x 720 mm 240 mm x 960 mm 240 mm x 1200mm 3.tabliczki dwustronne z nazwami ulic montowane na słupach energetycznych i na nośnikach elementów: 2 x 240mmx720mm 2 x 240mmx960mm 2 x 240mmx1200mm 4.Słupki wraz z fundamentami, tzw. nośniki elementów: 1.słupek z elementami ze stali węglowej, malowany farbą proszkową wraz z fundamentem na 1 tabliczkę, 2.słupek z elementami ze stali węglowej, malowany farbą proszkową wraz z fundamentem na 2 tabliczki. 3.słupek z elementami ze stali węglowej, malowany farbą proszkową wraz z fundamentem na 3 tabliczki. 5.Konserwacja istniejących elementów SIMB: 1.Pionowanie słupka (poprawa posadowienia np. demontaż, montaż), 2.Wymiana zawiesia w tabliczkach SIMB (montaż, demontaż, zmiana zawiesia), 3.Mycie tabliczek. 6.Każdorazowa ilość, rodzaj elementów i termin wykonania przedmiotu zamówienia będzie określona przez Zamawiającego w pisemnym zamówieniu przekazanym Wykonawcy. Wykonawca sporządzi szczegółowy katalog oznakowania w postaci kart w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia zamówienia, wykonany w formie rysunków tabliczek naniesionych na rysunki sytuacyjne ulic miasta (poziome) i na rzuty pionowe budynków. 7.Katalog oznakowania, o którym mowa w pkt 6, będzie zatwierdzony przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od jego otrzymania (w formie faxu lub drogą elektroniczną). 8.Wykonawca dokona wszelkich uzgodnień wymagających akceptacji właścicieli nieruchomości, budynków, murów, słupów i terenów, na których przewiduje się montaż elementów SIMB. 9.Po zatwierdzeniu katalogu oznakowania, Zamawiający zleci protokołem konieczności wykonanie tabliczek i wskaże w porozumieniu z Wykonawcą termin realizacji zamówienia. 10.W cenę dostawy i montażu elementów SIMB Wykonawca ujmie również koszty lokalizacji oraz wykonania katalogu. Wykonawca zapewni na własny koszt transport do lokalizacji elementów SIMB oraz do odbioru wykonanych robót w terenie. 11.W przypadku stwierdzenia konieczności naprawy istniejącego oznakowania, bądź awaryjnego ustawienia, prace należy wykonać w ciągu 24 godz. od przekazania Wykonawcy informacji o tym faxem lub telefonicznie. 12.Folia odblaskowa wykorzystywana do wykonywania treści oznakowania dróg powinna posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania. Folia powinna spełniać warunki techniczne stawiane dla lic znaków z folii minimum I generacji folii odblaskowej (zgodnie z Załącznikiem 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków drogowych pionowych i warunki ich umieszczania na drogach - DZ.U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181). 13.Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 5 letniej gwarancji na tablice, nośniki elementów oraz inne prace obejmujące przedmiot zamówienia, licząc od daty dokonania odbioru zleconych prac. 14.Złomowanie demontowanych elementów nie nadających się dalszej eksploatacji należy przekazać do punktu skupu złomu, a pokwitowanie przekazać Zamawiającemu. 15.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości asortymentu pomiędzy poszczególnymi rodzajami elementów SIMB. 16.Wykonawca będzie sporządzał czytelną dokumentacje fotograficzną wykonanych prac potwierdzającą fakt ich wykonania (stan przed i po wykonaniu) uwzględniającą każdy element podlegający zapłacie, a następnie przedstawiał ją Zamawiającemu (wersja elektroniczna- płyta CD)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JD INŻYNIERIA RUCHU DOMINIK JERZY
jakie przetargi wygrała firma
JD INŻYNIERIA RUCHU DOMINIK JERZY
- JD Inżynieria Ruchu Dominik Jerzy, Sienkiewicza 45, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 253267,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 168448,50
Oferta z najniższą ceną: 168448,50 / Oferta z najwyższą ceną: 446095,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa mebli biurowych do Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- "Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku"
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krapkowicach wraz z usługą odbioru i złomowania tablic
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w 2026 r. dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych.
- Wykonanie i dostawa dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie "starych" wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- Dostawa 24 planów tyflograficznych udźwiękowionych oraz 13 planów tyflograficznych toalet
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





