Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Mrocza: Remont elewacji budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy.
Numer ogłoszenia: 146271 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych, ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3856357.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza-zrp.com
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: strona : www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Robót Publicznych - Przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty w zakresie - Remontu elewacji budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 33.51.00.00 - Zegary i zegarki Kod CPV wg słownika 2008: 18.52.10.00 - Zegarki Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane Oryginalny kod CPV: 28.50.00.00 - Różne gotowe wyroby metalowe i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane Oryginalny kod CPV: 28.12.00.00 - Metalowe wyroby stolarskie i ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.00.00 - Stolarka budowlana Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 27.33.11.10 - Przewody elektryczne inne niż rurowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.14.11.00 - Kanały elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem składania ofert. Całkowita wysokość wadium wynosi 2.310,00 PLN /słownie: dwatysiącetrzystadziesięćzłotych 00/100 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : w pieniądzu , w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm./.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy : - spełniają warunki określone w art.22 ust. 1, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - spełnią warunek dodatkowy: wyrazi zgodę na termin płatności - 30 dni liczony od dnia złożenia u Zamawiającego faktury za zrealizowane zamówienie wraz z wymaganym kompletem dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez oferenta oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Wypełniony ,,Druk oferta,, - załącznik nr 1-6 do SIWZ. 4. Kosztorys ofertowy opracowany wg obmiaru - załączników nr 7 do SIWZ. 5. Oświadczenie o terminie płatności- załącznik nr 8 do SIWZ.. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 9 i 10 do SIWZ. 7. Oświadczenie o warunkach gwarancji z podaniem okresu gwarancji - minimum 36 m-ce - załącznik nr 11 do SIWZ. 8. Oświadczenie, że zastosowane w ofercie asortymenty posiadają wszelkie niezbędne atesty, aprobaty i świadectwa a w przypadku urządzeń certyfikaty bezpieczeństwa oraz zobowiązanie się Oferenta do ich przekazywania Zamawiającemu łącznie z dostarczanym asortynentem - załącznik nr 12 do SIWZ.. 8.9. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: strona : www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Robót Publicznych - Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Robót Publicznych, 89-115 Mrocza ul. Łąkowa 7 pok. nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Zakład Robót Publicznych, 89-115 Mrocza ul. Łąkowa 7 pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały budowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Styropian gr. 12 cm frez do dociepleń ścian zewnętrznych m2 210 2 Siatka elewacyjna do dociepleń m2 270 3 Dyble do mocowania styropianu z bolcem plastikowym dł. 20 cm szt 830 4 Listwy narożne z siatką mb 195 5 Listwa cokołowa do styropianu gr.12 cm mb 30 6 Zaprawa klejowa do płyt styropianowych kg 1450 7 Zaprawa klejowa do ułożenia siatki kg 800 8 Emulsja gruntująca uni-grunt l 60 9 Suchy tynk mineralny o granulacji ok. 2 mm, frakcja - kasza, kolor biały. kg 690 10 Masa tynkarska podkładowa pod tynk mineralny kg 68 11Gwoździe różne rozmiary kg 8 12Farba silikonowa do zewnętrznych powłok elewacyjnych ( kolory pastelowe ) l 70 13Kołek rozporowy do mocowania listwy startowej fi 10x80 szt 70 14 Kratka wentylacyjna 14x14 szt 4 15 Cement workowany 32,5 t 2 16 Żwir do betonu m3 12 17 Pianka poliuretanowa montażowa 500 ml szt 25.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0, 28.81.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Litery ozdobne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Litery ozdobne mosiężne, wysokość liter ok. 15 cm, litery winny tworzyć napis / URZĄD MIASTA I GMINY W MROCZY / szt 24.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.50.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Parapety metalowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Parapet zewnętrzny stalowy, malowany proszkowo, kolor brąz, szerokość 35 cm - długości do 1,5 mb mb 22 2Końcówka PCV parapetowa ( prawa/ lewa ) do parapetu 35cm szt 38 3Parapet zewnętrzny stalowy, malowany proszkowo, kolor brąz, szerokość 30 cm - długości do 3 mb mb 65 4 Końcówka PCV parapetowa ( prawa/ lewa ) do parapetu 30cm szt 48.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.12.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sztukateria styropianowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Listwy styropianowe profilowane do ościeży boczne wg załączonej wizualizacji mb 34 2Zwieńczenia otworów okiennych wg załączonej wizualizacji szt 12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zegar wieżowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Zegar wieżowy do budynku świeckiego średnicy 1 m wraz z zamontowaniem: Tarcza zegarowa podświetlana wraz z mechanizmem zegarowym oraz urządzeniem wygrywającym hejnał i wybijającym godziny zegarowe-kurant. kpl 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Listwy elektroinstalacyjne 30x10 mb 15 2 Projektor ze źródłem światła BCS 713 12 LED-LXN WH EB 230-240 V I NB 6 szt 10 3 Przewód YDY 3X1,5 mb 100 4 Puszka p/t 120x120 szt 10 5 Przewód YDY 3X2,5 mb 50 6 Kołki rozporowe plastikowe 8 x 60 szt 40 7 Wyłącznik różnicowy P302/25A szt 1 8 Wyłącznik różnicowy S301/B10A szt 1 9 Wyłącznik 1-0-2 - 4 G10 szt 1 10Stycznik 16 A na szynę szt 1 11 Sterownik PS0-02 szt 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.33.11.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Roboty budowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Docieplenie ścian zewnętrznych wg obmiaru stanowiącego załącznik do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- Dostawa wyposażenia magazynu zarządzania kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (II postępowanie)
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Zegarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





