eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › WYKONANIE PRZEBUDOWY DRÓG POWIATOWYCH - II zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-08

Siedlce: WYKONANIE PRZEBUDOWY DRÓG POWIATOWYCH - II zadania
Numer ogłoszenia: 146263 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Siedlecki , ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025-6447216, faks 025-6447155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRZEBUDOWY DRÓG POWIATOWYCH - II zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: WYKONANIE PRZEBUDOWY DRÓG POWIATOWYCH - II zadania: Zadanie I. -Przebudowa drogi powiatowej nr 3607 W Broszków - Żuków długości 1300 mb w II etapach: - Etap I. - odcinek 1050 mb, - Etap I. - odcinek 250 mb, Zadanie II. Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3605W Kotuń - Chlewiska - Nowaki - Skórzec - do drogi (Siedlce - Wólka Zastawska) - ulica Kameckiego w Skórcu długości 1000 mb Szczegółowy zakres robót zawierają kosztorysy ofertowe ( dla każdego zadania odrębne)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości odpowiednio dla każdego zadania : Dla zadania I. - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), Dla zadania II. - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez wykazanie, że Wykonawcy: posiadają lub polegają na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia tj. wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 1 zadanie: -z zakresu budowy/przebudowy dróg o wartości co najmniej 300 000 zł -z zakresu budowy/przebudowy chodników o wartości co najmniej 100 000 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez wykazanie, że Wykonawcy dysponują lub będą dysponować niżej podanymi w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu: (UWAGA! wymagania tylko do zadania I.) 1.Wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności min.120 Mg/h - 1 szt. 2.Układarka do mas mineralno - bitumicznych elektronicznie sterowana - 1 szt. 3.Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - 2 szt. 4.Walce stalowe 8-10 Mg i 11-14 Mg - 2 szt. 5.Szczotka mechaniczna - 1 szt. 6.Samochody wywrotki - w ilości zapewniającej ciągłość robót (min. 4 szt.) 7.Skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza - 1 szt. 8.Frezarka drogowa - 1 szt. 9.Dysponują zapleczem laboratoryjnym z odpowiednio przygotowanym personelem laboratoryjnym (Laborant - min. 1 osoba) oraz sprzęt do wykonywania badań materiałów wsadowych i wyprodukowanych mas bitumicznych przeznaczony do: analizy sitowej, badania kruszyw, mieszanek mineralno asfaltowych, badania gęstości objętościowej, badań laboratoryjnych, zagęszczania próbek mieszanki mineralno-asfaltowej, do pomiaru temperatury, oznaczania zawartości asfaltu w mieszankach mineralno asfaltowych, oznaczania max gęstości szkieletu gruntowego, oznaczania gęstości mieszanki mineralno asfaltowej i gęstości kruszyw, do sporządzania próbek betonowych, próbek ze stabilizacji gruntu cementem, oznaczania wskaźnika piaskowego, do badania wskaźnika zagęszczenia, oznaczenia kształty ziaren.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez wykazanie, że Wykonawcy dysponują minimum po jednej osobie: 1. Kierownik robót - osoba posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia - minimum 3 letnie doświadczenie. 2. Kierownik WMB - całkowite doświadczenie - 5 lat, 3. Laborant - całkowite doświadczenie - 5 lat, 4. Majster robót bitumicznych - całkowite doświadczenie - 3 lata, 5. Operator układarki - całkowite doświadczenie - 3 lata, 6. Operator walca - całkowite doświadczenie - 3 lata, 7. Operator skrapiarki - całkowite doświadczenie - 3 lata, (UWAGA! Wymagania od pkt.2 do pkt.7 tylko do zadania I.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez wykazanie, że Wykonawcy: 1. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót wysokości minimum; dla zadania I. - 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy zł), dla zadania II. - 100 000 zł (słownie: sto tysięcy zł), 2.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (minimalna suma gwarancyjna 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kosztorys ofertowy wg załącznika nr 2. (dla każdego zadania odrębnie), 2. Kopia dokumentu wadialnego. (dla każdego zadania odrębnie),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie oraz określa następujące warunki takiej zmiany: 1.w przypadku wystąpienia robót zaniechanych, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego ze sztuką budowlaną i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 wzoru umowy - ( wówczas wartość robót ustalona zostanie wg kosztorysów ofertowych i wyłączona z wynagrodzenia umownego Wykonawcy, zgodnie zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6a i 6b do SIWZ), 2.zmiany wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy (w przypadku robót zaniechanych), 3.zmiany w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do robót przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego ze sztuką budowlaną i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 projektu umowy ( załącznik nr 6a i 6b do SIWZ), 4.zmiany w zakresie terminu realizacji w przypadku niemożności prowadzenia robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a uznanych na piśmie przez Zamawiającego, termin zakończenia umowy może zostać zmieniony przez strony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny, 5.na uzasadniony wniosek stron umowy, zmiany personalne na stanowisku kierownika budowy oraz inspektora nadzoru jedynie za uprzednią pisemną zgodą stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsiedlecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego - ul. Piłsudskiego 40 , 08- 110 Siedlce - Kancelaria ogólna - pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I. -Przebudowa drogi powiatowej nr 3607 W Broszków - Żuków długości 1300 mb w II etapach: - Etap I. - odcinek 1050 mb, - Etap I. - odcinek 250 mb,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I. -Przebudowa drogi powiatowej nr 3607 W Broszków - Żuków długości 1300 mb w II etapach: - Etap I. - odcinek 1050 mb, - Etap I. - odcinek 250 mb. Sczczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy zał. nr 2 dla zadania I..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II. Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3605W Kotuń - Chlewiska - Nowaki - Skórzec - do drogi (Siedlce - Wólka Zastawska) - ulica Kameckiego w Skórcu długości 1000 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II. Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3605W Kotuń - Chlewiska - Nowaki - Skórzec - do drogi (Siedlce - Wólka Zastawska) - ulica Kameckiego w Skórcu długości 1000 mb. Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 2 dla zadania II..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.