eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańSzkolenia dla osób bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-27

Żagań: Szkolenia dla osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 146254 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777839, 4777840, faks 068 4777839, 4777840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zagan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie w okresie do 31 grudnia 2010r. szkoleń dla osób bezrobotnych w zakresie: I CZĘŚĆ - SPAWACZ - KURS SPAWANIA BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MAG Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Spawacz - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG dla 20 osób bezrobotnych w 2 grupach po 10 osób w III kwartale 2010r. 1. Miejsce szkolenia: a) dla 1 grupy 10 - osobowej - preferowany teren miasta Żagania Poza preferowanym miejscem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom dojazd z Żagania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem. b) dla 1 grupy 10 - osobowej - preferowany teren miasta Szprotawa Poza preferowanym miejscem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom dojazd ze Szprotawy do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem. 2. Wymagana liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika szkolenia to ogółem minimum 145 godz. zegarowych, zawierających część teoretyczną w wymiarze minimum 25 godz. i praktyczną w wymiarze minimum 120 godz. 3. Zajęcia muszą być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, w dni robocze, w godzinach między 8.00 a 16.00. 4. Program szkolenia musi być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach i zawierać m.in. następujące zagadnienia: - Bezpieczeństwo i higiena pracy na stanowisku pracy spawacza - Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG - Przygotowanie elementów do spawania, oznaczania i wymiarowania spoin - Metody przygotowania złączy do spawania - Materiały do spawania - Charakterystyka spawania MAG. 5. Wykonawca jest zobowiązany do: - zapewnienia uczestnikom szkolenia odpowiednich warunków jakościowych w miejscu szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy - zapewnienia samodzielnych stanowisk szkoleniowych odpowiednio wyposażonych w niezbędny sprzęt - zapewnienia materiałów szkoleniowych do części praktycznej oraz materiałów dydaktycznych przechodzących na własność uczestnika - zapewnienia nadzoru wewnętrznego w miejscu szkolenia. 6. Szkolenie ma przygotować słuchaczy do samodzielnej pracy na stanowisku spawacza metodą MAG. 7. Szkolenie musi kończyć się egzaminem spawacza wg Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz PN-EN 287-1. Uczestnik otrzymuje Świadectwo Egzaminu Spawacza oraz Książkę Spawacza. II CZĘŚĆ - SPAWACZ - KURS SPAWANIA BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ TIG Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Spawacz - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG dla 20 osób bezrobotnych w 2 grupach po 10 osób w III kwartale 2010r. 1. Miejsce szkolenia: a) dla 1 grupy 10 - osobowej - preferowany teren miasta Żagania Poza preferowanym miejscem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom dojazd z Żagania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem. b) dla 1 grupy 10 - osobowej - preferowany teren miasta Szprotawa Poza preferowanym miejscem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom dojazd ze Szprotawy do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem. 2. Wymagana liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika szkolenia to ogółem minimum 146 godz. zegarowych, zawierających część teoretyczną w wymiarze minimum 23 godz. i praktyczną w wymiarze minimum 123 godz. 3. Zajęcia muszą być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, w dni robocze, w godzinach między 8.00 a 16.00. 4. Program szkolenia musi być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach i zawierać m.in. następujące zagadnienia: - Bezpieczeństwo i higiena pracy na stanowisku pracy spawacza - Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania TIG - Przygotowanie elementów do spawania, oznaczania i wymiarowania spoin - Metody przygotowania złączy do spawania - Materiały do spawania - Charakterystyka spawania TIG. 5. Wykonawca jest zobowiązany do: - zapewnienia uczestnikom szkolenia odpowiednich warunków jakościowych w miejscu szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy - zapewnienia samodzielnych stanowisk szkoleniowych odpowiednio wyposażonych w niezbędny sprzęt - zapewnienia materiałów szkoleniowych do części praktycznej oraz materiałów dydaktycznych przechodzących na własność uczestnika - zapewnienia nadzoru wewnętrznego w miejscu szkolenia. 6. Szkolenie ma przygotować słuchaczy do samodzielnej pracy na stanowisku spawacza metodą TIG. 7. Szkolenie musi kończyć się egzaminem spawacza wg Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz PN-EN 287-1. Uczestnik otrzymuje Świadectwo Egzaminu Spawacza oraz Książkę Spawacza. III CZĘŚĆ - OPIEKUN OSÓB STARSZYCH Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osób starszych dla 20 osób bezrobotnych w 2 grupach po 10 osób w III lub IV kwartale 2010r. 1. Miejsce szkolenia: a) dla 1 grupy 10 - osobowej - preferowany teren miasta Żagania Poza preferowanym miejscem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom dojazd z Żagania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem. b) dla 1 grupy 10 - osobowej - preferowany teren miasta Szprotawa Poza preferowanym miejscem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom dojazd ze Szprotawy do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem. 2. Wymagana liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika szkolenia to ogółem minimum 110 godz. zegarowych, zawierających część teoretyczną i praktyczną. 3. Zajęcia muszą być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, w dni robocze, w godzinach między 8.00 a 16.00. 4. Program szkolenia musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: - Psychologiczno - pedagogiczne aspekty opieki na osobami starszymi i niepełnosprawnymi - Prawne aspekty pracy opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych w Polsce - BHP i pierwsza pomoc - Zagadnienia związane z procesem starzenia się organizmu, choroby wieku podeszłego - Zasady żywienia ludzi starszych - Warsztaty pielęgnacyjno - opiekuńcze - Terapia zajęciowa - Pomoc społeczna i współpraca ze środowiskiem podopiecznego oraz rodziną - Zajęcia praktyczne. 5. Wykonawca jest zobowiązany do: - zapewnienia uczestnikom szkolenia odpowiednich warunków jakościowych w miejscu szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy - zapewnienia samodzielnych stanowisk szkoleniowych odpowiednio wyposażonych w niezbędny sprzęt - zapewnienia materiałów dydaktycznych przechodzących na własność uczestnika - zapewnienia nadzoru wewnętrznego w miejscu szkolenia. 6. Szkolenie ma przygotować słuchaczy do samodzielnej i profesjonalnej pracy w charakterze opiekunki osób starszych. 7. Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz. 216). IV CZĘŚĆ - OPIEKUNKA DZIECIĘCA Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Opiekunka dziecięca dla 20 osób bezrobotnych w 2 grupach po 10 osób w III lub IV kwartale 2010r. 1. Miejsce szkolenia: a) dla 1 grupy 10 - osobowej - preferowany teren miasta Żagania Poza preferowanym miejscem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom dojazd z Żagania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem. b) dla 1 grupy 10 - osobowej - preferowany teren miasta Szprotawa Poza preferowanym miejscem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom dojazd ze Szprotawy do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem. 2. Wymagana liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika szkolenia to ogółem minimum 120 godz. zegarowych, zawierających część teoretyczną i praktyczną. 3. Zajęcia muszą być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, w dni robocze, w godzinach między 8.00 a 16.00. 4. Program szkolenia musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: - Psychologia rozwojowa wieku dziecięcego (okresy i fazy rozwoju) - Anatomia i fizjologia dziecka - Chore dziecko w domu, wypadki, zasady pierwszej pomocy przedlekarskiej - Profilaktyka zdrowotna i zasady żywienia - Psychologia wychowawcza (najnowsze koncepcje pedagogiczne i psychologiczne wychowania małego dziecka) - Twórcze wychowanie dziecka - gry, zabawy ruchowe, literatura dziecięca - Współpraca z rodzicami - Autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej - Zajęcia praktyczne. 5. Wykonawca jest zobowiązany do: - zapewnienia uczestnikom szkolenia odpowiednich warunków jakościowych w miejscu szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy - zapewnienia samodzielnych stanowisk szkoleniowych odpowiednio wyposażonych w niezbędny sprzęt - zapewnienia materiałów dydaktycznych przechodzących na własność uczestnika - zapewnienia nadzoru wewnętrznego w miejscu szkolenia. 6. Szkolenie ma przygotować słuchaczy do samodzielnej i profesjonalnej pracy w charakterze opiekunki dziecięcej. 7. Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz. 216). Szkolenia będą współfinansowane ze środków Funduszu Pracy lub środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie doświadczenia w organizacji szkoleń, tj. przeprowadzenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 szkolenia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zapewnienie samodzielnych stanowisk dla poszczególnych uczestników szkolenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje odpowiadające kierunkowi danego szkolenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 2) Wypełniony formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1. 3) Preliminarz kosztów szkolenia - zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3. 4) Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - zgodnie z załącznikiem nr 4. 5) Program szkolenia - zgodnie z załącznikiem nr 7. 6) Harmonogram szkolenia - zgodnie z załącznikiem nr 8. 7) Certyfikat jakości usług (jeżeli Wykonawca posiada). [Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów, np.: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje, np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Biura Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, atesty, itp.] 8) Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dn. 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Program szkolenia - 30
  • 3 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 20
  • 4 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego, 3) zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jeżeli: a) proponowane nowe osoby posiadają co najmniej równoważne wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie b) zgodnie z elementami podlegającymi ocenie oferta uzyska taką samą lub większą ilość pkt w kryterium doświadczenie kadry dydaktycznej c) cena szkolenia nie ulegnie zmianie. 4) zmiana miejsca przeprowadzenia szkolenia - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jeżeli: a) proponowane nowe miejsce szkolenia zapewnia co najmniej równoważne warunki jakościowe b) cena szkolenia nie ulegnie zmianie. 5) przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na: a) przedłużenie procedury przetargowej b) zmiany stanu prawnego c) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.) d) nieprzewidywalne braki możliwości zatrudnienia personelu e) siłę wyższą f) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.zagan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dworcowa 9 68-100 Żagań pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dworcowa 9 68-100 Żagań pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia będą współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPAWACZ - KURS SPAWANIA BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MAG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Spawacz - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG dla 20 osób bezrobotnych w 2 grupach po 10 osób w III kwartale 2010r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPAWACZ - KURS SPAWANIA BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ TIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Spawacz - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG dla 20 osób bezrobotnych w 2 grupach po 10 osób w III kwartale 2010r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OPIEKUN OSÓB STARSZYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osób starszych dla 20 osób bezrobotnych w 2 grupach po 10 osób w III lub IV kwartale 2010r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OPIEKUNKA DZIECIĘCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Opiekunka dziecięca dla 20 osób bezrobotnych w 2 grupach po 10 osób w III lub IV kwartale 2010r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.