eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › sukcesywne dostawy produktów leczniczych i substancji farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-07

Międzyrzec Podlaski: sukcesywne dostawy produktów leczniczych i substancji farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim
Numer ogłoszenia: 146253 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135405 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy produktów leczniczych i substancji farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa produktów leczniczych i substancji farmaceutycznych do apteki szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim. 2. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: KOD CPV - 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne produkty farmaceutyczne, 3. Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach asortymentowo-cenowych od nr 1 do nr 10, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, wyszczególnionych w formularzach asortymentowo-cenowych, ale oferta musi obejmować co najmniej jeden pełny zakres przedmiotu zamówienia, wyszczególniony w jednym formularzu asortymentowo-cenowym. 5. Dostawy będą odbywać się do magazynu apteki szpitalnej SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego, w godzinach 7:30-14:30, od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest podać oferowany termin dostawy częściowej w dniach roboczych w formularzu oferty cenowej (załącznik nr 1 do SIWZ) Nie wskazanie terminu dostawy częściowej oznacza, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy częściowej wskazany w SIWZ, tj. 3 dni robocze. 6. Oferowane wyroby muszą spełniać wszelkie wymagania dotyczące stosowanie w jednostkach służby zdrowia, w szczególności deklaracja zgodności CE, być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm.) - wzór stosownych oświadczeń stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. 7. Terminy ważności dostarczanych wyrobów, towarów, produktów w dniu dostawy, nie mogą być krótsze niż co najmniej 2/3 okresu ich ważności podanego na opakowaniu, w stosunku do daty produkcji. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów w innych opakowaniach niż tych, które są określone w formularzu asortymentowo-cenowym, z odpowiednim przeliczeniem do ilości wymaganej przez Zamawiającego i zaokrągleniem w górę do pełnych opakowań handlowych. Przeliczenia należy uwzględnić w formularzu asortymentowo-cenowym. Każde opakowanie powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: nazwę wyrobu, datę produkcji, termin ważności, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta. 9. Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, określonych niniejszą SIWZ. 10. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 11. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie dostaw suplementów diety, których skład, postać, dawka są zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca musi podać jego nazwę w składanej ofercie. Przedstawienie w ofercie towaru uznanego przez Zamawiającego za nie równoważny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. 12. W przypadku przyznania zamówienia każdą zamawianą partię przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczać będzie do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko zgodnie z zapotrzebowaniem wyrażonym na piśmie za pomocą faxu lub telefonicznie (dostawa z wniesieniem i rozładunkiem do Apteki Szpitalnej SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim). 13. Do każdej dostarczonej partii towaru Wykonawca dołączy fakturę VAT określającą nazwę handlową towaru zgodną z formularzem asortymentowo-cenowym i ceny jednostkowe dostarczonych towarów. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczonej partii przedmiotu sprzedaży przesłać fakturę pocztą elektroniczną na adres e-mail: apteka@spzozmc.pl w formie umożliwiającej wprowadzenie danych z faktury do programu Medicom. Plik faktury zapisany w formacie DATA FARM..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm PGF URTICA Sp. z o.o. Lider, PGF S.A.,, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław,, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 338286,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 306552,77

  • Oferta z najniższą ceną: 306552,77 / Oferta z najwyższą ceną: 355864,88

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NEUCA S.A.,, ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń,, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169101,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140507,98

  • Oferta z najniższą ceną: 140507,98 / Oferta z najwyższą ceną: 160802,11

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o.o.,, ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska,, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104886,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102273,51

  • Oferta z najniższą ceną: 102273,51 / Oferta z najwyższą ceną: 102273,51

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 4.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Lider ANPHARM Przedsiębiorstwo Farmaceutyczna S.A., SERVIER Polska SERVICES Sp. z o.o.,, ul. Annopol 6B, 03-236 Warszawa,, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3441,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2365,20

  • Oferta z najniższą ceną: 2365,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2365,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Formularz asortymentowo cenowy nr 5.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANOFI-AVENTIS Sp. z o.o.,, ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa,, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69562,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69554,54

  • Oferta z najniższą ceną: 69554,54 / Oferta z najwyższą ceną: 69554,54

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 6.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider Konsorcjum ASPEN Pharma Ireland Limited 12/13Exchange Place Custom House Docks I.F.S.C. Dublin 1, NettCall Center Sp. z o.o. ,, ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48594,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50336,20

  • Oferta z najniższą ceną: 50336,20 / Oferta z najwyższą ceną: 50336,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o.o.,, ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska,, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17500,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17003,84

  • Oferta z najniższą ceną: 17003,84 / Oferta z najwyższą ceną: 17003,84

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 8.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm PGF URTICA Sp. z o.o. Lider, PGF S.A.,, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław,, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52914,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52073,93

  • Oferta z najniższą ceną: 52073,93 / Oferta z najwyższą ceną: 53983,10

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 9.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AESCULAP-CHIFA Sp. z o.o.,, ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl,, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43283,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43166,52

  • Oferta z najniższą ceną: 43166,52 / Oferta z najwyższą ceną: 43166,52

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 10.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm PGF URTICA Sp. z o.o. Lider, PGF S.A.,, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław,, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16605,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10545,82

  • Oferta z najniższą ceną: 10545,82 / Oferta z najwyższą ceną: 13134,57

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.