eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › remont drogi; IZP-3410/17/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-21

Kleszczów: remont drogi; IZP-3410/17/07
Numer ogłoszenia: 146218 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów, ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. (044) 731 31 10, fax (044 ) 731 31 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont drogi; IZP-3410/17/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi gminnej w Rogowcu na odcinku o długości 245 mb i powierzchni 2247 m2. W zakres robót wchodzi: 1. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej 2. Wyrównanie istniejącej podbudowy na poszerzeniu tłuczniem kamiennym 3. Wyrównanie istniejącej podbudowy na poszerzeniu mieszanką mineralno-bitumiczną 4. Wykonanie nawierzchni o grubości 6 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej 5. Wykonanie barier stalowych. 6. Wyrównanie poboczy kruszywem kamiennym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3000.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w SIWZ w punkcie Wymagane oświadczenia. 2. zrealizowali należycie tzn. rozpoczęli i zakończyli w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - nie mniej niż 2 inwestycje o podobnym zakresie i charakterze robót jak w niniejszym zamówieniu - tj. wykonali budowę, przebudowę, modernizację lub remont drogi o nawierzchni asfaltowej o dł. min. 0,5 km i wartości min. 300 tys. zł brutto. 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności pracownikami nadzoru posiadającymi doświadczenie i uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej oraz spełniających wymagania ustawy o Samorządach Zawodowych Architektów Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów. 4. udzielą pełnej gwarancji na wykonany obiekt na co najmniej 5 lat oraz udzielą rękojmii na 5 lat, 5. wykonają własnymi siłami co najmniej 70% całego zakresu robót, pozostały zakres może zostać wykonany przez podwykonawców; należy określić zakres finansowy i rzeczowy robót wykonywany przez podwykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków wg. metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z pkt 8 i 9 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 14:00, miejsce: kancelaria ogólna (nr 8).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.