To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Koszalin: Roboty budowlane, remontowe i dostawa w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie i budynkach podległych Inspektoratów.
Numer ogłoszenia: 146217 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76539 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3485533, faks 94 3425262.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane, remontowe i dostawa w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie i budynkach podległych Inspektoratów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - Rozbudowa systemu kontroli dostępu SKD w Inspektoracie ZUS w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1. Rozbudowa instalacji kontroli dostępu SKD do magazynów dokumentacji w obiegu bieżącym w pomieszczeniach 4 i 17 mieszczących się na parterze Inspektoratu; podłączenie instalacji do istniejącego systemu SKD Unikard. Zadanie nr 2 - Rozbudowa sieci strukturalnej w Oddziale ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30 oraz w budynkach Inspektoratów w: Białogardzie, ul. Wojska Polskiego 56; Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 30; Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21; Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1; Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1; Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11; Rozbudowa sieci strukturalnej w kat. 6 UTP o 41 punktów elektryczno - logicznych (1PEL - 2 gniazda logiczne, 3 gniazda elektryczne typu DATA) w wyznaczonych pomieszczeniach. Gniazda będą służyły do podłączenia drukarek sieciowych i dodatkowych stacji roboczych. Zadanie nr 3 - Rozbudowa sieci telewizji dozorowej w Inspektoracie ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11; Rozbudowa systemu telewizji dozorowej poprzez dostawę nowego rejestratora cyfrowego i 4 kamer zewnętrznych oraz ich montaż w miejsce istniejących wraz z podłączeniem do istniejącego systemu w budynku Inspektoratu. W skład systemu telewizji dozorowej mają wchodzić wymienione urządzenia o następujących parametrach technicznych nie gorszych niż: rejestratory cyfrowe: współpraca z systemami analogowymi HD-CVI i IP; wyjścia wideo: 1 x VGA, 2 x HDMI, 1 x BNC (CVBS); rejestrator trybrydowy 16 x (HDCVI, IP, Analog) + 16 x IP; maks. Rozdzielczość nagrywania 1920 x 1080 (2mpx); kompresja H.264 dual stream; prędkość zapisu: główny strumień HDCVI: 2Mpx (1080p) - 400kl/s, 1Mpx (720p) - 400 kl/s; główny strumień IP: 2Mpx (1080p) - 400 kl/s, 1Mpx(720p) - 400 kl/s; główny strumień ANALOG: 960H - 400 kl/s; ekstra strumień CIF/QCIF - 400 kl/s; obsługa dysków 4 x HDD, maks. 16TB; interfejs: RS485, RS232, SPOT (HDMI2), eSATA (max 8TB); wejście/wyjście audio: 4/1(BNC), 1/1 (BNC Mikrofon); podział ekranu 1/4/8/9/16; Ethernet: 1 x Rj45 10/100/1000; Dyski twarde: 2 sztuki, każdy po 4TB, do pracy ciągłej; Stacjonarne kamery cyfrowe CCTV: kamera metalowa tubowa z promiennikiem IR; obsługa standardu HDCVI; rozdzielczość 1080p - 1920 x 1080px; obiektyw zmiennoogniskowy 2.8 - 12 mm z zewnętrzną regulacją ostrości; promiennik podczerwieni o zasięgu do 40m; przetwornik 1/2,8 cala 2MP CMOS; obudowa zintegrowana IP66; max. 25 kl/s przy rozdzielczości 1080p; czułość: 0lux/F/2.0 (wł. IR); funkcje AGC, AES, BLC, 3DNR; funkcja dualna Mechaniczny filtr podczerwieni (ICR); zasilanie 12 VDC/6w; temp. pracy od -20oC do +45oC; Wszystkie urządzenia w/w systemów muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą zamontowania oraz posiadać gwarancję producenta na okres nie krótszy niż 2 lata. Zadanie nr 4 - Malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi, malowanie stolarki drzwiowej, wymiana okładzin schodów zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Inspektoratu ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 30; a) Roboty malarskie: przygotowanie powierzchni do malowania; gruntowanie powierzchni pionowych i poziomych w ilości 1664,53 m2; dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów na przygotowanym podłożu w ilości 1664,53 m2; ściany - kolory pastelowe (ecru), na Sali Obsługi Klienta wg. palety RAL - nr 6019 (zieleń - odcień do akceptacji przez Zamawiającego), sufity (w tym sufity podwieszane) - kolor biały; oczyszczenie stolarki drzwiowej, naświetli drzwiowych, ewentualnie szpachlowanie wraz z dwukrotnym malowaniem farbą akrylową do drewna w ilości 44,00 m2; dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki okiennej w ilości 3,24 m2; b) Wymiana okładzin schodów zewnętrznych: rozebranie okładzin schodów zewnętrznych z płytek wraz z robotami towarzyszącymi, niwelacja podłoża w ilości 21,64 m2; ułożenie gotowych elementów z płyt betonowych z Grysem Płukanym wraz z robotami towarzyszącymi w ilości 21,64 m2; dwukrotne malowanie barierek farbą olejną w ilości 9,63 m2; c) Wywóz gruzu, utylizacja; Zadanie nr 5 - Wymiana pokrycia dachowego, malowanie elewacji w Inspektoracie ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1; a) Wymiana pokrycia dachowego, dachówki betonowej na ceramiczną w kolorze istniejącej (ciemny brąz) w ilości 600,72 m2 wraz z robotami towarzyszącymi: demontaż i ponowny montaż instalacji i urządzeń kolidujących (instalacja odgromowa, płotki śniegowe, itp.); wymiana rynny z PCV na rynnę z blachy powlekanej w kolorze brązowym w ilości 67,15 mb; wymiana rur spustowych z PCV na rury z blachy powlekanej w kolorze brązowym w ilości 60,68 mb; wymiana obróbek blacharskich na obróbki z blachy powlekanej w kolorze brązowym w ilości 15,07 m2; wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na oprawy zewnętrzne typu LED w ilości 7 szt.; wymiana okien połaciowych w ilości 3 szt. (zbieżnych z istniejącymi); wymiana łacenia dachu pod pokrycie dachówką w ilości 600,72 m2; wymiana folii dachowej (membrany paroprzepuszczalnej) w ilości 600,72 m2; Parametry dachówki ceramicznej - co najmniej 20 lat gwarancji producenta na materiał, odpornej na działanie czynników atmosferycznych (w tym przesiąkliwości i mrozu), powłoka angoby lub glazury. Parametry membrany paroprzepuszczalnej nie gorsze niż: masa powierzchniowa 150g/m2; klasa odporności ogniowej E; temperatura użytkowania od -40oC do +80oC; wytrzymałość na rozerwanie: wzdłuż: 270N/5 cm (+/- 20N); w poprzek: 220N/5 cm (+/- 15N); paroprzepuszczalność w granicach 2000 - 4000 g/m2/24h; wartość Sd 0,02 m (+0,4 / -0,01 m); wodoszczelność W1; stabilizacja przeciw UV: 2 miesiące; Parametry okien połaciowych wraz z kołnierzem: wymiary: 78 x 140 cm; materiał: drewno klejone z szybą energooszczędną hartowaną o współczynniku przenikania nie gorszym niż: Uw = 1,4 W/m2K; Ug = 1,1 W/m2K; Okna spójne z istniejącymi. b Malowanie elewacji: demontaż i ponowny montaż instalacji i urządzeń kolidujących (klimatyzatory, instalacja monitoringu, itp.); oczyszczenie mechaniczne i zmycie starego podłoża elewacji w ilości 509,21 m2; naprawa uszkodzonych zarysowań elewacji; gruntowanie i wzmocnienie ścian i murków preparatem do zastosowania na podłoża nieorganiczne w ilości 509,21 m2, zgodnie z zaleceniami producenta farby (wg. jednego systemu); dwukrotne malowanie ścian i murków farbą elewacyjną w ilości 509,21 m2; dwukrotne malowanie drzwi i bramy garażowej w kolorze brązowym w ilości 8,18 m2; spoinowanie murków - rolki z cegły klinkierowej w ilości 30,29 m2; wymiana podbitki typu Siding w kolorze białym w ilości 162,29 m2; Parametry farby elewacyjnej: min. 5 lat gwarancji producenta na odporność farby elewacyjnej na warunki atmosferyczne w tym na zazielenienie elewacji, farba powinna posiadać efekt samooczyszczenia, powinna być dodatkowo wzmocniona środkami zwiększającymi jej odporność na oddziaływanie algi grzybów, powinna posiadać wysoką przepuszczalność Co2 i pary wodnej, wysoką odporność na działanie wody i zabrudzenia. Parametry techniczne nie gorsze niż: gęstość: ok. 1,5g/cm3, min 1,45 g/cm3; odczyn: pH 8-10; współczynnik przenikania wody kategorii W3 wg. PN-EN 1062,1; opór dyfuzyjny dla pary wodnej Sd <_ 0,08 m wg. PN-EN 1062-1; grubość powłoki kategorii E3, 100-200 ?m wg. PN-EN 1062-1; wielkość ziarna kategorii S1 wg. PN-EN 1062-1; c) Wywóz gruzu, utylizacja..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.43.10 - Układanie kabli 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.44.21.10 - Malowanie budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Rozbudowa systemu kontroli dostępu SKD w Inspektoracie ZUS w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO KRZYSZTOF NIEDZIELA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO KRZYSZTOF NIEDZIELA
- Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Krzysztof Niedziela,, ul. Jantarowa 20, 75-256 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8703,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8526,48
Oferta z najniższą ceną: 8526,48 / Oferta z najwyższą ceną: 15320,61
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Rozbudowa sieci strukturalnej w Oddziale ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30 oraz w budynkach Inspektoratów w: Białogardzie, ul. Wojska Polskiego 56; Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 30; Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21; Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1; Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1; Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO KRZYSZTOF NIEDZIELA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO KRZYSZTOF NIEDZIELA
- Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Krzysztof Niedziela, ul. Jantarowa 20, 75-256 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83760,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50179,58
Oferta z najniższą ceną: 50179,58 / Oferta z najwyższą ceną: 50179,58
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Rozbudowa sieci telewizji dozorowej w Inspektoracie ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO KRZYSZTOF NIEDZIELA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO KRZYSZTOF NIEDZIELA
- Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Krzysztof Niedziela, ul. Jantarowa 20, 75-256 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8302,50
Oferta z najniższą ceną: 8302,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12908,85
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi, malowanie stolarki drzwiowej, wymiana okładzin schodów zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Inspektoratu ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 30;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUKMAR Łukasz Marciniak, ul. Chodkiewicza 10, 75-670 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23424,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34899,33
Oferta z najniższą ceną: 34899,33 / Oferta z najwyższą ceną: 35405,91
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Zakup radarowych wyświetlaczy prędkości
- Przebudowa DW 119 w m. Pyrzyce ul. Szczecińska.
- Zakup środków transportu dla pracowników oddziałów terenowych WIORiN w Koszalinie
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do bieżących prac utrzymaniowych na drogach wojewódzkich z podziałem na zadania
- Wykonanie robót utrzymaniowych na obiektach mostowych i przepustach na terenie działania RDW w Drawsku Pomorskim w podziale na 2 zadania
- Usługi codziennego utrzymania czystości w siedzibach powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Aleksandrowie Kujawskim
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1352P Piotrowo - Skrzetusz - Ryczywół
- Modernizacja boiska sportowego w Stadnikach
- Rewitalizacja łuku triumfalnego znajdującego się w PAN DZiK w Jabłonnie, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1036/210 na terenie działki nr 4/5 w miejscowości Jabłonna, obr. 5, gmina Jabłonna
- "Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Przedbórz"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowę parkingu przy PKP w Bożej Woli. Realizacja zadania w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.