Ogłoszenie z dnia 2007-08-21
Rybnik: dostawy preparatów dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 146156 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy preparatów dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywnie realizowane dostawy preparatów dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Zamówienie podzielone jest na 9 pakietów (części), które charakteryzuje załącznik I do niniejszego ogłoszenia. Po zakończeniu postępowania zostaną zawarte umowy na okres 1 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Pakiet 1: 1 000,00 PLN, Pakiet 2: 65,00 PLN, Pakiet 3: 150,00 PLN, Pakiet 4: 700,00 PLN, Pakiet 5: 700,00 PLN, Pakiet 6: 200,00 PLN, Pakiet 7: 220,00 PLN, Pakiet 8: 280,00 PLN, Pakiet 9: 90,00. Wykonawca powinien zsumować wadia dla pakietów, na które składa ofertę i w ten sposób ustalić łączną wartość wadium dla swojej oferty. W przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety łączna wartość wadium wynosi 3 405,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, iż wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych; tekst jednolity: Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163 z późn. zm. oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków wymieniono poniżej. Przedmiotowe oświadczenia oraz dokumenty, będą stanowić podstawę do oceny wykonawcy, pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia), dlatego z ich treści musi jednoznacznie wynikać spełnianie tych warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy spełniają łącznie. W takim przypadku w odniesieniu do każdego z elementów objętych zakresem zamówienia należy wykazać, że warunki udziału w postępowaniu są spełnione odpowiednio przez podmioty występujące wspólnie tj. niżej wymienione dokumenty należy złożyć odpowiednio dla każdego podmiotu w takim zakresie, w jakim bierze on udział w realizacji zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Stosowne oświadczenie zawarte we wzorze formularza oferty. 2. Zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - tylko dla ofert obejmujących pakiety nr 1 i 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie szpitala (kancelaria - w budynku Administracji, pok. nr 1), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.3.6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik; oferty należy składać w sekretariacie, w budynku Administracji - pok. 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego - w godzinach pracy kasy, tj. 9:00-13:00 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.3.1. Wzory wniosków o wydanie specyfikacji lub jej przesłanie za pobraniem dostępne są na stronie internetowej szpitala (wnioski należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego podaną w punkcie II.1.1 i numer referencyjny: LAS-556-pPN/27-2007). Koszt specyfikacji: 14,00 zł (nie obejmuje kosztów przesłania). Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Dostarczany asortyment musi: 1. posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem - w tym zakresie wymagane jest oświadczenie (zawarte w formularzu oferty) oraz dokumenty niżej wymienione (w punktach od a do d), 2. posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu dostarczenia - w tym zakresie wymagane jest oświadczenie (zawarte w formularzu oferty), 3. spełniać wymagania wyszczególnione w formularzach cenowych dla poszczególnych pakietów - w tym zakresie (poza oświadczeniami zawartymi w formularzu cenowym) - wymagane jest dołączenie informacji wymienionych w poniżej w punkcie e i f. W ramach załącznika nr 1 do oferty należy dołączyć: a. dla pakietu nr 3, pakietu nr 4 dla poz. 2-6, pakietu nr 5, 6, 7, 8 i 9, zgodnie z Dyrektywami UE i ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych: - deklaracja zgodności CE producenta, - wpis / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, b. dla pakietu nr 4 - poz. 1: - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu biobójczego zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. Nr 175 poz. 1433 z późniejszymi zmianami), c. dla pakietu nr 1 i 2 poz. 3: - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. Nr 53 poz. 533 z późniejszymi zmianami), d. dla pakietu nr 2 poz. 1 i 2: - potwierdzenie przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach, z późniejszymi zmianami), e. dla pakietów nr 3 do nr 9 (dla wszystkich pozycji) oraz dla każdej pozycji z pozostałych pakietów, w przypadku, gdy wykonawca zaoferuje preparat niebezpieczny: - karty charakterystyki substancji i preparatu niebezpiecznego, f. dla wszystkich pakietów (dla każdej pozycji): - informacja opisująca zaoferowany asortyment, potwierdzająca jego zgodność z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji rąk, dezynfekcji błon śluzowych i ran..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji rąk, dezynfekcji błon śluzowych i ran..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty do mycia skóry noworodków i niemowląt, dla pacjentów z kolonizacją MRSA, do kapieli pacjentów przed zabiegiem chirurgicznym..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia skóry noworodków i niemowląt, dla pacjentów z kolonizacją MRSA, do kapieli pacjentów przed zabiegiem chirurgicznym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparat do wysokiego stopnia dezynfekcji mikronarzędzi i sprzętu medycznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do wysokiego stopnia dezynfekcji mikronarzędzi i sprzętu medycznego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji powierzchni dużych, małych, trudno dostępnych, zanieczyszczonych substancjami organicznymi..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji powierzchni dużych, małych, trudno dostępnych, zanieczyszczonych substancjami organicznymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparat do dezynfekcji urządzeń do hemodializy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji urządzeń do hemodializy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparat do dezynfekcji urządzeń do hemodializy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji urządzeń do hemodializy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparaty do urządzenia myjąco-dezynfekującego (ETD2 plus i ETD3) do endoskopów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do urządzenia myjąco-dezynfekującego (ETD2 plus i ETD3) do endoskopów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparaty myjące i dezynfekujące dla Centralnej Sterylizatorni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty myjące i dezynfekujące dla Centralnej Sterylizatorni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Preparaty myjące i dezynfekujące dla Centralnej Sterylizatorni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty myjące i dezynfekujące dla Centralnej Sterylizatorni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zakup wraz z dostawą i wniesieniem stołów i krzeseł do Urban Labu w Rybniku w związku z realizacją projektu "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości"
- Szkoła Podstawowa nr 18 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rybniku"
- Przystosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Szkoła Podstawowa nr 36 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rybniku"
- Zapewnienie subskrypcji systemu Office 365 EntE1 User (nr kat. AAU-55923, dawniej AAA-04151) dla 120 użytkowników, wersja z Teams
- Budowa pomp ciepła oraz instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii w budynkach OSP Popielów i OSP Boguszowice
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych III
- LA.261.37.2025 Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekujących i środków czystości
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- ZP/38/2025 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawy środków czystości i artykułów przemysłowych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





