eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup sprzętu komputerowego, drukującego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych oraz odnowienie subskrypcji VMware Advanced Acceleration Kit for 6 Processors na 12 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-24

Kielce: Zakup sprzętu komputerowego, drukującego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych oraz odnowienie subskrypcji VMware Advanced Acceleration Kit for 6 Processors na 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 146133 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Kielcach , ul. Karola Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 340 60 71, 340 60 44, faks 0-41 340 60 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mup.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego, drukującego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych oraz odnowienie subskrypcji VMware Advanced Acceleration Kit for 6 Processors na 12 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, drukującego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych w postaci: Zadanie 1: Wielofunkcyjne urządzenia drukujące. Zadanie 2: Sprzęt drukujący. Zadanie 3: Stacje robocze i monitory. Zadanie 4: Akcesoria komputerowe. Zadanie 5: Antywirus. Zadanie 6: Kopiarko - drukarka i powielacz. Zadanie 7: Subskrypcja VMware Advanced Acceleration Kit..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 48.31.00.00-4, 72.61.10.00-6, 30.23.21.30-4, 30.23.21.50-0, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 42.96.20.00-7, 30.12.13.00-6, 30.12.13.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży: Dla zadania 1 - Wykaz wykonanych dwóch dostaw wielofunkcyjnych urządzeń drukujących na kwotę co najmniej 20 000,00 zł brutto, każda z dostaw w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z dokumentami poświadczającymi, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością. Dla zadania 2 - Wykaz wykonanych dwóch dostaw sprzętu drukującego na kwotę co najmniej 35 000,00 zł brutto, każda z dostaw w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z dokumentami poświadczającymi, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością. Dla zadania 3 - Wykaz wykonanych dwóch dostaw stacji roboczych i monitorów na kwotę co najmniej 45 000,00 zł brutto, każda z dostaw w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z dokumentami poświadczającymi, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością. Dla zadania 5 - Wykaz wykonanych dwóch dostaw akcesoriów komputerowych na kwotę co najmniej 10 000,00 zł brutto, każda z dostaw w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z dokumentami poświadczającymi, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością. Dla zadania 6 - Wykaz wykonanych dwóch dostaw kopiarko - drukarek na kwotę co najmniej 40 000,00 zł brutto, każda z dostaw w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z dokumentami poświadczającymi, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum PLN podane w tabeli do wskazanego zadania, środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert: 1 Wielofunkcyjne urządzenia drukujące 20 000,00 2 Sprzęt drukujący 35 000,00 3 Stacje robocze i monitory 45 000,00 4 Akcesoria komputerowe 10 000,00 5 Antywirus 9 000,00 6 Kopiarko - drukarka i powielacz 45 000,00 7 Subskrypcja VMware Advanced Acceleration Kit 8 000,00

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami; 1) Zmiana zaoferowanego produktu o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku produktu oferowanego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.kielce.pl; www.bip.mup.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy ul. Szymanowskiego 6 25-361 Kielce pok. 99.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy ul. Szymanowskiego 6 25-361 Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wielofunkcyjne urządzenia drukujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielofunkcyjne urządzenie drukujące - 5 sztuk Wielofunkcyjne urządzenie umożliwiające monochromatyczne drukowanie, skanowanie, kopiowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt drukujący.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Monochromatyczna drukarka laserowa - 15 sztuk 2. Laserowy faks, drukarka, kopiarka, skaner - 3 sztuki 3. Drukarka atramentowa- 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.21.50-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stacje robocze i monitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja robocza - 10 sztuk Monitor - dla stacji roboczej z powyższej pozycji (jednostki centralnej - tego samego producenta) - 12 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kabel USB 2.0 typu A-B 5,0m - 15 sztuk 2. Płyta DVD+R do jednokrotnego zapisu 4,7GB 16X w opakowaniach indywidualnych slim - 150 sztuk 3. Płyta CD-R do jednokrotnego zapisu 700 MB 16X w opakowaniach indywidualnych slim - 500 sztuk 4. Dysk twardy zewnętrzny - 4 sztuki Dysk 2,5 o pojemności nie mniejszej niż 500GB i łączem USB 2,0. 5. Pamięć USB PenDrive 16 GB - 20 sztuk Pojemność: co najmniej 16GB; Interfejs: USB 2,0; prędkość: odczyt/zapis nie mniej niż 34/21 MB/s; Zgodność: obsługiwany system MS Windows XP, widoczny w systemie jako dysk wymienny, Obudowa: wstrząsoodporna i wodoszczelna. 6. Pamięć USB PenDrive 32 GB- 10 sztuk Pojemność: co najmniej 32GB; Interfejs: USB 2,0; prędkość: odczyt/zapis nie mniej niż 34/28 MB/s; Zgodność: obsługiwany system MS Windows XP, widoczny w systemie jako dysk wymienny, Obudowa: wstrząsoodporna i wodoszczelna. 7. Kasety Mini DV 85 minut nagrań w trybie HD - 4 sztuki 8. Akumulatory AAA niklowo-wodorkowe - 16 sztuk Pojemność: nominalna 1000mAh, minimalna 970mAh Napięcie nominalne 1,2V Inne: brak efektu pamięciowego Gwarancja: min. 6 miesięcy 9. Akumulatory AA niklowo-metalowo-wodorkowe - 24 sztuk Pojemność: nominalna 2700mAh Napięcie nominalne 1,2V Inne: brak efektu pamięciowego Gwarancja: min. 6 miesięcy 10. Zasilacz sieciowy VGP-AC19V16 do posiadanego urządzenia Sony Vaio VGN-AW31S/B lub rekomendowany przez producenta do w/w urządzenia - 1 sztuka 11. Sprężone powietrze niepalne - spray pojemność 600 ml - 20 sztuk 12. Płyn do czyszczenia ekranów monitorów CRT, LCD, LAPTOPÓW pojemności 250 ml - 5 sztuk 13. Taśma LTO-4 800 GB / 1600 GB - 20 sztuk Taśma wielokrotnego zapisu, standard LTO pojemność 800/1600*GB (*przy kompresji 2:1),bardzo wysoka trwałość, niski współczynnik błędu, długi czas archiwizacji danych, minimalne tempo transferu (regularna*/skompresowana**): 40-80*/80-160**MB/sec 14.Podkładki pod myszki - 20 sztuk Czarne, spód wykonany z antypoślizgowej powłoki z gumy, materiał tkanina 15. Wiertarko-wkrętarka z 2 akumulatorami w kufrze - 1 sztuka Minimalne parametry: odłączany akumulator, pojemność akumulatora 1.2 Ah, czas ładowania nie większy niż 3 godziny, typ uchwytu szybko zaciskowy, liczba nastawień momentu obr. 24, sprzęgło momentu obrotowego, minimalna średnica wiercenia w drewnie 25 mm, minimalna średnica wiercenia w stali 10 mm, prędkość zmienna, możliwość sterowania momentem obr. , prędkość bez obciążenia 0-750 obr./min. Moc silnika 18 V. Akcesoria: drugi akumulator w zestawie, kufer, gwarancja 24 miesiące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Antywirus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: F-Secure Anti-Virus for Workstations Competitive, z licencją na 24 miesiące - 200 licencji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kopiarko - drukarka i powielacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kopiarko-drukarka kolorowa - 1 sztuka 2. Powielacz - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 30.12.13.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Subskrypcja VMware Advanced Acceleration Kit.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VMware Advanced Acceleration Kit for 6 Processors - odnowienie subskrypcji posiadanego już oprogramowania na 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.