Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-07-01
Banie: Remont Szko³y Podstawowej w Lubanowie
Numer og³oszenia: 146111 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Banie, ul. Sko¶na 6, 74-110 Banie, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4166381, fax 091 4166353.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.banie.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont Szko³y Podstawowej w Lubanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Wymiana pokrycia dachu - 710,70 m 2 a) Rozebranie rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej z wywiezieniem na sk³adowisko ¶mieci z³omu i monta¿ nowych rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej. b) Rozbiórka pokrycia z 2 warstw papy na dachu betonowym z napraw± pod³o¿a betonowego, napraw± tynków na kominach z wywiezieniem na wysypisko ¶mieci gruzu i papy z utylizacj± oraz krycie dachu pap± termozgrzewaln± z ociepleniem styropianem gr. 10 cm 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 174,56 m2 a) Demonta¿ stolarki okiennej z wymian± na now± z PCV i parapetami zewnêtrznymi z blachy stalowej ocynkowanej b) Wymiana stolarki drzwiowej zewnêtrznej na aluminiow±. c) Wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej drewnianej. d) Naprawa tynków przy wymianie stolarki budowlanej. 3. Wymiana pod³óg na korytarzu na piêtrze-106,14 m2 a) Wymiana pod³óg z desek na p³ytê OSB pokryt± wyk³adzin± z tworzyw sztucznych zgrzewanych z wymian± legarów oraz izolacj± z folii. Szczegó³owy zakres zawarty w przedmiarze robót
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryæ dachowych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryæ dachowych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.30 - Pokrywanie pod³óg Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.43.21.30 - Pokrywanie pod³óg Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg s³ownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 25.23.42.00 - Drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg s³ownika 2008: 44.22.12.00 - Drzwi .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy potwierdzaj±cy spe³nienie warunków: 1.1 Posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek poosiadania takich uprawnieñ; 1.2 Posiadaj±cy niezbêdna wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj±cy potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajduj±cy siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegaj±cy wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania siê o zamówienia publicznego wyklucza siê wykonawców, którzy: 2.1 nie spe³niaj± warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówieñ publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych. 2.3 wykonywali bezpo¶rednio czynno¶ci zwi±zane z przygotowaniem prowadzonego postêpowania, lub pos³ugiwali siê w celu sporz±dzenia oferty osobami uczestnicz±cymi w dokonywaniu tych czynno¶ci chyba, ¿e udzia³ tych wykonawców w postêpowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 z³o¿yli nieprawdziwe informacje maj±ce wp³yw na wynik prowadzonego postêpowania. 2.5 nie z³o¿yli o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie tych warunków z zastrze¿eniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówieñ publicznych. 3. Zamawiaj±cy odrzuca ofertê je¿eli: 3.1 jest niezgodn± z ustaw± lub jej tre¶æ nie odpowiada tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej z³o¿enie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 zosta³a z³o¿ona przez wykonawcê wykluczonego z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do sk³adania ofert 3.5 zawiera omy³ki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie mo¿na poprawiæ na podstawie art. 88 Prawa zamówieñ publicznych, lub b³êdy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodzi³ siê na poprawienie omy³ki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest niewa¿na na podstawie odrêbnych przepisów,
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych z udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne wykonawca sk³ada nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 1 z za³±czonym kosztorysem ofertowym - formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 2 - aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ/pe³nomocnictw osób podpisuj±cych ofertê, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 prawa zamówieñ publicznych z wykorzystaniem wzoru- za³±cznik nr 3 Wy¿ej wymienione dokumenty mog± byæ z³o¿one w formie orygina³ów lub kserokopii potwierdzonych za zgodno¶æ przez Wykonawcê lub osobê osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodno¶æ z orygina³em.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.banie.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urzad Gminy w Baniach ul. Skosna 6 74-110 Banie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy w Baniach ul. Sko¶na 6 74-110 Banie pokój nr 15.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeñ edukacyjnych w Szko³ach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z budow± wiaty gara¿owej nr 2 dla Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci
- Roboty budowlane polegaj±ce na dostosowaniu w trybie "zaprojektuj i wybuduj" budynku Mêskiego Domu Studenckiego "Karol" do potrzeb osób z niepe³nosprawno¶ci±.
- "Modernizacja infrastruktury Liceum Ogólnokszta³c±cego w Trzebini"
- Dostawa i monta¿ drzwi i okien na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.
- " Rozbudowa budynku mieszkalno-us³ugowego wraz z budow± windy i klatki schodowej oraz zmian± sposobu u¿ytkowania na klubik malucha "
wiêcej: Okna »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.