To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-24
Koszalin: Zorganizowanie pobytu uczestników VI Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie
19-22.09.2011 r. w miejscowości Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 146099 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86094 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie pobytu uczestników VI Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 19-22.09.2011 r. w miejscowości Kołobrzeg.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie pobytu uczestników VI Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 19-22.09.2011 r. w miejscowości Kołobrzeg na następujących warunkach: -uczestnicy mają być zakwaterowani w ośrodku o standardzie 5*, usytuowanym w odległości do 200 m od morza -wstępna ilość uczestników 90 osób (możliwość zmiany ilości uczestników lub ograniczenia usług hotelowych na dwa tygodnie przed terminem konferencji), -zakwaterowanie w pokojach jedno- i dwuosobowych (odpowiednio 40 i 50), -posiłki w cenie pobytu, -udostępnienie sali konferencyjnej (sesja plenarna), klimatyzowanej, wyposażonej w projektor, ekran i nagłośnienie dla 150 osób, -udostępnienie 3-ch sal konferencyjnych (sesje tematyczne), klimatyzowanych, wyposażonych w projektor, ekran i nagłośnienie łącznie dla 150 osób, -udostępnienie powierzchni pod potrzeby wystawy o pow. ok. 80 m2 (wyposażenie: stoły, krzesła, zasilanie 230V dla każdego wystawcy) -udostępnienie miejsca na zorganizowanie sesji plakatowej, -sale konferencyjne, powierzchnia wystawowa oraz miejsce dla sesji plakatowej muszą być zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie, -obsługa przerw kawowych, -możliwość zorganizowania własnej recepcji konferencyjnej i biura konferencji, -transport w dniu 21.09.2011 r. uczestników sympozjum na trasie Kołobrzeg -Koszalin-Kołobrzeg na sesję w Politechnice Koszalińskiej -parking do dyspozycji uczestników konferencji na terenie obiektu. W ofercie należy uwzględnić: -noclegi, -śniadanie przez trzy dni (20-22.09.2011r.), -obiad przez trzy dni (20-22.09.2011r.), -uroczysta kolacja przy muzyce (21.09.2011r.), -kolacja get together (bufet) dwa dni (19 i 20.09.2011r.), -pięć przerw kawowych. -Organizacja 2-godzinnej wycieczki po Kołobrzegu z przewodnikiem w języku polskim i niemieckim. Zajęcia konferencji będą się odbywały w dniach od kolacji 19.09.2011r. do obiadu 22.09.2011r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZDROJOWA HOTELS Sp. z o.o., ul. Zdrojowa 3/9,, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83333,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98530,01
Oferta z najniższą ceną: 98530,01 / Oferta z najwyższą ceną: 203958,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia i sal dydaktycznych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą podczas kursu dla repatriantów i członków ich rodzin prowadzonego w formie obozu stacjonarnego
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i obsługa dwudniowych warsztatów dla GDOŚ oraz rdoś z zakresu realizacji projektów nr: FENX.01.05-IW.01-0113/24 oraz nr: FENX.01.05-IW.01-0106/24.
- "Zorganizowanie i obsługa konferencji dotyczącej profilaktyki zdrowia oraz innych obszarów działalności kół gospodyń wiejskich w dniach 15-16 grudnia 2025 r. w Białymstoku".
- Zorganizowanie konferencji dotyczącej profilaktyki zdrowia oraz innych obszarów działalności kół gospodyń wiejskich
- Zorganizowanie i obsługa konferencji dotyczącej profilaktyki zdrowia oraz innych obszarów działalności kół gospodyń wiejskich w dniu 18 grudnia 2025 r. w Opolu
- "Zorganizowanie i obsługa spotkania doradztwa i innych partnerów AKIS w dniach 15-16.12.2025 r.".
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





