eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót uzupełniających do umowy nrWIL/WIR/C/WIL/V/P1/6/GPOS/C/WIL/V/P1/6/C/WIL/V/P1/4/B/V/1/27/33/264/31/2012/13 z dnia 17.05.2012 r. w zakresie termomodernizacji budynków ZS nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie oraz remontu w/w budynków.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-03

Warszawa: Wykonanie robót uzupełniających do umowy nr: WIL/WIR/C/WIL/V/P1/6/GPOS/C/WIL/V/P1/6/C/WIL/V/P1/4/B/V/1/27/33/264/31/2012/13 z dnia 17.05.2012 r. w zakresie termomodernizacji budynków ZS nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie oraz remontu w/w budynków.
Numer ogłoszenia: 1459 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250659 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6426001 w. 407, faks 22 6427643.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót uzupełniających do umowy nr: WIL/WIR/C/WIL/V/P1/6/GPOS/C/WIL/V/P1/6/C/WIL/V/P1/4/B/V/1/27/33/264/31/2012/13 z dnia 17.05.2012 r. w zakresie termomodernizacji budynków ZS nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie oraz remontu w/w budynków..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano - instalacyjnych: 1. Oblicowanie gresem schodów wewnętrznych łączących salę gimnastyką z antresolą - przedmiar nr 1. 2. Wykładzina na korytarzu w rejonie łazienek junior i przy wejściu nr 2. Ze względu na zły stan wykładziny występuje potrzeba ułożenia nowej - przedmiar nr 2. 3. Zamurowanie ściany przy wejściu nr 2 z wykończeniem. Zamurowanie ściany umożliwi pozyskanie nowego pomieszczenia - przedmiar nr 3. 4. Przeróbka lokalizacji ogrodzenie przy wejściu nr 2. Została zmieniona trasa ogrodzenia ze względu na usprawnienia komunikacyjne i wymieniono odcinek uszkodzonego ogrodzenia - przedmiar 4. 5. Odwodnienie liniowe i montaż kostki przy przerobionym ogrodzeniu. Ułożenie dodatkowej kostki wraz z wyprofilowaniem w celu odwodnienia obszaru przy włączeniu wejścia z chodnikiem - przedmiar nr 5. 6. Prace związane z remontem łącznika pomiędzy przedszkolem. Nie był ujęty w projekcie łącznika ze względu na zły stan rozszerzamy o termomodernizację - przedmiar nr 6. 7. Remont jadalni, malowanie i roboty elektryczne. Roboty polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej nie spełniającej obowiązujących norm oraz roboty malarskie niezbędne na konieczność odświeżenia - przedmiar nr 7. 8. Remont tarasu przy jadalni. Remont barierek i wymiana płytek gresowych wraz z pracami dodatkowymi - przedmiar nr 9. 9. Dodatkowe pochwyty dla małych dzieci (wejście nr 2 zewnętrzne i wewnętrzne). Montaż dodatkowych pochwytów dla małych dzieci - przedmiar nr10. 10. Demontaż skrzynek elektrycznych - siłowników kurtyn. - przedmiar nr 12. 11. Montaż dodatkowych zamków drzwiowych zewnętrznych - przedmiar nr 13. 12. Przeniesienie skrzynek elektrycznych - sterowniczych w Sali gimnastycznej - przedmiar nr 14. 13. Wykonanie dodatkowych schodów w układzie symetrycznych przy wyjściach awaryjnych - przedmiar nr 15. 14. Dostawa i montaż 2 kpl. słupków do siatki/tenis - przedmiar nr 16. 15. Roboty dekarskie na auli (drobne poprawki) - przedmiar nr 17. 16. Dostawa i montaż 4 szt. tablic składanych do koszykówki - przedmiar nr 19. 17. Obudowa grzejników na małej sali gimnastycznej - przedmiar nr 20. 18. Roboty wykończeniowe słupów fundamentowych - roboty okładzinowe z drewna. - przedmiar nr 22. 19. Remont wejścia do szkoły z uwzględnieniem warunków dla niepełnosprawnych. Roboty ziemne, roboty z kostki brukowej i wykonanie barierek - przedmiar nr 23. 20. Remont murku przed głównym wejściem - przedmiar nr 24..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEBUD Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Sebastian Święciński, oś. Południe 23A, 19-200 Grajewo, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273739,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 322260,00

  • Oferta z najniższą ceną: 322260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 322260,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie uzupełniające zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, które stnaowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.