eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceDROBNE USŁUGI KOMUNALNE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-08

Polkowice: DROBNE USŁUGI KOMUNALNE
Numer ogłoszenia: 145967 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115729 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DROBNE USŁUGI KOMUNALNE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drobnych usług komunalnych polegających na: I Flagowanie okolicznościowe (święta państwowe, imprezy okolicznościowe i inne): 1)flagowaniu miasta flagami w tym: nawlekanie na drzewce, zawieszenie, zdjęcie, sortowanie, przeliczenie, pranie, maglowanie, magazynowanie flag oraz drzewców oraz poinformowanie Zlecającego o ewentualnych stratach * * w przypadku konieczności zakupu drzewców wykonawca przedłoży fakturę za zakup, 2)zakup flag gminnych wymiary flagi: 0,7 m x 1,4 m, kolejność kolorów: żółty, niebieski, biały, czerwony. 3)zakup flag narodowych wymiary flagi: 0,7 m x 1,4 m 4)zakup flag unijnych wymiary 0,7 m x 1,4 m II Dekoracja świąteczna (Bożonarodzeniowa): 1)montażu choinek wraz z ozdobami, w tym: - zakup choinek (świerk) o wysokości 8-10 m, transport na miejsce montażu, montaż choinek do podłoża - termin realizacji do 4 grudnia danego roku, - zakup i zawieszenie ok. 100 szt. ozdób choinkowych zbliżonych do rozmiarów A4 (kokardy, kule itp.) na każdą z choinek, - po okresie świątecznym (tj. ok. 31.01 danego roku), zdemontowanie choinek, zdjęcie, sortowanie, spakowanie i transport na miejsce magazynowania ozdób świątecznych oraz wywóz i składowanie choinek; 2)zawieszenie sznurów oświetleniowych na choinkach, w tym: - założenie sznurów na choinkach wraz z montażem zabezpieczenia prądowego, podłączenie do źródła zasilania, bieżąca kontrola i konserwacja dla utrzymania pełnej sprawności, - po okresie świątecznym zdjęcie sznurów, sortowanie, spakowanie, transport na miejsce magazynowania. 3)montażu dekoracji świątecznej (girlandy i sznury oświetleniowe) na elewacji, w tym: - montaż na wysokości ok. 1 piętra, bieżąca kontrola i konserwacja dla utrzymania pełnej sprawności, - po okresie świątecznym demontaż dekoracji, spakowanie, transport na miejsce magazynowania. W przypadku konieczności zakupu girland, węży świetlnych, sznurów oświetleniowych i innych ozdób poza wyżej wymienionymi koszt będzie rozliczany, w uzgodnieniu z Zamawiającym, na podstawie faktury zakupu. III Inne drobne usługi komunalne: 1)myciu szyb w wiatach przystankowych w tym: usunięcie plakatów i ogłoszeń, mycie z użyciem detergentów 2) odśnieżanie zadaszeń i solarów słonecznych w 2 nowoczesnych wiatach przystankowych znajdujących się w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 3) oczyszczeniu słupów ogłoszeniowych w tym: usunięcie plakatów i ogłoszeń, mycie słupów z użyciem detergentów 4)montażu koszy ulicznych w tym: wykopanie miejsca pod montaż koszy, dostawa koszy na miejsce montażu, złożenie elementów koszy, zamontowanie koszy do podłoża z użyciem betonu B-15, 5)demontażu koszy ulicznych w tym: demontaż koszy z konstrukcją mocującą do podłoża wraz z przewiezieniem we wskazane miejsce, odtworzenie podłoża na którym stały zdemontowane kosze. W przypadku złomowania elementów metalowych Wykonawca pomniejszy koszty wykonywanych robót o kwotę sprzedaży złomu wynikającą z faktury wystawionej w punkcie skupu złomu. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00 - 93.90.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Irena Pluta, ul. Legnicka 25, 55-300 Środa Śląska, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246613,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 178600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 280010,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.