Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Rozprza: Dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
Numer ogłoszenia: 145829 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku, Łochyńsko 75A, 97-340 Rozprza, woj. łódzkie, tel. 044 6158013, fax 044 6158013.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dps.lochynsko.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna -Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku w asortymencie i ilościach: marchew-1600kg, seler-850kg, pietruszka-750kg, natka pietruszki (pęczek)-100szt., koper(pęczek)-100, rzodkiewka(pęczek)-60szt., szczypior(pęczek)-50szt., ziemniaki-8250kg, ziemniaki młode-2700kg,jabłka-1200kg, cebula-300kg, banan-100kg, pomarańcza-80kg,cytryna-180kg,burak czerwony-400kg, kapusta kiszona-900kg, kapusta biała-440kg, kapusta młoda-150szt., ogórek kiszony-400kg, ogórek świeży-200kg, pieczarki120kg, arbuz-500kg, pomidor-460kg,czosnek-50szt., kapusta pekińska-30szt., kapusta czerwona-40kg, kalafior-250szt.,papryka czerwona świeża-100kg,botwina(pęczek)-20szt., fasola szparagowa-100kg, brokuły-100szt., winogron-50kg, gruszka-50kg, wiśnie-100kg, mandarynka-50kg, porzeczka czerwona-50kg, porzeczka czarna-50kg,aronia-100kg, czereśnia-20kg, por-80kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.33.00.00 - Owoce i warzywa Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa Oryginalny kod CPV: 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków Kod CPV wg słownika 2008: 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Oryginalny kod CPV: 15.33.11.40 - Warzywa liściaste i kapustne Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.40 - Warzywa liściaste i kapustne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na dostawie warzyw i owoców o wartości co najmniej 30.000,00zł brutto każde z nich 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego- spełni/niespełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnego doświadczenia - wykonawca składa wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dostaw, zawierający co najmniej dwa zadania polegające na dostawie warzyw i owoców o wartości co najmniej 30.000,00zł brutto każde z nich. Wykaz winien zawierać: nazwę i adres odbiorcy, przedmiot dostaw, daty wykonania zamówienia, wartość.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.lochynsko.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku Łochyńsko 75a 97-340 Rozprza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku Łochyńsko 75a 97-340 Rozprza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2025/2026 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Elizy Orzeszkowej w Sobolewie na okres 01.09.2025 r. - 30.08.2026 r.
- "Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2025/2026 roku"
- DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ŻŁOBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Gostycynie
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU DO 30.10.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.