Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Gdynia: 7/POIN/4651/2009
Numer ogłoszenia: 145803 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4651 , 81-929 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6268012, faks 058 6268275.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 7/POIN/4651/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja (jedna) i naprawa systemów alarmowych, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu oraz systemów p. poż zintegrowanych z systemem alarmowym w kompleksie nr 6033 Jednostki Wojskowej Nr 4651 w Gdyni Babie Doły. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 10 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5.Posiadają kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną; rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18.10.2005r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1741), decyzja nr 326/MON z dnia 25.10.2004, w sprawie udzielania w resorcie Obrony Narodowej zamówień objętych tajemnicą państwową oraz jeżeli wymaga tego istotny interes bezpieczeństwa państwa (Dz. Urz. MON z 2004 r. Nr 14, poz. 154), Ustawa z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 196,poz. 1631 z późń. zm.); Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia ww. warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.); 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym zakresie i charakterze - załącznik nr 8 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; 4.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie - załącznik nr 9 do SIWZ - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień: licencje zabezpieczenia technicznego (pierwszego stopnia dla pracowników odpowiedzialnych za instalację urządzeń elektronicznych oraz drugiego stopnia dla pracowników nadzoru), świadectwo autoryzacji producenta systemu Szerszeń, poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE, zaświadczenia o przeprowadzonym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz zakres wykonywanych czynności przez pracowników Wykonawcy. W wykazie należy również ująć pełnomocnika ochrony, kierownika kancelarii tajnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w każdym czasie do umów o pracę lub umów cywilnoprawnych zawartych z pracownikami zatrudnionymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i ludzkiego innego podmiotu, wraz z wykazem o którym mowa powyżej składa pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł na okres realizacji zamówienia wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu umowy ubezpieczenia; 6.Oświadczenie o spełnianiu wymagań art.22 ust.1 pkt.1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655 z późn. zmianami) - załącznik nr 5 do SIWZ 7.Oświadczenie o nie spełnianiu przesłanek art. 24 ust.1 i 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655 z późn. zmianami) - załącznik nr 6 do SIWZ; 8.Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej i pomieszczeń umożliwiających prowadzenie prac z dokumentacją niejawną - załącznik nr 7 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4651, 81-929 GDYNIA, ul. Zielona.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4651 Kancelaria Jawna ul. Zielona b/n 81-929 Gdynia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DLA LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługa polegająca na świadczeniu usług sprzątania w obiektach Urzędu Morskiego w Gdyni
- Dostawa sprzętu pożarniczego: Część I zamówienia - dostawa aparatów powietrznych. Część II zamówienia - dostawa gaśnic.
- Roboty podczyszczeniowe infrastruktury zapewniającej dostęp do przystani Kuźnica w szacowanej ilości 15 000,00 m3 w roku 2025.
- Roboty budowlane związane z budową oraz uruchomieniem fontanny w Szpitalu Specjalistycznym im. Floriana Ceynowy w Wejherowie
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace utrzymaniowe i konserwacyjne urządzeń Global Traffic Systems/Vialis w Poznaniu
- Modernizacja systemu zabezpieczeń środowiska teleinformatycznego poprzez wymianę klastra urządzeń sieciowych firewall wraz z subskrypcjami na okres 12 miesięcy
- Opracowanie i wdrożenie platformy edukacyjnej wraz z dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności (II)
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Opieka serwisowa systemu MEDOK
- Usługa opieki Gwarancyjnej/Maintenace, opieki serwisowej oraz pakiet opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego Simple.ERP dla Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.