Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-26
Zakrzówek: Modernizacja stadionu sportowego w Zakrzówku
Numer ogłoszenia: 145772 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Zakrzówku , ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie, tel. 081 8215002, faks 081 8215002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stadionu sportowego w Zakrzówku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie składa się z dwóch części. W ich zakres wchodzi: 1) Odbudowa ogrodzenia stadionu wraz z remontem schodów zewnętrznych: 2) Modernizacja stadionu sportowego (renowacja nawierzchni trawiastej): a) renowacja nawierzchni boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej, b) wyposażenie boisk. Wymiary płyty boiska: 145,00 m x 90,00 m 2. W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: -przeprowadzenia na własny koszt niezbędnych badań i prób wynikających z norm i przepisów, wykonywanych w celu kontroli jakości robót, na każde życzenie inspektora nadzoru inwestorskiego, -zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, -dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji inwestycji na swój koszt, swoim staraniem i w ramach zamówienia, -zapewnienia kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności. 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4, 45.34.20.00-6, 45.23.61.19-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 1 zamówienia: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Część 2 zamówienia: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1: Na podstawie oświadczenia. Dla części 2: Zostanie on uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się wykonaniem: minimum 1 roboty budowlanej w zakresie budowy lub renowacji nawierzchni trawiastej boisk do piłki nożnej o wartości min. 150.000 zł brutto, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1: Na podstawie oświadczenia. Dla części 2: W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - zostanie on uznany za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje co najmniej: a) agregat uprawowo - siewny przeznaczony do terenów zielonych - 1 szt. b) spulchniacz nawierzchni trawiastych - 1 szt. c) siewnik siewu wgłębnego - 1 szt. d) piaskarka do piaskowania boisk - 1 szt. e) aerator do drenażu pionowego - 1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zostanie on uznany za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych) - wg załączonego wzoru Nr 3, podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakrzowek.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zakrzówek
ul. Żeromskiego 24
23-213 Zakrzówek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Zakrzówek ul. Żeromskiego 24 23-213 Zakrzówek sekretariat pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W RAMACH DZIAŁANIA 4.1/413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania =Odnowa i rozwój wsi= objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja stadionu sportowego w Zakrzówku - CZĘŚĆ 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa ogrodzenia stadionu wraz z remontem schodów zewnętrznych. Ogrodzenie o wysokości 1,80 m: Przęsła o wysokości 1,50 m wykonane ze stalowych profili zamkniętych. Słupki wykonane ze stalowych profili zamkniętych o wymiarach 80x80x4 mm wypełnionych betonem, w rozstawie osiowym co 2,50 m. Słupki zabetonowane w stopach fundamentowych o wymiarach 25x25 cm z betonu konstrukcyjnego klasy C12/15 posadowionych na głębokości min. 1,00 m. na stopach położone i zabetonowane cokołowe łączniki systemowe o wymiarach zewnętrznych 23x23x18 cm oraz wymiarach otworu na słupek 11x11 cm. Cokoły wykonane jako wiszące z prefabrykowanych cokołów betonowych o wymiarach 241x23x7 cm. Brama główna dwuskrzydłowa otwierana do wewnątrz obiektu o wysokości 1,70 m i szerokości 4,60 m wykonana ze stalowych profili zamkniętych. Furtka przy bramie głównej jednoskrzydłowa otwierana do wewnątrz obiektu o wysokości 1,70 m i szerokości 1,00 m. Furtki południowa i wschodnia jednoskrzydłowe otwierane do wewnątrz obiektu o wysokości 1,70 m i szerokości 1,00 m. Furtki zachodnia oraz od strony osiedla dwuskrzydłowe otwierane do wewnątrz obiektu o wysokości 1,70 m i szerokości 2,00 m. Schody zewnętrzne: Przy furtce zachodniej oraz od strony osiedla projektuje się schody zewnętrzne o wysokości biegu 2,00 m wykonane z kostki betonowej gr. 6 cm oraz krawężników o wymiarach 20x30x100 cm. Szerokość stopnia 35 cm, wysokość 15 cm. Krawężniki położone na ławach betonowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4, 45.34.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja stadionu sportowego w Zakrzówku - CZĘŚĆ 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja stadionu sportowego (renowacja nawierzchni trawiastej) a) renowacja nawierzchni boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej: - usunięcie warstwy darni istniejącej nawierzchni wraz z wywozem, - rozścielenie warstwy torfu o gr. 2 cm, - rozścielenie warstwy piasku o gr. 1 cm, - orka wgłębna ze wstępnym kultywatorowaniem, - wyrównanie nawierzchni, wyprofilowanie, - zagęszczenie z mikroniwelacją, - wysiew nawozów mineralnych, - deszczowanie po wysiewie nawozu, - wgłębne spulchnienie nawierzchni do głębokości 30 cm - aeracja gruntu, - wysiew mieszanki nasion i traw: życica trwała 40%, wiechlina łąkowa 50%, kostrzewa czerwona 10 %, - wykonanie drenażu pionowego urządzeniem aktywnym. b) wyposażenie boisk: - zakup i montaż wiat stadionowych dla zawodników na 12 osób (2szt.) wraz z fundamentami i wykonaniem nawierzchni z kostki wokół wiat, - zakup i montaż bramek do piłki nożnej o wym. 7,32 m x 2,44 m (2 szt.) wraz z pełnym wyposażeniem, - zakup i montaż bramek do piłki nożnej o wym. 5,00 m x 2,00 m (2 szt.) wraz z pełnym wyposażeniem, - zakup i montaż słupków do siatkówki wraz z pełnym wyposażeniem. Wymiary płyty boiska: 145,00 m x 90,00 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4, 45.23.61.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, przebudowa wiatrołapu w istniejącym budynku oraz budowa rozbiegu do skoku w dal.
- Budowa przedszkola w Dragaczu
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA DWÓCH OBIEKTÓW SPORTOWYCH : STADIONU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ I STADIONU PRZY UL. CHOPINA, W RAMACH ZADANIA P.N. "SPORTOWY SOCHACZEW"
- "Oczyszczenie, uporządkowanie i umocnienie brzegów zbiorników wodnych na terenie gminy Piekoszów"
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni wraz z zadaszeniem o konstrukcji stalowej oraz łącznikiem i urządzeniami budowlanymi przy ZS w Grójcu
więcej: Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.