Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-21
Nowa Ruda: Usuwanie awarii instalacji elektrycznych, wymianę instalacji elektrycznych, wymianę osprzętu elektrycznego, wymianę tablic licznikowych, WLZ, zabezpieczeń głównych i przedlicznikowych w budynkach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie
Numer ogłoszenia: 14575 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie , ul. Srebrna 1a, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8722202, 8722203, faks 074 8722204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umnowaruda.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii instalacji elektrycznych, wymianę instalacji elektrycznych, wymianę osprzętu elektrycznego, wymianę tablic licznikowych, WLZ, zabezpieczeń głównych i przedlicznikowych w budynkach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii instalacji elektrycznych, wymiana instalacji elektrycznych, wymiana osprzętu elektrycznego, wymiana tablic licznikowych, WLZ, zabezpieczeń głównych i przedlicznikowych w budynkach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie . Zadanie 1; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1 Centrum Zadanie 2; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 2 Słupiec Zadanie 3; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 3 Jugów Zadanie 4; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 4 Drogosław Zamawiający oczekuje ceny jednostkowej netto dla 1 r-g, tj. R - stawkę roboczogodziny do celów kosztorysowania w zł. Kp - narzut kosztów pośrednich do R i S w % Z - stawka zysku do R i S w % Orientacyjna ilość środków finansowych przeznaczonych w roku 2010 na realizację robót elektrycznych z podziałem na poszczególne zadania wynosi brutto: Zadanie 1; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1 Centrum - 40000zł. Zadanie 2; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 2 Słupiec - 30000zł. Zadanie 3; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 3 Jugów - 25000zł. Zadanie 4; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 4 Drogosław - 25000zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; a)prowadzą działalność gospodarczą, 2)posiadają wiedzę i doświadczenie; 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej. 1.Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia; a)oświadczenie o spełnianiu warunków art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a)oświadczenie o spełnianiu warunków art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a)oświadczenie o spełnianiu warunków art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, zamawiający żąda potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu łącznie przez wykonawców składających ofertę - dotyczy warunków nr: 2, 3 i 4. Dla warunku nr 1 osobno dla każdego z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedkładają do oferty ustanowione pełnomocnictwo. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną: konsorcjum lub inną równoważną formę prawną. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnowaruda.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego ul. Srebrna 1a, 57-400 Nowa Ruda.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 08:30, miejsce: Siedziba zamawiającego ul. Srebrna 1a, 57-400 Nowa Ruda - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- Świadczenie usług opiekuńczych od 01.01.2026r. do 31.12.2026r. na rzecz świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie."
- Dostosowanie lokalu użytkowego na magazyn Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa nowej bazy Noworudzkich Usług Komunalnych"
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace związane ze świadczeniem usług pogotowia w zakresie usuwania awarii elektrycznych. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.119.2025
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- 143/2025 Wykonanie niezbędnych prac porządkowych i naprawczych oraz przeglądów celem przygotowania lokali mieszkalnych do zasiedlenia
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
- Prowadzenie całodobowej, codziennej obsługi, konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji i sieci elektrycznej oraz wyposażenia budynkowego i biurowego w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o
- Usługa konserwacji, przeglądów, prac eksploatacyjnych dla potrzeb UMWL w Lublinie z podziałem na 3 części
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





