eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Suksecywna dostawa środków czystościowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Oborniki: Suksecywna dostawa środków czystościowych
Numer ogłoszenia: 145745 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100777 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku, Kowanówko, ul. Sanatoryjna 34, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973400, 2973486, faks 061 2961615.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Suksecywna dostawa środków czystościowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków czystościowych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) -zadanie nr 1 Sukcesywna dostawa worków , papieru i środków do rąk w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) -zadanie nr 2 Sukcesywna dostawa urządzeń i sprzętu sprzątającego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) -zadanie nr 3 Sukcesywna dostawa środków do higieny kuchennej w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) -zadanie nr 4..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa środków czystościowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Mercury, Paprotna 8, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9193,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7377,05

  • Oferta z najniższą ceną: 7377,05 / Oferta z najwyższą ceną: 18948,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: dostawa worków, papieru i środków do rąk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AK-MED s.c. P.Kościelniak , A.Kościelniak, Długa 102, Szewce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36911,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26883,50

  • Oferta z najniższą ceną: 26883,50 / Oferta z najwyższą ceną: 41476,83

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: dostawa urządzeń i sprzętu sprzatającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medi-Sept Sp. z o.o., Konopnicka 159c, Motycz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7339,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6468,10

  • Oferta z najniższą ceną: 6468,10 / Oferta z najwyższą ceną: 14115,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: dostawa środków do higieny kuchennej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Mercury, Paprotna 8, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12362,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5784,14

  • Oferta z najniższą ceną: 5784,14 / Oferta z najwyższą ceną: 17126,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.