eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaTERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY TRZEBINIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Trzebinia: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY TRZEBINIA
Numer ogłoszenia: 145697 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106573 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebinia, ul. Józefa Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 32 6121227, faks 32 6121147.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY TRZEBINIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Zamówienie obejmuje realizację zadania w systemie -Zaprojektuj i wybuduj - w zakresie opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych do realizacji decyzji, zezwoleń, uzgodnień oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych, instalacyjnych i termomodernizacyjnych w n/w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Trzebinia w tym : 1) Dom Kultury w Karniowicach, ul. Łokietka 40 2)Dom Kultury w Myślachowicach, ul. Trzebińska 5 3) Dom Kultury w Psarach, ul. Św. Floriana 2 4) Gimnazjum nr 2 w Trzebini , ul. Sobieskiego 25 5) Ochotnicza Straż Pożarna w Sierszy, ul. Grunwaldzka 105 6) Przedszkole Samorządowe w Bolęcinie, ul. Krakowska 32 7) Przedszkole Samorządowe nr 1 w Trzebini, ul. Kościuszki 2 8) Przedszkole Samorządowe nr 6 w Trzebini, os. Gaj 32 9) Szkoła Podstawowa w Bolęcinie, ul. Zakopianska 14 10 Publiczna Szkoła Podstawowa w Czyżówce, ul. Szkolna 11 11) Szkoła Podstawowa w Dulowej, ul. Paderewskiego 65 12) Szkoła Podstawowa w Lgocie, ul. Szkolna 1 13) Szkoła Podstawowa nr 3 w Trzebini, ul. 1-go Maja 60 14) Szkoła Podstawowa nr 4 w Trzebini, ul. 24-go Stycznia 47 15) Szkoła Podstawowa nr 6 w Trzebini , os. Gaj 39 16) Zespół Szkół w Płokach, ul. Szkolna 6 17) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Młoszowej, ul. Kamieniec 1 18) Ochotnicza Straż Pożarna w Lgocie, ul. Płocka 19 zakres określony jest w PFU stanowiącym załącznik do siwz. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programami Funkcjonalno - Użytkowymi (stanowiącymi załącznik ) do siwz. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: a)Wykonanie kompletnej dokumentacji wg PFU i przekazanie Zamawiającemu wszystkich elementów dokumentacji w 3-ech egz. w formie papierowej i elektronicznej na płycie CD w formacie edytowalnym. b)Uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej, wymaganych przepisami prawa, c)Zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. d) Wykonanie robót budowlanych według dokumentacji projektowej i zgodnie z wytycznymi określonymi w Programie funkcjonalno-użytkowym . e) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań , odbiorów. f)Opracowanie wymaganych instrukcji obsługi i konserwacji instalacji w zainstalowanych obiektach urządzeń wraz ze szkoleniem wskazanego personelu. g)Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu świadectw charakterystyki energetycznej wyremontowanych budynków. Uwaga : h) Uzyskanie decyzji na użytkowanie dla obiektów dla których wymagane było uzyskanie pozwolenia na budowę. i) Wymagane jest przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów, w których będą wykonywane roboty budowlane oraz dokonanie pomiarów. j) Realizacja robót budowlanych i instalacyjnych odbywać się będzie w czynnych obiektach Zamawiającego i prace muszą być prowadzone w sposób bezpieczny, umożliwiający wykonywanie statutowych zadań Zamawiającego. k)Wykonawca w terminie 14 dni od daty podpisania umowy zobowiązany jest przestawić Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia, w którym wprowadzone zostaną warunki rozliczenia dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. Harmonogram zostanie sporządzony przez Wykonawcę,w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym. Zatwierdzony Harmonogram rzeczowo- finansowy stanowić będzie załącznik do umowy. l) Utylizacja demontowanych elementów oraz powstałych zanieczyszczeń stałych. Wszystkie elementy, będące efektem demontażu instalacji (armatura, grzejniki, rury), które za zgodą Zamawiającego, mogą być sprzedane na złom, winny być tam przetransportowane, obowiązek ten spoczywa na Wykonawcy. Uzyskana wartość ze sprzedaży ma zostać przekazana na wskazane przez Zamawiającego konto. Pozostałe odpady stałe w tym gruz i i.t.p. Wykonawca zobowiązany jest wywieźć na wysypisko komunalne ponosząc konieczne opłaty lub dokonać utylizacji w inny sposób zgodny z obowiązującymi przepisami. m)Wymagany okres gwarancji - 36 m-cy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.25.25.21 - 45.25.25.21 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane ELBUD J. Szymański Spółka Jawna, ul. Towarowa 7E, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4406642,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4869621,97

  • Oferta z najniższą ceną: 4869621,97 / Oferta z najwyższą ceną: 9523091,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.