eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec Kościelny › Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Juchnowiec KościelnyZadanie nr 1Rozbudowa sieci wodociągowej we wsi Złotniki Zadanie nr 2Budowa sieci wodociągowej - spinki wodociągowej na odcinku Lewickie-Stacja - Brończany Zadanie nr 3Budowa sieci wodociągowej we wsi Ignatki i Księżyno Zadanie nr 4Rozbudowa sieci wodociągowej gminnej w Księżynie - Kolonii Zadanie nr 5Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Wesołej w Olmontach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Juchnowiec Kościelny: Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny: Zadanie nr 1: Rozbudowa sieci wodociągowej we wsi Złotniki Zadanie nr 2: Budowa sieci wodociągowej - spinki wodociągowej na odcinku Lewickie-Stacja - Brończany Zadanie nr 3: Budowa sieci wodociągowej we wsi Ignatki i Księżyno Zadanie nr 4: Rozbudowa sieci wodociągowej gminnej w Księżynie - Kolonii Zadanie nr 5: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Wesołej w Olmontach
Numer ogłoszenia: 145657 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny , ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, tel. 085 7132880, faks 085 7132881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny: Zadanie nr 1: Rozbudowa sieci wodociągowej we wsi Złotniki Zadanie nr 2: Budowa sieci wodociągowej - spinki wodociągowej na odcinku Lewickie-Stacja - Brończany Zadanie nr 3: Budowa sieci wodociągowej we wsi Ignatki i Księżyno Zadanie nr 4: Rozbudowa sieci wodociągowej gminnej w Księżynie - Kolonii Zadanie nr 5: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Wesołej w Olmontach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Juchnowiec Kościelny: Zadanie nr 1: Rozbudowa sieci wodociągowej we wsi Złotniki, zlokalizowanej na działkach nr geod. 348, 396, 340, 294, 341/2, obr. geod. Złotniki, gm. Juchnowiec Kościelny Zadanie nr 2: Budowa sieci wodociągowej - spinki wodociągowej łączącej wodociąg Juchnowiec z wodociągiem zasilanym z ujęcia wody w Pomigaczach na odcinku Lewickie-Stacja - Brończany, na działkach nr geod.: 701/1, obręb geod. Lewickie i 251/1 obręb geod. Juchnowiec Kościelny, gm. Juchnowiec Kościelny Zadanie nr 3: Budowa sieci wodociągowej we wsi Ignatki i Księżyno z infrastrukturą techniczną Zadanie nr 4: Rozbudowa sieci wodociągowej gminnej w Księżynie - Kolonii na działce nr geod. 141, obręb geod. Księżyno - Kolonia, gm. Juchnowiec Kościelny Zadanie nr 5: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Wesołej w Olmontach Zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1: a) budowę odcinka sieci wodociągowej z rur PE o 110 mm od istniejącego wodociągu tj. od węzła nr 1 do węzła nr 3, od węzła nr 3 do węzła nr 5 oraz od węzła nr 3 do węzła nr 6 wraz z montażem zasuw i hydrantów HP2, HP3 i HP4; b) budowę odcinka sieci wodociągowej z rur PE o 110 mm od istniejącego wodociągu tj. od węzła nr 10 do węzła nr 12; c) budowę odcinka sieci wodociągowej z rur PE o 90 mm od istniejącego wodociągu tj. od węzła nr 12 do węzła nr 13 wraz z montażem zasuwy i hydrantu HP1. Zadanie nr 2: a) budowę sieci wodociągowej rozdzielczej z rur PE160 na ciśn. 1,0 MPa (SDR17 PN10) długości 1 595,0 m łączonych na złączki i kształtki elektrooporowe, z armaturą żeliwną. Zadanie nr 3: a) budowę sieci wodociągowej rozdzielczej z rur PE 100 typoszeregu SDR17 na ciśnienie nominalne PN10 o następujących parametrach: - sieć rozdzielcza - średnica rurociągu o 160 x 9,5 mm - długość 1 963 m - przyłącza hydrantów - średnica rurociągu PE o 90 x 5,4 mm - długość 12 m - hydranty ppoż. nadziemne - średnica DN80 - ilość 11 szt. Zadanie nr 4: a) budowę sieci wodociągowej z rur PE o 110 mm PN10 na odcinku od węzła Z2 do węzła H2 i długości 151,0 m. Zadanie nr 5: a) zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej w ul. Wesołej na odcinku od istniejącej sieci wodociągowej w ul. Radosnej do końca drogi o nr geod. 171/42 lub 543/26, zgodnie z rozrządem określonym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego części Olmonty - obszar planistyczny Olmonty Zachód, b) Zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wesołej na odcinku od istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Miłej poprzez ul. Radosną do końca działki nr geod. 171/42 lub 543/26, zgodnie z rozrządem określonym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego części Olmonty - obszar planistyczny Olmonty Zachód, c) powyższe sieci należy zaprojektować i wybudować na podstawie warunków technicznych budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej nr 140/T/W/14 z dnia 27.05.2014, wydanych przez Wodociągi Podlaskie sp. z o.o., d) opracowaną dokumentację techniczną należy uzgodnić z Wodociągami Podlaskimi Sp. z o.o oraz z Urzędem Gminy Juchnowiec Kościelny, e) wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych, f) wykonanie badań geotechnicznych, g) wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, h) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i) opracowanie informacji dotyczących BIOZ, j) wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych k) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń (w tym przygotowanie wniosku), łącznie z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę, l) poniesienie wszelkich niezbędnych kosztów związanych z opracowaniem dokumentacji, kosztów uzgodnień oraz kosztów wybudowania zaprojektowanych sieci, m) wszystkie dokumenty muszą mieć formę i zakres zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), n) dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być zgodna z wymaganiami ustawy z dnia 29 stycznia 2013 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), w szczególności w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 i art. 30 ust.4 ustawy Pzp. Ponadto, po zakończeniu robót Wykonawca sporządzi inwentaryzację powykonawczą - po 4 egz. na każde zadanie oraz przygotuje operat powykonawczy - po 2 kpl. na każde zadanie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), Zadanie nr 2: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), Zadanie nr 3: 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych), Zadanie nr 4: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), Zadanie nr 5: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 22 lipca 2014 roku do godziny 1200. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku oraz wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej dwie roboty budowlane zbliżone do przedmiotu zamówienia tj. wybudował sieci wodociągowe z rur PE o średnicy co najmniej o 110 mm o długości co najmniej 300 m, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku oraz wykaże, iż posiada kadrę techniczną o następujących kwalifikacjach: posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) lub wymagane innymi przepisami dokumenty do wykonywania czynności w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnych i posiadającymi aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku, przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz przedłoży informację o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 150 000,00 zł. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub załączyć aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego; Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub załączyć aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u; wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza wykonawca powierzyć podwykonawcom (wg wzoru - Załącznik Nr 6 do SIWZ), oświadczenie, że wykonawca użyje materiały do wbudowania dopuszczone do obrotu i spełniające wymagania jakościowe określone w art. 4 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (oświadczenie złożone na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ), Oświadczenie o wyrażeniu zgody na termin płatności do 30 dni, po przedłożeniu faktury/rachunku (oświadczenie złożone na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ), Oświadczenie, że określając wynagrodzenie ryczałtowe na etapie przygotowania oferty Wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia i pozyskał wszelkie niezbędne informacje oraz wykorzystał wszelkie konieczne środki mające na celu ustalenie wynagrodzenia obejmującego całość prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że spełniony zostanie jeden z następujących warunków: 1) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) gdy wprowadzenie zmian będzie korzystne dla Zamawiającego, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.