Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-21
Słupsk: Wykonanie prac dotyczących adaptacji strychu oraz robót remontowych piwnic w budynku Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 3
Numer ogłoszenia: 145645 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Słupsku, ul. Armii Krajowej 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8427257, fax 059 8424042.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac dotyczących adaptacji strychu oraz robót remontowych piwnic w budynku Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac dotyczących adaptacji strychu oraz robót remontowych piwnic w budynku Oddziału Regionalnego. W ramach adaptacji strychu będą wykonywane następujące prace: instalacja sygnalizacji p.poż, instalacja sygnalizacji włamania, instalacja logiczna do komputerów, instalacja klimatyzacji w sali konferencyjnej, instalacja ogrzewania elektrycznego, zamontowanie drzwi p-pożarowych. W ramach remontu piwnic będą wykonywane roboty remontowo-malarskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót zamieszczone w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1500 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 2.Posiadają zespół zdolny do wykonania zamówienia, tj. załączą wykaz osób i/lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami uprawnień, właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami aktualnych wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych izb samorządów zawodowych. 3.Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wykonali je z należytą starannością, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca dodatkowo będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlanych i odpowiedzialności cywilnej w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wraz z cesją ubezpieczenia na rzecz zamawiającego do wartości (ceny brutto) wynikającej z oferty. 5.Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 60 % zaoferowanej ceny (brutto) za wykonanie robót budowlanych lub mogą mieć udzielony kredyt w takiej wysokości. 6.Udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty oraz zobowiążą się do nieodpłatnej bieżącej naprawy ewentualnych wad i usterek w okresie gwarancyjnym. 7.Wnieśli wadium w wysokości określonej w pkt VIII SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty - według załącznika nr 1 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych (co najmniej 2) w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od terminu składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według załącznika nr 2 do specyfikacji. 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z uwzględnieniem podwykonawców wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według załącznika nr 3 do specyfikacji. 8.Informację z Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca prowadzi rachunek, potwierdzającą, że wykonawca posiada na koncie kwotę nie niższą niż 60 % zaoferowanej ceny (brutto) za wykonanie robót budowlanych lub może mieć udzielony kredyt w takiej wysokości. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. 11.Wykaz zakresu robót, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom. 12.Dowód potwierdzający wniesienie wadium. 13.Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, kopia pełnomocnictwa (pełnomocnictw) notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem lub kopia pełnomocnictwa (pełnomocnictw) potwierdzona przez osobę lub osoby, które podpisują pełnomocnictwo. 14.Kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o przedmiary robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Słupsku, ul. Armii Krajowej 3 76-200 Słupsk I piętro, pok.101..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 13:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Słupsku, ul. Armii Krajowej 3, 76-200 Słupsk, I piętro, pok.101..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





