eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup wraz z dostawą materiałów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-03

Warszawa: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 1455 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294627 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy materiałów biurowych dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie. 2. Materiały biurowe wyszczególnione w załącznikach nr 3 do formularza oferty, zostały określone poprzez wskazanie kilku właściwości technicznych lub poprzez wskazanie artykułu wzorcowego - z podaniem nazwy i producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony. 3. Zamawiający nie dopuszcza nie wypełnienia (nie dostarczenia) jakiejkolwiek pozycji z załącznika do formularza oferty. Oferta musi zawierać pełny asortyment określony w załączniku do formularza oferty. W przypadku oferowania części asortymentu wyszczególnionego w załącznikach do formularza oferty dla jednej lub obu części zamówienia, oferta zostanie uznana za niezgodną z SIWZ. 4. Każdy materiał będący przedmiotem zamówienia powinien posiadać termin ważności przynajmniej 12 miesięcy od daty dostawy. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 6. Wszystkie oferowane materiały równoważne winny być oznaczone poprzez podanie nazwy, symbolu, wydajności i producenta. 7. Wykonawca może zaproponować taki produkt równoważny, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe i właściwości jak produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza przy zachowaniu cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę w załącznikach nr 3 do formularza oferty, zwiększenie zakresu ilościowego tego samego asortymentu co przedmiot zamówienia do 20% wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy określonego w formularzu oferty dla każdej z części zamówienia, w przypadku jeżeli po przeprowadzeniu procedury udzielenia zamówienia zostaną zaoszczędzone lub wygospodarowane środki na realizacje kolejnych ilości. 9. Warunki realizacji zamówienia zostały określone również we wzorze umowy. 10. Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostawę i rozładunek towaru do siedzib Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie, ul. Mińska 25 oraz Placówek Terenowych w Ciechanowie ul. Sienkiewicza 81, w Płocku ul. Otolińska 25, w Ostrołęce ul. Kuklińskiego 3, w Siedlcach ul. Brzeska 39, w Radomiu ul. Narutowicza 11-13, w Żyrardowie ul. Okrzei 58. 11. Materiały biurowe mają zostać dostarczone do Oddziału Regionalnego i Podległych Placówek Terenowych w ilościach określonych w załączniku nr 3 do formularza oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAPIRUS Robert Marek Kuleta, ul. Ułańska 5, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72906,07

  • Oferta z najniższą ceną: 72906,07 / Oferta z najwyższą ceną: 87777,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.