Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Kutno: ŚRODKI CZYSTOŚCI I ARTYKUŁY GOSPODARCZE
Numer ogłoszenia: 145343 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3558171, faks 024 355 81 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚRODKI CZYSTOŚCI I ARTYKUŁY GOSPODARCZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . środki myjące, pielęgnujące, zabezpieczające i konserwujące do podług, środki do mycia powierzchni szczególnie zabrudzonych, do mycia szyb, czyszczenia zlewów i sanitariatów, . preparaty do czyszczenia powierzchni, mebli, płyn do mycia naczyń, ścierki chłonne, . proszki do prania uniwersalne, o właściwościach piorąco- dezynfekujących oraz do bielizny noworodkowej, . pady do polerowania, szczotki, gąbki, druciaki do szorowania,. . mydło w płynie i ręczniki papierowe do rąk. Zamówienie obejmuje dostawy w okresie 24 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.81.21.00 - Pasty do podłóg 39.83.12.20 - Środki odtłuszczające 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 39.52.58.10 - Ściereczki do polerowania 39.22.42.00 - Szczotki 39.22.43.20 - Gąbki 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.71.19.00 - Mydło 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Zgodnie z przepisami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli posiada: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2) Posiada aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli - jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 100 000 zł. D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli złoży: oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. II. Potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli złoży: 1. Karty bezpieczeństwa stosowania środków i karty charakterystyki oraz opisów stosowania środków - dotyczy Pakietu Nr 1. 2. Ulotki -opisy stosowania wyrobów - dotyczy Pakietów Nr od 2 do 19. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 100 000 zł. 4. Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 5. Karty bezpieczeństwa stosowania środków i karty charakterystyki oraz opisów stosowania środków - dotyczy Pakietu Nr 1. 6. Ulotki -opisy stosowania wyrobów - dotyczy Pakietów Nr od 2 do 19. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( nie jest wymagane, jeśli podpisujący ofertę jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Jakość (Pakiety Nr 1, 7, 8, 18- cena 50%, jakość 50%) - 50
- 3 - Cena -100% (Pakiety Nr 2,3,4,5,6,9,10,11,12,13,14,15,16,17,19) - 00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kutno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kutno 99-300, ul. Kościuszki 52.SIWZ można odebrać osobiście-pokój 07d w godz. od 8:00 do 14:00 bądź pocztą po uprzednim, pisemnym wniosku złożonym na adres Zamawi. lub złożonym faksem na nr0243558141.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno Sekretariat Dyrektora..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się z Wykonawcami oraz do udzielania wyjaśnień w godz. 800 - 1400 jest st. inspektor ds. zamówień publicznych i umów Monika Lewandowska tel./fax 0-24- 355-81-71. Adres poczty elektronicznej: m.lewandowska@szpital.kutno.pl.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Środek myjąco odkażający , odkamieniający do urządzeń sanitarnych. Środek do codziennego i okresowego czyszczenia pomieszczeń i urządzeń sanitarnych. Środek do usuwania osadu i kamienia z urządzeń sanitarnych oraz podłóg i ścian w pomieszczeniach sanitarnych. Odkamieniający i odtłuszczający, bezpieczny dla chromu i stali nierdzewnej. Opakowanie 10 l-zapotrzebowana ilość -1440 l koncentratu. 2.Środek do podłóg (myjąco pielęgnujący) do codziennego mycia podłóg ręcznego i maszynowego(urządzenie KARCHER).Opakowanie 10 l. Zapotrzebowana ilość 1440 l koncentratu. 3.Środek polimerowy do zabezpieczenia i konserwacji podłóg typu tarkett (pasta)Opakowanie 10 l.Zapotrzebowana ilość 960 l. 4.Środek do gruntownego mycia podłóg i usuwania polimerowych powłok zabezpieczających (striper)Opakowanie 10 l.Zapotrzebowanna ilość 960 l. 5.Środek do mycia powierzchni szczególnie zabrudzonych - tłuszcze, proporcje do zrobienia roztworu roboczego:- mycie mopem 1:21przy pomocy spray:1:5 - powierzchnie silnie zabrudzone1:25- powierzchnie lekko zabrudzone. Zapotrzebowana ilość 120 l. 6.Środek do mycia szyb.Opakowanie 10 l.Zapotrzebowana ilość 120 l koncentratu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2, 39.83.13.00-9, 39.81.21.00-8, 39.83.12.20-4, 39.83.12.50-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do czyszczenia zlewów stalowych - spray 0,5l 48 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proszek do czyszczenia sanitariatów 1kg 520szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta do czyszczenia sanitariatów 0,25 kg 330szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do czyszczenia mebli-spray (typu pronto- 300ml) 48szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do czyszczenia powierzchni (typu - cif 0,70l) 240szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do mycia naczyń (typu ludwik ) op. 5 L 1680 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Proszek do prania uniwersalny 5 500 kg 2.Proszek do prania o właściwościach piorąco-dezynfekujących-4 500 kg 3.Proszek do prania o właściwościach piorąco- dezynfekujących do bielizny noworodkowej 1000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścierki chłonne do sprzątania (wymiar ok.35cm.)Kolory: (czerwone, niebieskie, zielone, żółte - 2880szt. (po 720 szt. z każdego koloru).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.58.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.PAD do polerowania (szary z włosiem 20 - 50cm) 96 szt. 2. PAD do szorowania (czarny, czerwony, 17- 42 cm) 48 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.58.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki do szorowania na kij (szer. ok.25cm, włosie z tworzywa sztucznego)48 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki do mycia naczyń okrągła z rączką 120 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki do mycia butelek 0,5l 72szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka z padem (ok.6 x 9cm) 480szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki do zamiatania na kij 24 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotka zmiotka + szufelka 48 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druciak do szorowania 480 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło w płynie op.5 L 480 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki papierowe składane (Z-Z) karton 2400 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2124E relacji Oporów Kolonia - Kutno na odcinku ul. Lipowa w Kutnie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja dróg powiatowych"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Kutnie
- Wbudowanie mieszanki mineralno-asfaltowej i kruszywa drogowego
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- SUKCESYWNA DOSTAWA POLIELEKTROLITU DO ODWADNIANIA OSADÓW ŚCIEKOWYCH DO GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- Wykonanie prac termomodernizacyjnych oraz robót remontowych budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Krośniewicach
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia do Przedszkola w Pysznicy" "Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia do Żłobka w Pysznicy"
- DOSTAWA SPRZĘTU AGD
- USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Zakup i dostawa artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Schroniska dla Zwierząt w Łodzi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30-11-2025 r.
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48 22-300 Krasnystaw - dostawy
- Dostawy do magazynu Zamawiającego środków czystości, piorących, dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia łazienek.
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.