To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-04
Parczew: Zorganizowanie 14-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego
nad polskim morzem dla 120 osób (103 osoby niepełnosprawne w wieku 18 - 64 lat i 17
opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją szkolenia z kreowania własnego wizerunku i treningu
radzenia sobie ze stresem, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, współfinansowanego ze środków
EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2
Numer ogłoszenia: 145221 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132083 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Szpitalna 2A, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 83 3551580, faks 83 3551580.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 14-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego nad polskim morzem dla 120 osób (103 osoby niepełnosprawne w wieku 18 - 64 lat i 17 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją szkolenia z kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie 14-dniowego pobytu rehabilitacyjno- szkoleniowego nad polskim morzem dla 120 osób (103 osoby niepełnosprawne w wieku 18 - 64 lat i 17 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją szkolenia z kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem, w ramach projektu Lepszy start w dorosłe życie współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2. Pierwsza tura pobytu obejmuje: 70 osób, w tym organizację szkolenia z kreowania własnego wizerunku dla 53 osób niepełnosprawnych w wymiarze 10 godz. oraz organizację treningu radzenia sobie ze stresem dla 53 osób niepełnosprawnych w wymiarze 8 godzin i powinna się odbyć nie wcześniej niż od dnia 04.08.2012 roku, a zakończyć nie później niż do dnia 17.08.2012 roku. Druga tura pobytu obejmuje 14 dni pobytowych. Druga tura pobytu obejmuje: 50 osób, w tym organizację szkolenia z kreowania własnego wizerunku dla 50 osób niepełnosprawnych w wymiarze 10 godzin oraz organizację treningu radzenia sobie ze stresem dla 50 osób niepełnosprawnych w wymiarze 8 godzin i powinna się odbyć nie wcześniej niż od dnia 17.08.2012 roku, a zakończyć nie później niż do dnia 30.08.2012 roku. Druga tura pobytu obejmuje 14 dni pobytowych. 1.1.W pobycie rehabilitacyjno-szkoleniowym uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami: -z chorobami neurologicznymi; -z chorobą psychiczną; -z cukrzycą; -z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich (11 osób); -z dysfunkcją narządu słuchu; -z dysfunkcją narządu wzroku; -z epilepsją; -ze schorzeniami układu krążenia; -ze schorzeniami układu oddechowego; -ze schorzeniami onkologicznymi; -z upośledzeniem umysłowym; -z dysfunkcją narządu ruchu; -z chorobą przemiany materii; -z chorobą układu moczowo-płciowego; -z chorobą układu pokarmowego; -inne, w tym schorzenia endokrynologiczne, metaboliczne, zaburzenia enzymatyczne, choroby zakaźne odzwierzęce, zeszpecenia, choroby układu krwiotwórczego Wykaz osób, wraz z rodzajem w/w schorzeń, Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego. 2.Zakres zamówienia obejmuje: realizację dwóch 14 dniowych pobytów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. z 2007r., Nr 230, poz. 1694), a w szczególności w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1)wypoczynek w obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym, przystosowanym do realizacji pobytów rehabilitacyjno-szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych, zlokalizowany w odległości do 400 metrów od plaży nadmorskiej; 2)kadrę gwarantującą prawidłową organizację pobytu rehabilitacyjno -szkoleniowego; 3)badanie lekarskie na początku i na końcu pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego; 4)stałą opiekę pielęgniarską i możliwość korzystania z opieki lekarskiej podczas pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego; 5)zabiegi rehabilitacyjne - co najmniej 26 zabiegów dla każdego uczestnika łącznie w trakcie trwania pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego (nie mniej niż 2 zabiegi dziennie dla każdego uczestnika w dni robocze) wybrane na podstawie zalecenia lekarza zgodnie z posiadanym schorzeniem/rodzajem niepełnosprawności oraz dla każdego uczestnika z niepełnosprawnością ruchową 1 dziennie sesja ćwiczeń rehabilitacyjnych z rehabilitantem w ilości i rodzaju zgodnymi z zaleceniem lekarza; 6)program pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego uwzględniający zajęcia integracyjne o charakterze kulturalno-rekreacyjnym prowadzone na terenie ośrodka (zajęcia taneczne, plastyczne, sportowe, ogniska itp.) - łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych podczas pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w wymiarze nie mniejszym niż 6 godzin dziennie; 7)zorganizowanie minimum 2 spotkań przy ognisku dla całej grupy połączonych z pieczeniem kiełbas, z poczęstunkiem w formie kiełbasy, plus dodatki (pieczywo, ketchup, musztarda, soki, herbata, kawa itp.); 8)zorganizowanie uczestnikom minimum jednej całodniowej wycieczki lub rejsu statkiem po morzu oraz dla każdego uczestnika pakietu SPA; 9)animatora dla uczestników pobytu odpowiedzialnego za opiekę i koordynację pobytu grupy w ośrodku i wskazanego do kontaktu z uczestnikami we wszelkich sprawach związanych z pobytem grupy; 10) realizację szkolenia z kreowania własnego wizerunku - 10 godzin (1 godzina = 60 min.) dla 103 uczestników pobytu, według następującego porządku: I tura - 53 osoby niepełnosprawne, w 3 oddzielnych grupach szkoleniowych; II tura - 50 osób niepełnosprawnych, w 3 oddzielnych grupach szkoleniowych; 11)realizację treningu radzenia sobie ze stresem - 8 godzin (1 godzina = 60 min.) dla 103 uczestników pobytu; według następującego porządku: I tura - 53 osoby niepełnosprawne, w 3 oddzielnych grupach szkoleniowych II tura - 50 osób niepełnosprawnych, w 3 oddzielnych grupach szkoleniowych 12)program szkolenia z kreowania własnego wizerunku, który obejmie część teoretyczną - wykład oraz indywidualne konsultacje/porady wizażysty dla każdego uczestnika w zakresie: a)określenia typu urody; b)analizy kolorystycznej; c)doboru makijażu do typu urody-wykonanie preferowanego przez specjalistę makijażu dla każdej z uczestniczących w szkoleniu kobiet podczas szkolenia; d)doboru fryzury do typu urody; e)doboru dodatków do typu urody; f)1 godzinny wykład psychologa na temat podstaw mowy ciała i komunikacji niewerbalnej; 13)prowadzenie dziennika szkolenia kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem z wykazem realizowanych tematów, harmonogramem oraz imienną listą obecności podpisywaną przez uczestników, a także do wystawienia dyplomów dla uczestników o odbyciu szkolenia z kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem, zawierających tytuł szkolenia/treningu, informację o terminie realizacji szkolenia i treningu oraz wykaz zrealizowanych zagadnień; 14)oznakowanie dyplomów oraz dzienników szkoleń logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wzorem wskazanym przez Zamawiającego; 15)przekazanie kopii dzienników szkolenia kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem oraz kopii każdego wydanego dyplomu Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego po przeprowadzeniu szkolenia i/lub treningu; 16)oznakowanie pomieszczeń, w których odbywać się będzie szkolenie z kreowania własnego wizerunku oraz trening radzenia sobie ze stresem plakatem Zamawiającego, zawierającym m.in. informację o realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej. oraz zamieszczenia informacji o realizacji pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, wraz z logo PO KL i EFS w widocznym miejscu na terenie ośrodka; 17)całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad, kolacja, z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń uczestników pobytu, włącznie z dniem przyjazdu - grupa rozpoczyna pobyt śniadaniem i dniem wyjazdu - grupa wyjeżdża po obiedzie; 18)suchy prowiant w dniu wyjazdu na czas podróży dla każdego uczestnika i opiekuna jako rekompensata za kolację; 19)zakwaterowanie w murowanym budynku w pokojach 2 i 3 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym - umywalka, prysznic w każdym pokoju. Każdy pokój musi być wyposażony w TV satelitarną oraz czajnik bezprzewodowy; 20)wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach (wyklucza się łóżka piętrowe), telewizor, radio; 21)ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego (103 osoby niepełnosprawne i 17 opiekunów) obejmujące całodobowy 14 dniowy pobyt, na kwotę nie niższą niż 10.000 zł na jedną osobę. 22)klimatyzowaną stołówkę na miejscu; 23)sprzęt sportowo-rekreacyjny; 24)opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników pobytu i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka; 25)nocleg z całodziennym wyżywieniem dla dwóch osób ze strony Zamawiającego, nadzorujących przebieg pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego (zakłada się, że osoby skierowane przez Zamawiającego będą przebywały w tym samym ośrodku, co pozostali uczestnicy pobytu przez 4 dni - piątek, sobota, niedziela, poniedziałek) według następującego porządku: I tura pobytu - 1 osoba na wizycie monitorującej w terminie: 10.08.2012 - 13.08.2012 II tura pobytu - 1 osoba ma wizycie monitorującej w terminie: 24.08.2012 - 27.08.2012 3.Pobyt rehabilitacyjno-szkoleniowy powinien być zorganizowany w ośrodku, który: 1)posiada wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r, Nr 230, poz. 1694 ze zm.) realizujących zgodnie z wpisem turnusy rehabilitacyjne dla następujących schorzeń: ruchowe, neurologiczne, upośledzenie umysłowe, choroby psychiczne, choroby narządu wzroku, epilepsji (padaczki), choroby układu pokarmowego, zaburzenia głosu, mowy i słuchu, choroby układu pokarmowego, cukrzyca. 2)zapewni osobom niepełnosprawnym odpowiednie warunki pobytu, dostosowane do rodzaju i stopnia niepełnosprawności; 3)posiada odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji programu pobytu; 4)posiada tereny rekreacyjno-sportowe: fitness-klub, wypożyczalnia rowerów, korty tenisowe, boiska do gry w piłkę siatkową, piłkę nożną, zaplecze rehabilitacyjne na terenie ośrodka; 5)posiada pralnię samoobsługową wyposażoną w pralki automatyczne; 6)na swoim terenie posiada centrum SPA (m. in. sauna, solarium), kompleks basenowy lub aquapark; 7)posiada certyfikat bezpieczeństwa. 4.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych z przebiegiem pobytu, w tym związanych m.in. z zabiegami leczniczymi, imprezami integracyjnymi i rozwojowymi oraz opieką lekarską. 5.Pobyt rehabilitacyjno-szkoleniowy powinien przebiegać zgodnie z programem pobytu, który winien zostać załączony do oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 55.13.00.00 - Inne usługi hotelarskie 55.24.20.00 - Usługi w zakresie domów wypoczynkowych 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy w ramach Priorytetu VII `Promocja integracji społecznej` Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Leszek Haratyk NZOZ Pomorskie Centrum Rehabilitacji, Zdrowia i Urody Sanatorium Panorama Morska, ul. Uzdrowiskowa 15, Jarosławiec, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 398000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 385800,00
Oferta z najniższą ceną: 385800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 385800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania jest miasto Mińsk Mazowiecki
- Realizacja szkoleń zawodowych dla Uczniów- Uczestników projektu "Kurs na zawód" - z podziałem na 12 części
- Organizacja i przeprowadzenie jednego trzydniowego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2026 r.
- Przeprowadzenie szkoleń dla kadry dydaktycznej Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie.
- "Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku"
więcej: Inne usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





