Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-06
Lublin: Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych na trasie przebiegu planowanej budowy drogi ekspresowej S17 Kurów - Lublin - Piaski, Zadanie 2A: budowa drogi krajowej klasy GP na odcinku węzeł Dąbrowica - granica administracyjna miasta Lublina, wraz z opracowaniem wyników badań
Numer ogłoszenia: 145214 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, faks 081 5349239, 5324467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych na trasie przebiegu planowanej budowy drogi ekspresowej S17 Kurów - Lublin - Piaski, Zadanie 2A: budowa drogi krajowej klasy GP na odcinku węzeł Dąbrowica - granica administracyjna miasta Lublina, wraz z opracowaniem wyników badań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych na trasie przebiegu planowanej budowy drogi ekspresowej S17 Kurów - Lublin - Piaski, Zadanie 2A: budowa drogi krajowej klasy GP na odcinku węzeł Dąbrowica - granica administracyjna miasta Lublina, wraz z opracowaniem wyników badań. Kod CPV: Usługi archeologiczne, kod CPV: 71.35.19.14-3 W zakres niniejszego zamówienia dla każdej z 2 części wchodzi: a) złożenie wniosku i uzyskanie zezwolenia na prowadzenie badań, b) wytyczenie pola badań, odhumusowanie (ręczne) i wykonanie badań wykopaliskowych, c) sprawozdanie z przeprowadzonych badań wykopaliskowych, d) zasypanie, zagęszczenie i wyrównanie terenu badań, e) magazynowanie i konserwacja pozyskanych zabytków, f) uzyskanie potwierdzenia WUOZ w Lublinie o zakończeniu i odbiorze końcowym terenowych prac wykopaliskowych objętych zamówieniem, g) opracowanie wyników wykonanych badań archeologicznych, h) uzyskanie pozytywnej opinii WUOZ w Lublinie dla końcowego opracowania wyników wykonanych badań archeologicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. 71.35.19.14-3
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu szerokopłaszczyznowych archeologicznych badań wykopaliskowych na stanowiskach archeologicznych wraz z opracowaniem wyników badań w ramach jednego zamówienia o minimalnej przebadanej powierzchni 30 arów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, która spełnia następujące wymagania: 1) kierownik badań archeologicznych - 1 osoba. Osoba zaproponowana do pełnienia funkcji: musi posiadać uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych, tytuł magistra archeologii i zakończoną co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie badań wykopaliskowych. - minimalne doświadczenie zawodowe: osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika badań archeologicznych musi mieć doświadczenie w sprawowaniu samodzielnej funkcji kierownika archeologicznych badań wykopaliskowych na co najmniej 1 stanowisku - nie uwzględnia się badań o charakterze sondażowym, wykonywanych w ramach rozpoznania powierzchniowo-sondażowego pod inwestycje liniowe.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oswiadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doswiadczeniu innych podmiotów, na zasadach okreslonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiazany jest udowodnic, iż bedzie dysponował zasobami niezbednymi do realizacji zamówienia, w szczególnosci przedstawiajac w tym celu pisemne zobowiazanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbednych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której bedzie wynikac przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może byc ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno byc załaczone w formie oryginału lub notarialnie poswiadczonej kopii. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poswiadczona kopia), wzglednie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z oferta, jesli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z oferta. 5. Wsytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doswiadczeniu innych podmiotów, na zasadach okreslonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiazany jest udowodnic, iż bedzie dysponował zasobami niezbednymi do realizacji zamówienia, w szczególnosci przedstawiajac w tym celu pisemne zobowiazanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbednych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6.Oświadczenie dotyczące wymaganych uprawnień
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§5 Zmiana Umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy jeśli spełniony zostanie jeden z następujących warunków: 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, lub wprowadzenia w trakcie wykonywania umowy podatku VAT za wykonanie usługi, wynagrodzenie wykonawcy może ulec odpowiedniej zmianie, 2) w przypadku wykonywania innych wcześniej nieprzewidzianych robót i zdarzeń w sferze przekazywanego wykonawcy terenu badań archeologicznych, termin wykonania przedmiotu umowy, może ulec przedłużeniu o czas trwania zakłóceń wraz ze skutkami z tego wynikłymi, 3) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie umownym. 4) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. 5) w przypadku wystąpienia siły wyższej rozumianej jako niespodziewane - samoistne (elementarne) albo spowodowane przez inne moce nie dające się powstrzymać - zdarzenie zewnętrzne, któremu niepodobna zapobiec, termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu o czas trwania skutków wystąpienia siły wyższej bądź zakres usługi może zostać zmieniony stosownie do skutków wystąpienia siły wyższej, 2.Wszelkie zmiany niniejszej Umowy, wymagają zgody obu Stron w formie pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie,
ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, pok. 55.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa przeprowadzenia kompleksowych szkoleń z 8 kluczowych obszarów dostępności dla osób z niepełnosprawnościami dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Świadczenie usług napraw bieżących oraz obsług technicznych pojazdów służbowych dla jednostek Policji woj. Lubelskiego
- obsługa pojemników do selektywnej zbiórki przeterminowanych leków zlokalizowanych na terenie miasta Lublin.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup sprzętu do diagnostyki genetycznej w ramach programu "Narodowej Strategii Onkologicznej" - oprogramowania LIMS
- Przebudowa dźwigu osobowego w celu przystosowania go dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Wydziału Biologii i Biotechnologii UMCS
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy drogi gminnej nr 360508W na odcinku od drogi powiatowej nr 3615W w miejscowości Czołomyje do mostu na działce 591 obręb Stok Ruski, o długości 1,74 km
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Pełnienie nadzoru archeologicznego w ramach zadań inwestycyjnych Zarządu Dróg Miejskich oraz wykonanie kompleksowych badań archeologicznych polegających na rozpoznaniu i zadokumentowaniu (...)
- Badania archeologiczne wraz z robotami wykopaliskowymi na terenach archeologicznych P. Brühla (...) Królewska 10/12 w Warszawie, (...) Królewska 6 i Królewska 8 oraz badania (...) pl. Piłsudskiego
więcej: Usługi archeologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





