eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › OPRACOWANIE PROJEKTU MODERNIZACJI SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY POZIOMEJ i PROJEKTU MODERNIZACJI I ZAŁOZENIA SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY WYSOKOŚCIOWEJ W OBSZARZE CZĘŚCI1.m. CIECHANÓW - cz. obrębu ŚRÓDMIEŚCIE, PODZAMCZE, SCALENIE I CHRZANÓWEK. 2.gm. CIECHANÓW - cz. obrębu NIESTUM i PRZĄŻEWO. 3.gm. OPINOGÓRA - cz. obrębu PRZEDWOJEWO, WŁADYSŁAWOWO i CHRZANÓWEK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Ciechanów: OPRACOWANIE PROJEKTU MODERNIZACJI SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY POZIOMEJ i PROJEKTU MODERNIZACJI I ZAŁOZENIA SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY WYSOKOŚCIOWEJ W OBSZARZE CZĘŚCI: 1.m. CIECHANÓW - cz. obrębu ŚRÓDMIEŚCIE, PODZAMCZE, SCALENIE I CHRZANÓWEK. 2.gm. CIECHANÓW - cz. obrębu NIESTUM i PRZĄŻEWO. 3.gm. OPINOGÓRA - cz. obrębu PRZEDWOJEWO, WŁADYSŁAWOWO i CHRZANÓWEK
Numer ogłoszenia: 145189 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ciechanowski , ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723485, 6725415, faks 023 6722945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanow.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU MODERNIZACJI SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY POZIOMEJ i PROJEKTU MODERNIZACJI I ZAŁOZENIA SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY WYSOKOŚCIOWEJ W OBSZARZE CZĘŚCI: 1.m. CIECHANÓW - cz. obrębu ŚRÓDMIEŚCIE, PODZAMCZE, SCALENIE I CHRZANÓWEK. 2.gm. CIECHANÓW - cz. obrębu NIESTUM i PRZĄŻEWO. 3.gm. OPINOGÓRA - cz. obrębu PRZEDWOJEWO, WŁADYSŁAWOWO i CHRZANÓWEK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: a). opracowanie projektu modernizacji szczegółowej osnowy poziomej, b). opracowanie projektu modernizacji i założenia szczegółowej osnowy wysokościowej w obszarze części gmin: 1/ m. Ciechanów obr. Podzamcze, Śródmieście, Scalenie i Chrzanówek, 2/ cz. gm. Ciechanów obr. Niestum i Przążewo, oraz 3/ cz. gm Opinogóra, obr. Przedwojewo, Władysławowo i Chrzanówek o łącznej powierzchni około 2.1 tys. ha. W trakcie prac: należy: opracować założenia do projektu modernizacji poziomej i wysokościowej osnowy szczegółowej , wykonać inwentaryzację i przegląd punktów osnów dotychczasowych i opracować wyniki, opracować projekt modernizacji na bazie wiedzy o stanie istniejącym osnów i potrzebach obszaru na klasyczną szczegółową osnowę poziomą i wysokościową , skompletować dokumentację projektu zgodnie z obowiązującymi standardami . 3.2 Charakterystyka obiektu. Obszar opracowania obejmuje około 2100 ha, z czego: tereny miasta m. Ciechanów - część obrębów Podzamcze, Śródmieście, Scalenie i Chrzanówek o pow. około 565 ha, tereny wiejskie przyległe do miasta tj. cz. -gm. Ciechanów i cz. gm Opinogóra, obręby jw. o pow. około 1 535 ha. W obszarze opracowania znajduje się 509 punktów do przeglądu i konserwacji. Konserwacja dotyczy tylko pktów osnowy III klasy. Osnowa pozioma kl. I i II - 13 punktów, Osnowa pozioma III kl. - 452 punktów /w tym 266 punktów ściennych/, Osnowa wysokościowa II kl. - 13 punktów, Osnowa wysokościowa III i IV kl. - 31 punktów. Łączna ilość punktów osnowy szczegółowej poziomej kl. II i II wynosi 465 pktów oraz osnowy wysokościowej kl. II, III i IV wynosi - 44 pktów. Łącznie do inwentaryzacji - 509 pktów Ze względu na duży ruch inwestycyjny w przedmiotowym obszarze w ostatnich 15 - 20 latach istotna ilość punktów osnowy szczegółowej poziomej i wysokościowej dla wartości sieci osnów, uległa zniszczeniu lub straciła walory użytkowe /w jezdniach, chodnikach, w ocieplanych ścianach budynków/ Projektowana modernizacja sieci osnów ma przywrócić pełne cechy użytkowe sieci osnów szczegółowych dla tego intensywnie rozwijającego się obszaru. Na podstawie doświadczeń z dotychczasowych prac w tym zakresie na terenie powiatu ciechanowskiego, prognozuje się , iż dla przedmiotowego terenu celowym i niezbędnym jest zaprojektowanie około: Tereny miejskie - -337 pktów osnowy szczegółowej w tym osnowa pozioma ziemna i ścienna -322 pkty i osnowa wysokościowa -15 pkt-ów Tereny wiejskie - -394 pktów osnowy szczegółowej w tym osnowa pozioma ziemna i ścienna -370 pkty i osnowa wysokościowa -24 pktów tj. razem około -731 pktów osnowy szczegółowej w tym osnowa pozioma ziemna i ścienna -692 pkty i osnowy wysokościowa -39 pktów. Zamawiający podając podstawowe wielkości obiektowe decydujące o pracochłonności, a zatem i o kosztach opracowania zastrzega się, iż dane te nie są precyzyjne i mają charakter wyłącznie orientacyjny i szacunkowy. Oferent winien dokonać ich weryfikacji w trakcie przygotowania oferty. Na nieścisłościach danych, w przypadku stwierdzenia różnic na etapie realizacji, oferent nie może opierać potencjalnych roszczeń z tytułu wzrostu pracochłonności. Zadanie dotyczy bowiem całości prac związanych z opracowaniem projektu modernizacji osnowy szczegółowej poziomej i projektu modernizacji i założenia osnowy szczegółowej wysokościowej dla przedmiotowego obszaru, a proponowana cena przyjęta do umowy jako cena wykonania zadania, będzie mieć charakter ceny ryczałtowej za wykonanie projektów i całość kosztów. Szczegółowy opis realizacji projektów, zakres prac, przewidziane metody i zakładane dokładności pomiaru, sposób wyrównania sieci poziomej i wysokościowej oraz pozostałe informacje dotyczące przedmiotu opracowania znajdują się w Warunkach Technicznych opracowania projektów modernizacji osnowy poziomej szczegółowej i projektu modernizacji i założenia osnowy wysokościowej opracowanych na dzień 12 czerwca 2013 r. przez prof. dr. hab. inż. Wł. Dąbrowskiego, w realiach standardów Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dn. 14 lutego 2010 r. w/s osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 12.1 Ustala się wadium w wysokości 3 000,00 złotych, 12.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 12.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem lub w kasie Starostwa Powiatowego w Ciechanowie na r-ek bankowy 32 8213 0008 2001 0005 2663 0007 prowadzony w Polskim Banku Spółdzielczym w Ciechanowie, ul. Warszawska 52 Na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia Projekty modernizacji osnów - CIECHANÓW, 12.4 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12.5 Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 12.6 Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone warz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.7 Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą na adres Zamawiającego podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji. 12.8 Nie wniesienie wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form w wyznaczonym terminie powoduje odrzucenie oferty. 12.9 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przewidzianym w ust. 4A art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12.10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12.11 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.9.,jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełniania warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie co najmniej dwóch usług geodezyjnych w asortymencie osnowy szczegółowe o wartości 40 tys. zł. każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym zestawem sprzętu geodezyjnego (dalmierz, odbiornik GPS, niwelator precyzyjny) i dwoma samochodami opisanymi w załączniku nr 7 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej czterema osobami z wykształceniem geodezyjnym, w tym co najmniej dwie osoby z wykształceniem wyższym, z których co najmniej dwie osoby posiadają uprawnienia zawodowe wg załącznika nr 4 do SIWZ, (w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia nr 3, która zgodnie z wymogiem par 11 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z 14.02.2012r w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych, będzie kierować pracami geodezyjnymi i kartograficznymi związanymi z modernizacją osnów szczegółowych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu m potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia także dokumenty dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykaz sprzętu i środków transportu dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stciechanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, ul. 17-go stycznia 7, 06-400 Ciechanów, I piętro, pok. 120.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, ul. 17 Stycznia 7, 06 - 400 Ciechanów, pokój nr 108, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.