To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-16
Gliwice: Zakup materiałów eksploatacyjnych na okres od lipca 2013 do końca czerwca 2014
Numer ogłoszenia: 145145 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102747 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych na okres od lipca 2013 do końca czerwca 2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych, w szczególności tonerów, taśm, bębnów, atramentów, głowic i zestawów konserwujących do drukarek, nośników danych oraz akcesoria do czyszczenia komputerów. UWAGA: 1. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, ze wskazaniom takim towarzysza wyrazy lub równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 (z zastrzeżeniami) i wskazał na markę materiałów eksploatacyjnych z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych zamawiający wskazuje tym samym parametry techniczne (w tym pojemność i wydajność) i jakościowe wymaganego towaru a postępowanie to nie narusza zasady uczciwej konkurencji. 2. Zamawiający wymaga aby towar będący przedmiotem dostawy był nieregenerowany, fabrycznie nowy w oryginalnym opakowaniu (ze znakiem firmowym) wskazującym typ i model urządzenia, do którego jest przeznaczony, z ważnym terminem przydatności do użycia (min. 12 m-cy od każdej dostawy) oraz dożywotniej gwarancji dla tonerów. Za towar fabrycznie nowy, nieregenerowany Zamawiający uznaje produkt nie noszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, śladów modyfikacji, nie poddany procesowi ponownego napełnienia i wymiany jakichkolwiek elementów, w szczelnej foli i nowym opakowaniu kartonowym. 3. Rozstrzygając kwestie równoważności Zamawiający uznaje za równoważny wyrób, który w porównaniu z wyrobem wytworzonym przez producenta sprzętu charakteryzuje się porównywalna tzn. taka sama lub lepsza jakością wydruku, szybkością schnięcia, kolorystyką, pojemnością, wydajnością (dla tonerów monochromatycznych wydajność określana zgodnie z norma ISO/IEC 19752, a dla tonerów kolorowych ISO/IEC 19798 lub innymi normami równoważnymi -Zamawiający żąda dokumentu stwierdzającego, ze oferowany produkt jest z nią zgodny) oraz posiada analogiczne funkcje takie jak informacje o stanie zużycia materiału. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał lub poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie dokumentu wystawionego przez producenta urządzenia (drukarki, kserokopiarki) lub uprawnionego przedstawiciela producenta, dopuszczającego (rekomendującego) stosowanie w urządzeniu zaoferowanego produktu równoważnego, wraz z jego tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę w przypadku, gdy dany dokument jest wystawiony w języku obcym. 4. Wykonawca oferujący materiały inne niż oryginalne producenta sprzętu a przez niego zalecane, musi załączyć do oferty stosowne dokumenty wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości potwierdzające, ze zaproponowane produkty równoważne odpowiadają wymaganym normom jakościowym produktów które zastępują oraz ich zgodności z norma ISO/IEC 19752. Zobowiązany tez będzie na żądanie Zamawiającego dostarczyć próbkę wskazanego zamiennika celem wykonania testu i dokonania oceny równoważności. Powyższe wymagania dotyczą wyłącznie tuszy i tonerów bębnów do drukarek komputerowych. 5. Podane w formularzu cenowym przewidywane ilości zakupu są wielkościami orientacyjnymi określonymi w oparciu o roczne dotychczasowe zużycie dla potrzeb szacowania wartości zamówienia. Faktyczne ilości zakupu mogą się różnić od podanych w formularzu cenowym ze względu na zużycie i wymianę sprzętu, do którego materiały eksploatacyjne będą kupowane w okresie obowiązywania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 32.58.20.00 - Nośniki danych 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kinga Pohoska F.H.U. GRAWIT, ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277509,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 332070,13
Oferta z najniższą ceną: 175385,40 / Oferta z najwyższą ceną: 379880,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy windy zewnętrznej do budynku przy ul. Fiołkowej 26 w Gliwicach
- Roboty budowlane w podziale na 3 części: 1.Remont pomieszczeń i sanitariatów w budynkach nr 32 w Lublińcu 2.Remont budynków w Lublińcu. 3.Remont ogrodzenia w Lublińcu ul. Cyrana 8
- Dostawa anemometrów (wiatromierzy) do pomiaru kierunku wiatru i do pomiaru prędkości wiatru lub do pomiaru kierunku i prędkości wiatru (łącznie). Znak sprawy: DZPZ.282.60.2025.MK
- Dowóz dzieci i uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 przy ul. Gierymskiego 7 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026 (2)
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) na uprawnienie do wykonywania lotów według wskazań przyrządów IR(A) (...) . DZPZ.283.72.2025.DM
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2025 roku
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania wydruku i druku podążającego wraz z kompleksową obsługą serwisową i wsparciem technicznym
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- "Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru"
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w II połowie 2025 roku
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.