eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynDostawa narzędzi chirurgicznych



Ogłoszenie z dnia 2007-08-20

Krotoszyn: Dostawa narzędzi chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 145144 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, fax 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi chirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi chirurgicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SIWZ. 2) Dostarczą wszystkie wymagane w rozdziale VI SIWZ dokumenty. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 7) Wskażą w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom. 8) Zapewnią termin płatności: 30 dni. 9) Zapewnią stałość cen przez okres 5 miesięcy. 10) Zobowiążą się dostarczyć wraz z ofertą próbki narzędzi z pozycji 1, 13, 54, 57, 65 po 1 szt. celem weryfikacji zgodności z materiałami informacyjnymi producenta. Dostarczone próbki muszą być opakowane w oryginalne opakowania producenta, na których będzie nr katalogowy oraz mieć dołączone świadectwa CE i opis skróconej gwarancji. 11) Udzielą na przedmiot zamówienia min. 24 m-cy gwarancji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 3. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2006 r., Nr 164,poz. 1163/z późn. zm. - załącznik nr 3. 5. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 6. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 7. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1. 10.Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1) Dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04.93.896) odpowiednio do klasy wyrobów (z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym dany dokument dotyczy). 2) Aktualny katalog oferowanych produktów będących przedmiotem zamówienia wraz z nazwą producenta i numerem katalogowym z dokładnym opisem, których pozycji dotyczy. 3) Certyfikat producenta narzędzi potwierdzający, że zostaną wyprodukowane ze stali szlachetnej narzędziowej, spełniającej wymogi normy PN-EN 10088-1; 1998 (ISO - 7153 -1) lub równoważny certyfikat jakości. 4) Oświadczenia i certyfikaty zgodne z normami ISO 9001 i EN46001 lub równoważne dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada na terenie Polski autoryzowaną przez producenta regenerację narzędzi. 5) Wykaz środków zalecanych przez producenta do dezynfekcji narzędzi. 6) Szczegółowy opis w języku polskim odnośnie postępowania z narzędziami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Młyńska 2, pokój nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat SPZOZ Krotoszyn, pokój nr 1,ul. Młyńska 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.