eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywny zakup paliw silnikowych przez PORD Oddział w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-20

Gdańsk: Sukcesywny zakup paliw silnikowych przez PORD Oddział w Gdyni
Numer ogłoszenia: 145082 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7630040 w. 44, fax 058 7630040 w. 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pord.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup paliw silnikowych przez PORD Oddział w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw silnikowych przez PORD Odział w Gdyni. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Zadanie A - benzyna bezołowiowa 95 (zgodnie z PN-EN 228:2003) Zadanie B - olej napędowy odpowiednio stosowany w okresie zimowym (zgodnie z PN-EN 590:204)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Pzp w tym: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3. warunki dodatkowe 7.2. W przypadku warunku określonego w pkt 7.1.ppkt 1 i 2 SIWZ - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie dotyczące spełnienia warunków określonych w art.22 ust. 1 Pzp oraz dokumentów wynikających z zapisów z SIWZ; 7.3. W przypadku warunku określonego w pkt 7.1.ppkt 3 SIWZ - warunki dodatkowe - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył cennik Pb 95 i ON obowiązujący u niego na dystrybutorze w dniu poprzedzającym dzień złożenia oferty - wg wzoru
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące załączniki: a. Aktualny ( tj. zawierający dane zgodne ze stanem rzeczywistym na dzień składania oferty ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym i stwierdzające, że zakres jego działalności odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; c. Aktualne zaświadczenie (US) właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d. Aktualne zaświadczenie (ZUS) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ( KRUS ) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e. Oświadczenie nr 1 - według wzoru załączonego do nin. specyfikacji; f. cennik Pb 95 i ON obowiązujący u niego na dystrybutorze w dniu poprzedzającym dzień złożenia oferty - wg wzoru; g. Formularz nr 1 - Podstawowe dane Wykonawcy - według wzoru załączonego do specyfikacji ; h. Wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane powyżej dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; i. Upoważnienie do podpisania oferty lub / i załączników do niej, o którym mowa w SIWZ pt.: Forma i zawartość oferty, ( jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny); j. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa, w SIWZ pt.: Wykonawcy występujący wspólnie ( brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pord.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku Pokój nr 14 I piętro, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku Pokój nr 101 I piętro, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.