eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecDostawa używanego samochodu ciężarowego -wywrotki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Grójec: Dostawa używanego samochodu ciężarowego -wywrotki
Numer ogłoszenia: 145025 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu , Al. Niepodległości 22, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6646466, faks 0-48 6646465.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POWIATOWE SAMORZĄDOWE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego samochodu ciężarowego -wywrotki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa używanego samochodu ciężarowego -wywrotki. Parametry techniczne i wyposażenie, jakie musi posiadać pojazd A. Wymagania techniczne: 1. Rok produkcji: nie starszy niż 2002 2. Silnik Diesla o pojemności 11-12L 3. Silnik o mocy: 350 - 400 KM 4. Przebieg nie więcej niż: 300 tyś km 5. Liczba osi 3, w układzie 6x4 6. Liczba miejsc siedzących: nie mniej niż 2 7. Ładowność: 12 - 15 ton Samochód musi spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia Dz. U. nr 32 poz. 262. B. Stan techniczny: 1. Samochód sprawny technicznie; 2. Samochód nie może być powypadkowy; 3. Silnik i skrzynia biegów bez wycieków; 4. Blacharka bez mechanicznych uszkodzeń, stan powłoki lakierniczej dobry lub bardzo dobry; 5. Opony . stopień zużycia nie więcej niż 25%; 6. Rama pojazdu wolna od korozji; 7. Zamawiający nie dopuszcza pojazdu, który został przekształcony (przerobiony, zmieniony) z jazdy w ruchu lewostronnym na jazdę w ruchu prawostronnym; C. Wymagane wyposażenie 1. Skrzynia ładunkowa o wymiarach: 500-530cm x 250 cm 2. Wysokość burty: 80- 90 cm 3. Wywrot 2 lub 3 stronny -w przypadku 2 stronnego wywrot boczny na stronę kierowcy 4. Hydroburta po stronie kierowcy lub po stronie lewej i prawej 5. Tylna burta dwu-funkcyjna (uchylna oraz otwierana na boki w stosunku 50 na 50 6. Tachograf analogowy 7. Radio CD oraz CB z anteną , fabrycznie nowe min. klasy President Tommy ASC 8. Skrzynka narzędziowa min 1 szt. 9. Przygotowanie pojazdu jako specjalny 10. Lampy błyskowe: belka zespolona LED lub dwie lampy pojedyncze typu kogut 11. Zderzak tylny uchylny 12. Zaczep do przyczepy z wyjściami elektrycznymi i pneumatycznymi D. Wymagania formalne jakie powinien spełniać pojazd: - dla pojazdu zarejestrowanego na terenie Polski: powinien posiadać aktualne badania techniczne potwierdzone wpisem do dowodu rejestracyjnego, -w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy - komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania, konieczne tłumaczenia i oświadczenia sprzedawcy, ważne badania techniczne, dokonane wszystkie podatki i opłaty np. typu opłata recyklingowa, - pojazd powinien posiadać tabliczkę znamionową i czytelny numer nadwozia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego - baza sprzętowo transportowa w Odrzywołku na własny koszt. Wykonawca przeszkoli w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia, wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu bez pobierania dodatkowych opłat. Odbiór pojazdu będzie potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym, podpisanym przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. Do pojazdu będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca dołączy następujące dokumenty: - książkę pojazdu, - instrukcję obsługi w języku polskim Gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne wynosi minimum 3 miesiące.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.20.00 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. nr 1 do SIWZ) 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3.Charakterystyka techniczna samochodu (załącznik nr 6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany wysokości wynagrodzenia spowodowanej zmianą stawki podatku VAT 2. Zmiany wymuszone wprowadzeniem po dniu podpisania umowy nowych regulacji prawnych. 3. Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek. 4.Warunki dokonywania zmian: inicjowanie zmian może nastąpić na wniosek wykonawcy i zamawiającego; uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja umowy, obniżenie kosztów ; zmiany umowy dokonuje się w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Odrzywołku 8 a 05-622 Belsk Duży od poniedziałku do piątku lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z siedzibą w Odrzywołku Odrzywołek 8 a ; 05-622 Belsk Duży.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.