eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarlinoRemont oraz przebudowa budynku szko³y podstawowej w Karlinie.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-05-12

Karlino: Remont oraz przebudowa budynku szko³y podstawowej w Karlinie.
Numer og³oszenia: 145022 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa im. Bohaterów 6 Pomorskiej Dywizji Piechoty , ul. Traugutta 2, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117417, faks 094 3117417.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.karlino.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka bud¿etowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont oraz przebudowa budynku szko³y podstawowej w Karlinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót: Wykonanie robót remontowych i przebudowa budynku polegaæ bêdzie na : -wykonaniu remontu pomieszczeñ niskiego parteru, -wykonanie remontu tzw. budynku - ³±cznika (w tym wykonanie sanitariatów dla dzieci klasy 0, wykonanie pomieszczenia - ¶wietlicy dla dzieci klasy 0), -wykonaniu remontu zaplecza sali gimnastycznej, -wykonaniu instalacji okablowania komputerowego, -wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej, cw i ppo¿ (sala gimnastyczna i ³±cznik), -remoncie strychu w celu adaptacji na sale lekcyjne, Szczegó³owy zakres robót: -wykonanie posadzek w pomieszczeniach sanitarnych w miejscach wykonania robót wymiany instalacji wod-kan. , -wykonanie pod³ogi - na istniej±cej posadzce betonowej wykonanie drewnianej pod³ogi sportowej - sale gimnastyczne w ³±czniku, -na korytarzach i w pomieszczeniach magazynowych u³o¿enie wyk³adziny typu Tarket -roboty tynkarskie - tynk cementowo-wapienny, -wykonanie szpachli gipsowej, -roboty malarskie pomieszczeñ 100% - ¶ciany malowane do wysoko¶ci 1,80 m od poziomu pod³ogi farbami olejnymi w kolorach podanych w notatce, powy¿ej farbami akrylowymi zmywalnymi w jasnych pastelowych kolorach, -monta¿ i wymiana drzwi wewnêtrznych w budynku szkolnym wraz z o¶cie¿nicami drewnianymi regulowanymi, typowe p³ycinowe wzmocnione , typ szkolny -wymiana okna na poddaszu - wole oko - na wykonane z PCV - odtworzeniowo co do grubo¶ci elementów, kszta³tu ,koloru, -remont pomieszczeñ wewnêtrznych , -wymiana pod³ogi drewnianej na poziomie poddasza u¿ytkowego, -wykonanie nowego podzia³u pomieszczenia na poddaszu - adaptacja na cele sal lekcyjnych, -monta¿ okien po³aciowych w dachu, -wykonanie nowej wyk³adziny z Tarketu na istniejacych schodach z wykonaniem coko³u o wysokosci 20 cm , -demonta¿ masztu antenowego zamocowanego na dachu budynku , -kompleksowy remont WC zlokalizowanego na poddaszu polegaj±ca na budowie przedsionka, wymiana wyposa¿enia pomieszczenia, glazury ¶ciennej i pod³ogowej, -wykonanie instalacji wodoci±gowej - lokalizacja hydrantów, -wymiana instalacji wod-kan w pomieszczeniach higieniczno -sanitarnych(WC), -instalacja okablowania komputerowego, -remont zaplecza sali gimnastycznej, UWAGI ZAMAWIAJ¡CEGO: -w klasach, korytarzach, pomieszczeniach magazynowych lamperie olejne do wysoko¶ci 1,80 m , wy¿ej malowane farbami lateksowymi , sufity malowane farbami emulsyjnymi , -w pomieszczeniach sanitarnych nad cokolikami przypod³ogowymi ¶ciany wy³o¿one z gresu jasn± glazur± na pe³n± wysoko¶æ, -w pomieszczeniach magazynowych, szatniach ¶ciany zmywalne do wysoko¶ci 1,80 m wy³o¿one gresem w jasnych kolorach, Ka¿dorazowo (w odniesieniu do poszczególnych pomieszczeñ) nale¿y uzgodniæ kolorystykê ¶cian i glazury oraz innych elementów stanowi±cych etap wykoñczeniowy remontu z dyrekcj± Szko³y Podstawowej w Karlinie. Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca po wykonaniu prac zobowi±zuje siê w ramach umowy do ustawienia i monta¿u na ¶cianach mebli szkolnych. Zamawiaj±cy dopuszcza ujêcie w ofercie , a nastêpnie zastosowanie innych materia³ów ni¿ podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych ni¿ okre¶lone w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji wymagane jest z³o¿enie stosownych dokumentów uwiarygodniaj±cych te materia³y. W przypadku, gdy zastosowanie tych materia³ów bêdzie wymaga³o zmiany dokumentacji projektowej koszty tych zmian poniesie wykonawca. Z³o¿one ww. dokumenty bêd± podlega³y ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporz±dzi stosowna opiniê. Opinia ta bêdzie podstawa do podjêcia przez zamawiaj±cego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównowa¿no¶ci zaproponowanych zamienników lub przyjêciu oferty..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 28.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymaga siê wniesienia wadium w wysoko¶ci 12.000,00 z³ (dwana¶cie tysiêcy z³otych). Wadium mo¿e byæ wnoszone w pieni±dzu, porêczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. Wadium w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem do dnia 03.06.2009 r. na konto Zamawiaj±cego nr 83 8562 0007 0023 3785 2000 0020 Potwierdzon± kopiê dokonania przelewu, opisan± WADIUM PRZETARGOWE, porêczenie bankowe, gwarancjê ubezpieczeniow± lub bankow±, nale¿y do³±czyæ do oferty i z³o¿yæ w sekretariacie Szko³y Podstawowe w Karlinie, ul. Traugutta 2 wraz z ofert± do dnia 04.06.2009 r. do godz. 10.00. UWAGA: W tre¶ci wadium sk³adanego w formie innej ni¿ pieni±dz musz± byæ wyszczególnione okoliczno¶ci w jakich zamawiaj±cy mo¿e zatrzymaæ wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Zwrot wadium Zamawiaj±cy dokonuje zwrotu wadium je¿eli: -up³yn±³ termin zwi±zania ofert±, -zawarto umowê w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono wymagane zabezpieczenie nale¿ytego wykonania tej umowy, -uniewa¿niono postêpowanie przez Zamawiaj±cego, a protesty zosta³y ostatecznie rozstrzygniête lub up³yn±³ termin do ich wnoszenia. Zamawiaj±cy dokonujê zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: -który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, -który zosta³ wykluczony z postêpowania, -którego oferta zosta³a odrzucona. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku, oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek wykonawcy. Zatrzymanie wadium Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium, wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: -odmówi podpisania umowy o warunkach okre¶lonych w ofercie, -nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, -zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z winy wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Wykonawca musi zaoferowaæ przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiaj±cego, okre¶lonymi w niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca musi udzieliæ co najmniej 36 miesiêcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia. 3. Posiadaæ roczne ¶rednie obroty za ostatnie trzy lata nie mniejsze ni¿ 500.000 z³ - wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi uzyskanie tych obrotów; 4. Posiadaæ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± o ³±cznej kwocie w wysoko¶ci minimum 700.000 z³, 5. Wykonawca wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej dwie roboty budowlane, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem (roboty remontowe w zakresie: robót budowlanych, wymiany instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych) i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, 6. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e bêdzie dysponowa³ osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia tj. (kierownikiem budowy z min. 5 letnim sta¿em przy samodzielnym kierowaniu robót, kierownikami robót okre¶lonych specjalno¶ci wystêpuj±cych w zadaniu), 7. Posiadaæ wa¿n± polisê ubezpieczeniow± od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej; 8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 i nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 9. Wykonawca winien zapoznaæ siê z miejscem realizacji inwestycji. 10. Spe³nienie powy¿szych warunków podlegaæ bêdzie ocenie Zamawiaj±cego dokonywanej metod± 0 - 1, tj. spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o dokumenty, o¶wiadczenia i inne materia³y stanowi±ce za³±czniki do oferty przed³o¿onej przez Wykonawcê..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dla potwierdzenia spe³nienia wymaganych warunków Wykonawca za³±czy do oferty, kolejno, ni¿ej wymienione dokumenty: 1. formularz oferty; 2. harmonogram rzeczowo-finansowo-terminowy zawieraj±cy wszystkie koszty niezbêdne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z ich podzia³em na etapy, które mog± stanowiæ osobny element odbioru czê¶ciowego i uwzglêdnieniem terminów realizacji ka¿dego z tych elementów; 3. kosztorys ofertowy; 4. dowód wp³acenia wniesienia wadium; 5. o¶wiadczenie na formularzu oferty, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz, ¿e spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 PZP, 6. numer NIP i REGON 7. o¶wiadczenie o spe³nieniu przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ, 8. aktualny odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 9. aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 10. aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿nego za¶wiadczenia w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 11. polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej (dokument wa¿ny na dzieñ sk³adania ofert i realizacji zamówienia) minimum na równowarto¶æ kwoty przedstawionej w ofercie; 12. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem (remonty w zakresie: robót budowlanych, wymiany instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych) i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (opinie, referencje od innych zamawiaj±cych) - za³±cznik nr 3 do SIWZ; 13. wykaz niezbêdnego sprzêtu budowlanego jaki Wykonawca posiada do wykonania zadania, 14. informacjê z banku potwierdzaj±c± wielko¶æ posiadaj±cych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± na to zadanie inwestycyjne, podane w wymiernych wielko¶ciach, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 15. wykaz kadry przewidzianej do realizacji przedmiotowego zadania wraz z informacjami na temat kwalifikacji oraz dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby zawodowej - za³±cznik nr 4; 16. informacje o czê¶ci robót, które Wykonawca zamierza zleciæ Podwykonawcy; W odniesieniu do osób, którymi wykonawca bêdzie dysponowa³, nie bêd±cych jego pracownikami - do oferty nale¿y do³±czyæ pisemne zobowi±zania podmiotów, które dysponuj± tymi osobami do ich udostêpnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej dzia³alno¶ci nale¿y do oferty do³±czyæ pisemne zobowi±zanie tych osób do podjêcia siê pe³nienia okre¶lonej funkcji. Dokumenty stanowi±ce kopie z orygina³ów nale¿y po¶wiadczyæ za zgodno¶æ i opatrzyæ czytelnym podpisem. Oferent zobowi±zany jest do wizyty miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na w³asn± odpowiedzialno¶æ kosztów i ryzyka realizacji robót oraz warunków wykonania zamówienia. Do oferty nale¿y do³±czyæ potwierdzenie wizyty w terenie - o¶wiadczenie - za³. nr 6. Je¿eli upowa¿nienie do z³o¿enia oferty nie wynika wprost z aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, osobê udzielaj±c± pe³nomocnictwa lub osob± upowa¿nion± do podpisania oferty. W przypadku sk³adania wspólnej oferty przez kilku wykonawców zobowi±zani s± oni ustanowiæ pe³nomocnika i za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo oraz umowê reguluj±c± wspó³pracê podmiotów, która powinna zawieraæ w szczególno¶ci nastêpuj±ce postanowienia: - wskazanie podmiotów tworz±cych konsorcjum, - wskazanie lidera konsorcjum, - wskazanie zakresu i dzia³añ ka¿dego z konsorcjantów, - o¶wiadczenie o solidarnej odpowiedzialno¶ci, - czas trwania konsorcjum (nie krótszy ni¿ termin up³yniêcia wszelkich zobowi±zañ stron w przedmiotowym postêpowaniu); - zakaz rozwi±zania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek dzia³ania ze stron konsorcjum, - zakaz zmiany uczestników; W przypadku sk³adania oferty wspólnej, ka¿dy z wykonawców zobowi±zany jest za³±czyæ do oferty o¶wiadczenia, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art.24 ust. 1 ustawy PZP. Dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie pozosta³ych warunków, wymienionych w pkt. 8.8 wykonawcy sk³adaj± wspólnie. W przypadku sk³adania oferty wspólnej pe³nomocnictwa oraz umowê nale¿y za³±czyæ bezpo¶rednio za formularzem oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karlino.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szko³a Podstawowa w Karlinie ul. Traugutta 2 78-230 Karlino sekretariat tel. 094 311 74 17.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Szko³a Podstawowa w Karlinie ul. Traugutta 2 78-230 Karlino sekretariat.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.