Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-08
Piotrków Trybunalski: REGENERACJA 3 BOISK SPORTOWYCH NA STADIONIE MIEJSKIM W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻWIRKI 6
Numer ogłoszenia: 145018 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , al. 3 Maja 6b, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7326569, 7326651, faks 044 7325733.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirpt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REGENERACJA 3 BOISK SPORTOWYCH NA STADIONIE MIEJSKIM W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻWIRKI 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI WYKONAĆ NA TRZECH BOISKACH SPORTOWYCH O POW. 7000 M2 KAŻDE Z BOISK 1. 1-krotna WERTYKULACJA - zabieg pielęgnacyjny polegający na pionowym cięciu darni. Płytkie pionowe cięcie trawnika ma na celu częściowe usunięcie próchnicy powierzchniowej, stworzenie lepszych warunków dla dopływu powietrza, wody i składników pokarmowych do strefy korzeniowej, przygotowanie trawnika do piaskowania. 2. 1-krotna AERACJA - NAPOWIETRZENIE GLEBY - aktywna maszyna wycina ok. 500 otworów/m2 (głęb.6-8cm),rozluźniając wierzchnią udeptaną warstwę celem zwiększenia dostępu tlenu i poprawy warunków korzenienia się trawy, poprawy przepuszczalności warstwy nośnej i pionowego połączenia jej z warstwą drenażu poziomego. 3. 1-krotne PIASKOWANIE - rozprowadzenie po nawierzchni płyty płukanego piasku rzecznego (do 100 ton) i wprowadzenie go za pomocą włóki w otwory powstałe w wyniku aeracji celem zwiększenia przepuszczalności gleby i wyrównania mikronierówności. Zamawiający we własnym zakresie sprowadzi niezbędną ilość piasku, 4. 1-krotne GŁĘBOKIE SPULCHNIANIE - rozluźnienie warstwy wegetacyjnej gleby. Dzięki temu struktura gleby staje się lekka, a woda oraz powietrze maja lepszy dostęp do korzenia trawy, poprawiając warunki wodno-powietrzne. Elastyczna warstwa nośna jest przyjazna w użytkowaniu, ogranicza ryzyko wystąpienia urazów. 5. 1-krotny DOSIEW PERFORACYJNY, NAWOŻENIE I WŁÓKOWANIE. Dosiew perforacyjny specjalistycznej mieszanki traw sportowych z przyspieszaczem kiełkowania i biologicznymi preparatami uodparniającymi wraz z nawożeniem startowym nawozem wolonorozkładajacym. 6. Powierzchnia murawy 3 boisk wynosi 21.000 m2. 7. Realny termin użytkowania murawy wynosi 5 tygodni po zakończeniu robót. 8. Zabieg obejmuje nasiona mieszanki traw sportowych + nawóz startowy dostarczony przez Wykonawcę - na trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane. 9. Mieszanka traw sportowych musi spełniać najwyższe standardy w zakresie odporności na użytkowanie, zdolności regeneracyjne, gęstość krzewienia i barwę. 10. Nasiona mieszanki traw sportowych i nawóz startowy wolnorozkładajacy powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania przy wykonywaniu tego typu prac. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy kartę techniczną mieszanki traw sportowych i nawozu startowego wolnorozkładającego. 11. Wykonawca przygotuje i dostarczy wraz z ofertą harmonogram robót z wytycznymi pielęgnacji murawy boisk. 12. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane roboty regeneracyjne i zapewni bezpłatny nadzór nad pracami pielęgnacyjnymi w okresie 12 miesięcy. 13. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wart. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie: Wykazu należycie wykonanych trzech robót regeneracyjnych boisk o wartości powyżej 80.000,00 zł brutto i odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do oferty należy dołączyć referencje potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami obowiązującymi w tym zakresie i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykazu specjalistycznych maszyn i urządzeń użytych przy robotach regeneracyjnych boisk, do przeprowadzenia robót wertykulacji - wertykulatorem ciągnikowym, aeracyjnych - aeratorem ciągnikowym z kolcami pustymi 6-8 cm, piaskowania - piaskarką ciągnikową wałkową , głębokiego spulchniania - maszyną z kolcami pełnymi do 20 cm w głąb, zasiewu perforacyjnego - siewnikiem perforacyjnym ciągnikowym kolce puste 2-3 cm oraz nawożenia startowego - siewnikiem do nawozów i włókowania - włóką siatkową. b) Wykazu materiału siewnego (mieszanka traw sportowych z przyspieszaczem kiełkowania i biologicznymi preparatami uodparniającymi) - na trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane. c) Wykazu nawozów startowych wolnorozkładających - na trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykazu osób przeznaczonych do realizacji robót regeneracyjnych boisk. b) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności dla kierownika robót w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie: a) Formularza Ofertowego. b) Harmonogramu robót z wytycznymi pielęgnacji murawy. c) Kosztorysu Ofertowego. d) Kart technicznych mieszanki traw sportowych. e) Kart technicznych nawozu startowego wolnorozkładajacego. f) Oświadczenia, że Wykonawcy o udzieleniu gwarancji minimum 12 miesięcy na wykonane roboty regeneracyjne i zapewnienie bezpłatnego nadzoru nad pracami pielęgnacyjnymi w okresie minimum 12 miesięcy. g) Oświadczenie Wykonawcy o terminie wykonania robót regeneracyjnych boisk (od dnia 11.06.2012 r. do dnia 21.06 2012 r.).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirpt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji
97 - 300 Piotrków Trybunalski
Al. 3 Maja 6 B
pokój 315.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji 97 - 300 Piotrków Trybunalski Al. 3 Maja 6 B pokój 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa mięsa wieprzowego, mięsa drobiowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz konserw do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 408 przy ul. Arkuszowej 202
- Rozbudowa części rekreacyjnej boiska wielofunkcyjnego przy IV Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Reja w Zabrzu - ZBO edycja XI wniosek P0072
- Modernizacja terenu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 293 przy ul. Kochanowskiego 8
więcej: Naprawa boisk sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





