eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiREGENERACJA 3 BOISK SPORTOWYCH NA STADIONIE MIEJSKIM W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻWIRKI 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Piotrków Trybunalski: REGENERACJA 3 BOISK SPORTOWYCH NA STADIONIE MIEJSKIM W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻWIRKI 6
Numer ogłoszenia: 145018 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , al. 3 Maja 6b, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7326569, 7326651, faks 044 7325733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirpt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REGENERACJA 3 BOISK SPORTOWYCH NA STADIONIE MIEJSKIM W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻWIRKI 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI WYKONAĆ NA TRZECH BOISKACH SPORTOWYCH O POW. 7000 M2 KAŻDE Z BOISK 1. 1-krotna WERTYKULACJA - zabieg pielęgnacyjny polegający na pionowym cięciu darni. Płytkie pionowe cięcie trawnika ma na celu częściowe usunięcie próchnicy powierzchniowej, stworzenie lepszych warunków dla dopływu powietrza, wody i składników pokarmowych do strefy korzeniowej, przygotowanie trawnika do piaskowania. 2. 1-krotna AERACJA - NAPOWIETRZENIE GLEBY - aktywna maszyna wycina ok. 500 otworów/m2 (głęb.6-8cm),rozluźniając wierzchnią udeptaną warstwę celem zwiększenia dostępu tlenu i poprawy warunków korzenienia się trawy, poprawy przepuszczalności warstwy nośnej i pionowego połączenia jej z warstwą drenażu poziomego. 3. 1-krotne PIASKOWANIE - rozprowadzenie po nawierzchni płyty płukanego piasku rzecznego (do 100 ton) i wprowadzenie go za pomocą włóki w otwory powstałe w wyniku aeracji celem zwiększenia przepuszczalności gleby i wyrównania mikronierówności. Zamawiający we własnym zakresie sprowadzi niezbędną ilość piasku, 4. 1-krotne GŁĘBOKIE SPULCHNIANIE - rozluźnienie warstwy wegetacyjnej gleby. Dzięki temu struktura gleby staje się lekka, a woda oraz powietrze maja lepszy dostęp do korzenia trawy, poprawiając warunki wodno-powietrzne. Elastyczna warstwa nośna jest przyjazna w użytkowaniu, ogranicza ryzyko wystąpienia urazów. 5. 1-krotny DOSIEW PERFORACYJNY, NAWOŻENIE I WŁÓKOWANIE. Dosiew perforacyjny specjalistycznej mieszanki traw sportowych z przyspieszaczem kiełkowania i biologicznymi preparatami uodparniającymi wraz z nawożeniem startowym nawozem wolonorozkładajacym. 6. Powierzchnia murawy 3 boisk wynosi 21.000 m2. 7. Realny termin użytkowania murawy wynosi 5 tygodni po zakończeniu robót. 8. Zabieg obejmuje nasiona mieszanki traw sportowych + nawóz startowy dostarczony przez Wykonawcę - na trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane. 9. Mieszanka traw sportowych musi spełniać najwyższe standardy w zakresie odporności na użytkowanie, zdolności regeneracyjne, gęstość krzewienia i barwę. 10. Nasiona mieszanki traw sportowych i nawóz startowy wolnorozkładajacy powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania przy wykonywaniu tego typu prac. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy kartę techniczną mieszanki traw sportowych i nawozu startowego wolnorozkładającego. 11. Wykonawca przygotuje i dostarczy wraz z ofertą harmonogram robót z wytycznymi pielęgnacji murawy boisk. 12. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane roboty regeneracyjne i zapewni bezpłatny nadzór nad pracami pielęgnacyjnymi w okresie 12 miesięcy. 13. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wart. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie: Wykazu należycie wykonanych trzech robót regeneracyjnych boisk o wartości powyżej 80.000,00 zł brutto i odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do oferty należy dołączyć referencje potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami obowiązującymi w tym zakresie i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykazu specjalistycznych maszyn i urządzeń użytych przy robotach regeneracyjnych boisk, do przeprowadzenia robót wertykulacji - wertykulatorem ciągnikowym, aeracyjnych - aeratorem ciągnikowym z kolcami pustymi 6-8 cm, piaskowania - piaskarką ciągnikową wałkową , głębokiego spulchniania - maszyną z kolcami pełnymi do 20 cm w głąb, zasiewu perforacyjnego - siewnikiem perforacyjnym ciągnikowym kolce puste 2-3 cm oraz nawożenia startowego - siewnikiem do nawozów i włókowania - włóką siatkową. b) Wykazu materiału siewnego (mieszanka traw sportowych z przyspieszaczem kiełkowania i biologicznymi preparatami uodparniającymi) - na trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane. c) Wykazu nawozów startowych wolnorozkładających - na trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykazu osób przeznaczonych do realizacji robót regeneracyjnych boisk. b) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności dla kierownika robót w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie: a) Formularza Ofertowego. b) Harmonogramu robót z wytycznymi pielęgnacji murawy. c) Kosztorysu Ofertowego. d) Kart technicznych mieszanki traw sportowych. e) Kart technicznych nawozu startowego wolnorozkładajacego. f) Oświadczenia, że Wykonawcy o udzieleniu gwarancji minimum 12 miesięcy na wykonane roboty regeneracyjne i zapewnienie bezpłatnego nadzoru nad pracami pielęgnacyjnymi w okresie minimum 12 miesięcy. g) Oświadczenie Wykonawcy o terminie wykonania robót regeneracyjnych boisk (od dnia 11.06.2012 r. do dnia 21.06 2012 r.).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirpt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji 97 - 300 Piotrków Trybunalski Al. 3 Maja 6 B pokój 315.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji 97 - 300 Piotrków Trybunalski Al. 3 Maja 6 B pokój 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.